bijna 70quote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omg.. hoeveel weegt hij nu dan wel niet!
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Heb jij SST of Fons al kunnen betrappen op iets slims dan?
Ze heeft Tofs dan ook al 6 x genoemd...quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef Urb het volgende:
Joanna is mega-geintresseerd in de grote wedstrijden waar Sharon aan meedoet, maar alleen omdat ze er zelf geld aan wil verdienen.![]()
Was anders een ideetje van Sjerren zelf hoorquote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef Urb het volgende:
Joanna is mega-geintresseerd in de grote wedstrijden waar Sharon aan meedoet, maar alleen omdat ze er zelf geld aan wil verdienen.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft Tofs dan ook al 600 x genoemd...
En nu nog maar een paar keer, voor het geval iemand het nog gemist had.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft Tofs dan ook al 6 x genoemd...
\hebben we modjes voor en die heeft al ingegrepenquote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kan dit niet verder in PM? Leest anders zo verdomt rot iedere keer
misschien is jo's moeder echt in turkije(istanbul) daar koop je hele goeie kwaliteit nep merken...de beste in de wereld zelfs....dus ze verkoopt ook nep in haar zogenaamde dure winkeltje...gesmokkeld uit turkijequote:
wauw geweldige honden hequote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
We zijn dus allebei verliefd op onze honden NFL zijn grandioos!
precies, allemaal teringzooi dusquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien is jo's moeder echt in turkije(istanbul) daar koop je hele goeie kwaliteit nep merken...de beste in de wereld zelfs....dus ze verkoopt ook nep in haar zogenaamde dure winkeltje...gesmokkeld uit turkije
Zou prima kunnen.. dat wijf en d'r moeder zijn zelf ook nep. Nep tieten, nep voorhoofd.. ga zo maar doorquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien is jo's moeder echt in turkije(istanbul) daar koop je hele goeie kwaliteit nep merken...de beste in de wereld zelfs....dus ze verkoopt ook nep in haar zogenaamde dure winkeltje...gesmokkeld uit turkije
Past wel bij haar, is niet de eerste keer dat ze rijk wil worden van illegale troepquote:Op zondag 17 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
Ben benieuwd of sharon daar ook kan slagen, volgens mij weer een maatje 0 shopquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
ik word gek van sharon de hele middag op mn speakers...pffff vermoeiend mens is het
Ik trek het ook haast niet meer, ik had vanmiddag ook al JoJo met Geer op het vlot. Leuk gesprek, daar niet van maar van sommige stemmen (Mo met dr schret of Sharon met haar rollende RRRR, of onsamenhangende "volzinnen" (b.v. JoJo) wordt een mens moe. Gaap.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
ik word gek van sharon de hele middag op mn speakers...pffff vermoeiend mens is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |