Echt wel. Dierenarts had haar 6 jaar gegeven, ze had HD in ernstige vorm. doormiddel van veel trainen en pillen kon ze pijnloos door het leven. Toen ze 12 jaar was werd het minder en zag je dat ze pijn had, het was egoistisch haar zo door te laten leven. Moeilijkste beslissing wat ik ooit heb moeten maken, maar het kon niet meer. Ze liet haar plas lopen, viel om etc. Maar ze is er toch mooi 12 jaar mee geworden.quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ah gossie, altijd moeilijk je vrienden te moeten missen
Nee joh ben je mal?? Zoiets zou Sharon nooit doen, toch?quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef ikke79 het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat servio zijn plaats heeft ingenomen?????
het word eens tijd dat ze het eerlijk gaan spelen en haar ook gewoon op de bank zetten.dan zullen we wel eens zien of nl zo gek op haar is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dus tactiek. Maandag de noms, Djoon zielig ivm de brief. Flip heeft gisteren zijn liefde verklaard aan Djoon. Win win situatie. De pubers die stemmen, bellen of SMS'en stemmen Djoon er nooit uit.
Rot voor je. Wij hadden een New Foundlander, ook zware HD, en toch nog 13 geworden. Voor zulke grote honden is dat sowieso niet altijd het geval, en met HD is het dubbel zo zwaar. Een van mn moeilijkste beslissingen ooit, net zoals dat bij jou zo was.quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt wel. Dierenarts had haar 6 jaar gegeven, ze had HD in ernstige vorm. doormiddel van veel trainen en pillen kon ze pijnloos door het leven. Toen ze 12 jaar was werd het minder en zag je dat ze pijn had, het was egoistisch haar zo door te laten leven. Moeilijkste beslissing wat ik ooit heb moeten maken, maar het kon niet meer. Ze liet haar plas lopen, viel om etc. Maar ze is er toch mooi 12 jaar mee geworden.
Word er week van nu
Snel weer ontopic hahaha
os ze vorige week in begonnen , dan hoef ik verders niks meer te zeggen hequote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
laura leest.....zal wel een pinkeltje boek zijn , met een intellectuele kaft eromheen
Mooie leeftijd dan nog 12quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt wel. Dierenarts had haar 6 jaar gegeven, ze had HD in ernstige vorm. doormiddel van veel trainen en pillen kon ze pijnloos door het leven. Toen ze 12 jaar was werd het minder en zag je dat ze pijn had, het was egoistisch haar zo door te laten leven. Moeilijkste beslissing wat ik ooit heb moeten maken, maar het kon niet meer. Ze liet haar plas lopen, viel om etc. Maar ze is er toch mooi 12 jaar mee geworden.
Word er week van nu
Snel weer ontopic hahaha
Ja, maar dat slaat toch nergens op? Jo is nu in een kalverliefde met Philip, dus die Dennis doet er helemaal niet meer toe.quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
Dat is dus tactiek. Maandag de noms, Djoon zielig ivm de brief. Flip heeft gisteren zijn liefde verklaard aan Djoon. Win win situatie. De pubers die stemmen, bellen of SMS'en stemmen Djoon er nooit uit.
We hebben het uit liefde gedaan moet je maar denken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Rot voor je. Wij hadden een New Foundlander, ook zware HD, en toch nog 13 geworden. Voor zulke grote honden is dat sowieso niet altijd het geval, en met HD is het dubbel zo zwaar. Een van mn moeilijkste beslissingen ooit, net zoals dat bij jou zo was.
SST en eerlijk, dat is wel heel veel gevraagd hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef ikke79 het volgende:
het word eens tijd dat ze het eerlijk gaan spelen en haar ook gewoon op de bank zetten.dan zullen we wel eens zien of nl zo gek op haar is.
dan had ze het makkelijk uit kunnen hebben nuquote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef Freule het volgende:
[..]
os ze vorige week in begonnen , dan hoef ik verders niks meer te zeggen he
De mooiste caps komen per ongelukquote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was meer met Seggie bezig puur toeval dan maar weer
Absoluut maar het blijft toch ook als een soort van verraad voelenquote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
We hebben het uit liefde gedaan moet je maar denken.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
SST en eerlijk, dat is wel heel veel gevraagd hoor.
Nog even OT dit is mijne als pupquote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Word er week van nu
Snel weer ontopic hahaha
Je voelt je een beul he?quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Absoluut maar het blijft toch ook als een soort van verraad voelen
Nou ja, on topic maar weer. He gatver die Jo ik kan dr niet meer luchten of zien :p
wow wat een droppie!quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nog even OT dit is mijne als pup
[ afbeelding ]
Huh? Blijft ie???quote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht dat Servio maar tijdelijk terug was, maar die blijft nu?
Ook vind ik het oneerlijk, hij is thuis geweest, weet precies hoe mensen over de bewoners denken , hoe veel hoe weinig mensen er kijken en heeft nu de mogelijkheid om ze in te lichten. Ik vind het zo'n rare zet van de programma-makers.
Sterker nog, ik geloof het hele Dennis verhaal niet. Ze heeft haar moeder beloofd dat ze geen sex zou hebben in het huis. Dat is toch heul niet nodig als je een relatie hebt?quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dat slaat toch nergens op? Jo is nu in een kalverliefde met Philip, dus die Dennis doet er helemaal niet meer toe.
Maar ja, het is SST, er zal wel een vreemde vorm van logica achterzitten.
Oooooooooo die is ook lief!!! een knuffelbeertjequote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nog even OT dit is mijne als pup
[ afbeelding ]
Die wijven zijn allemaal secretenquote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Starlie het volgende:
Sharon kan ook wel bitcherig uit de hoek komen zeg!! Pffff
helemaal eensch!quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die wijven zijn allemaal secretenVan het ergste soort
dat moet ze ook wel met die overheersende types(djoon,mo,mauw)quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Starlie het volgende:
Sharon kan ook wel bitcherig uit de hoek komen zeg!! Pffff
Juist dat dus..Ik geloof er ook helemaal niks meer van met die djoon en der moeder..Ooki het verhaal van Aafke blijft me bij...Dat Jo bij de voorrondes bij de mensen van de productie zat...quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof het hele Dennis verhaal niet. Ze heeft haar moeder beloofd dat ze geen sex zou hebben in het huis. Dat is toch heul niet nodig als je een relatie hebt?
Nou ik hoor alleen maar Sharon praten.... haar mond staat geen moment stil!quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef ikke79 het volgende:
[..]
dat moet ze ook wel met die overheersende types(djoon,mo,mauw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |