quote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar even naar Stadskanaal ga, biosje pikken met mijn man. Cos goed bijhouden hoor!!
Iemand deze film al gezien?
[ afbeelding ]
Die mag van mij ook mee met Spermavio.quote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef Blackprinces het volgende:
Nou sharon keldert nu per seconde bij me
Ja, vanmiddag. Heel lief, hij bood nog zijn excuses aan aan thondje: hij was nml vergeten in zijn weekevaluatie thondje te noemen. Kon hij niets aan doen zei Gerard: hij heeft net zo'n groot geheugen als thondje. Sorry, jou helemaal vergeten.quote:Op zondag 17 april 2011 17:18 schreef Darklight het volgende:
heeft gerard al met het hondje gespeeld? die is toch zo gek op honden
Ik mag het niet hopen voor karim.quote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die mag van mij ook mee met Spermavio.
Laten ze Karim er nu maar weer indoen.
Ook al denk ik niet dat hij al die dagen op die snikhete kamer heeft gezeten.
Yup, Karim terug..Denk ook wel dat er een dakterras op die zolder zit met een homecinemaquote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die mag van mij ook mee met Spermavio.
Laten ze Karim er nu maar weer indoen.
Ook al denk ik niet dat hij al die dagen op die snikhete kamer heeft gezeten.
zielugquote:Op zondag 17 april 2011 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
HAHAHAAHA Seg met z'n lompe poot op dat beest.
nou dan zit sharon goed denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef ToughLove het volgende:
Ik zat me net te bedenken misschien mag Servio maandag wel vrijstelling aan iemand geven als hij weggaat.
Misschien mag hij wel iemand op de bank zetten. Dat wordt dan gegarandeerd Moquote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef ToughLove het volgende:
Ik zat me net te bedenken misschien mag Servio maandag wel vrijstelling aan iemand geven als hij weggaat.
Mijn Segredo lijkt het een heel leuk plan.quote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef bull1966 het volgende:
mijn vrouw kwam net met een leuk idee voor sst2
een huis met alleen maar beesten erin
nou waarom dat dan? Ik denk eerder Gerardquote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Misschien mag hij wel iemand op de bank zetten. Dat wordt dan gegarandeerd Mo![]()
En jij verwacht nog een deel 2 na dit daverende succes?quote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef bull1966 het volgende:
mijn vrouw kwam net met een leuk idee voor sst2
een huis met alleen maar beesten erin
En gegarandeerd geen Jo, how convinient.quote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Misschien mag hij wel iemand op de bank zetten. Dat wordt dan gegarandeerd Mo![]()
hey wat leuk ik heb ook een NFLquote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef bull1966 het volgende:
mijn wuiles ( berner/new-foundlander) ook
seggie had bijna beessie vermoord...quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
zo , ben er weer....niks geks gebeurt neem ik aan?
HoiHoi, ik ben er ook weer. Heerlijk genoten van de zon in mijn tuin. En dan die rust, heerlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
oh die krijgt dus ook al moordneigingen hahaha niet gek bij die bewoners , ik heb ze ookquote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
seggie had bijna beessie vermoord...
Volgens mij heeft hij zn mening over Gerard behoorlijk bijgesteld sinds hij thuis is geweest, hij is heel relaxed naar hem toe. Mo daarentegen geeft ie geen blik waardig. Hij noemde haar gister zelfs toneelspeelster in verkapte vorm toen hij Miss Windy Mills was.quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
nou waarom dat dan? Ik denk eerder Gerard
Laura liep helemaal langs het zwembad..Gelukkig ligt ze nu weer..quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Stability het volgende:
68 cm hoog dik in de 60 kilo en hij denkt dat ie een schoothondje isquote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hey wat leuk ik heb ook een NFL
Ja en hij zoende haar niet met begin bingo dacht ikquote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zn mening over Gerard behoorlijk bijgesteld sinds hij thuis is geweest, hij is heel relaxed naar hem toe. Mo daarentegen geeft ie geen blik waardig. Hij noemde haar gister zelfs toneelspeelster in verkapte vorm toen hij Miss Windy Mills was.
Oepsquote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zn mening over Gerard behoorlijk bijgesteld sinds hij thuis is geweest, hij is heel relaxed naar hem toe. Mo daarentegen geeft ie geen blik waardig. Hij noemde haar gister zelfs toneelspeelster in verkapte vorm toen hij Miss Windy Mills was.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
laura leest.....zal wel een pinkeltje boek zijn , met een intellectuele kaft eromheen
Later zoende hij haar alsnog, maar de boodschap leek me duidelijkquote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja en hij zoende haar niet met begin bingo dacht ik
Ik mag servio nu...
quote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
68 cm hoog dik in de 60 kilo en hij denkt dat ie een schoothondje is
En bijna direct erna zei hij dat hij niets mocht zeggen op straffe van 10000 euro. Als die clausule er niet was geweest had het nog wel eens leuk kunnen worden. Echt een gemiste kans imhoquote:
had harder mogen zijn ze boodschapquote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Later zoende hij haar alsnog, maar de boodschap leek me duidelijk
Bridget spreekt Sharon toequote:Op zondag 17 april 2011 17:24 schreef Injetta het volgende:
Is die hond echt aan Sharon persoonlijk gegeven?
Want zo lijkt het nu.....
ze is dyslectisch dus zal ze wel denken dat er excursie staat....ze denkt vast dat ze die ook nog krijgenquote:
uitstel van excursiequote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is dyslectisch dus zal ze wel denken dat er excursie staat....ze denkt vast dat ze die ook nog krijgen
Haar moeder is het "vrouwelijke" equivalent van zo'n fanatieke voetbalvader die zn zoontje van 6 duidelijk schreeuwt dat failure geen option is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
Haat haar moeder Joanna? Waarom anders zou ze haar dochter, die weer 'is opgeknapt' zo'n mosterd na de maaltijdbrief van haar ex nu laten bezorgen?
Was Stef niet, was een mot.quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef MargrietV het volgende:
Kan ook nooit ff naar toilet gaan, heb ik Stefke gemist!
Yep, gaat moeilijk hier. Zit te eten, te "fokken" en naar de streams te kijken. Hoezo verslaafd?quote:
UIquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef mazaru het volgende:
En nog twee om het af te leren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie stuurt een dochter na een traumatische gebeurtenis in een RLS? Kan alleen maar haat zijnquote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
Haat haar moeder Joanna? Waarom anders zou ze haar dochter, die weer 'is opgeknapt' zo'n mosterd na de maaltijdbrief van haar ex nu laten bezorgen?
Eet ze, tot laters. Doegggggggg.quote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ga me gezin eens blij maken met aangebrand eten zo.
Tot vanaaf en anders tot morgen
tjusssssquote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Blackprinces het volgende:
eet smakelijkquote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Blackprinces het volgende:
Zo dik was mams toch niet met Dennis. En blauwoog vindt ze zo cute.quote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef rico80 het volgende:
Haar moeder is het "vrouwelijke" equivalent van zo'n fanatieke voetbalvader die zn zoontje van 6 duidelijk schreeuwt dat failure geen option is.
Ohhh, cute.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
Kan het niet laten mijn hond ook even te showen, helaas leeft ze niet meer
My doggie samen met mijn nichtje
[ afbeelding ]
Ik geloof dat niet eerlijk gezegd, hij heeft al meerdere dingen doorgelult, \wlfde rotsmoes als Joanna altijd gebruikt met haar "daar mag ik niks over zeggen"quote:Op zondag 17 april 2011 17:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
En bijna direct erna zei hij dat hij niets mocht zeggen op straffe van 10000 euro. Als die clausule er niet was geweest had het nog wel eens leuk kunnen worden. Echt een gemiste kans imho
Schitterend kinderen en dieren. Mooie hond, Mechel?quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaawhquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieverdquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Schitterend kinderen en dieren. Mooie hond, Mechel?
mooi beestquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef mazaru het volgende:
En nog twee om het af te leren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus tactiek. Maandag de noms, Djoon zielig ivm de brief. Flip heeft gisteren zijn liefde verklaard aan Djoon. Win win situatie. De pubers die stemmen, bellen of SMS'en stemmen Djoon er nooit uit.quote:Op zondag 17 april 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
je wilt toch niet zeggen dat servio zijn plaats heeft ingenomen?????quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Gerard er al achter dat hij gedumpt is door Sharon?
Hij heeft ook toegegeven dat Joanna m uitgehoord had en dat hij daar te laat achterkwam ( gister tegen Mo en Geer, en niet nodig, hij had zn mond kunnen houden ) en ik heb ook vandaag een "Servio je overtreedt de regels" voorbij horen komen in deze context.quote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet eerlijk gezegd, hij heeft al meerdere dingen doorgelult, \wlfde rotsmoes als Joanna altijd gebruikt met haar "daar mag ik niks over zeggen"
Echt wel. Dierenarts had haar 6 jaar gegeven, ze had HD in ernstige vorm. doormiddel van veel trainen en pillen kon ze pijnloos door het leven. Toen ze 12 jaar was werd het minder en zag je dat ze pijn had, het was egoistisch haar zo door te laten leven. Moeilijkste beslissing wat ik ooit heb moeten maken, maar het kon niet meer. Ze liet haar plas lopen, viel om etc. Maar ze is er toch mooi 12 jaar mee geworden.quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ah gossie, altijd moeilijk je vrienden te moeten missen
Nee joh ben je mal?? Zoiets zou Sharon nooit doen, toch?quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef ikke79 het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat servio zijn plaats heeft ingenomen?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |