Volgens mij is er van iedereen behalve Maik een welkom bij Fok topicquote:Op zondag 17 april 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat dus....ik wou dat we alvast een welkom op fok topic konden openen voor mo
Echt ik knal alles eruit dan in dat topic
quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Omdat er blijkbaar naar me wordt geluisterd....
Ik wil een muziek RLS...
Gewoon een stuk of 10 goed zingende bewoners (of bewoners die een instrument kunnen spelen). Met workshops van bekende zangers, zangeressen en coaches. Leuke zang opdrachten, niet continue streamlocks en dat er ook nog een goeie zanger(es)/groep uit voor komt.
Amen
En Karim van de zolderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een muziek RLS...
Gewoon een stuk of 10 goed zingende bewoners (of bewoners die een instrument kunnen spelen). Met workshops van bekende zangers, zangeressen en coaches. Leuke zang opdrachten, niet continue streamlocks en dat er ook nog een goeie zanger(es)/groep uit voor komt.
Amen
heb al zoveel tips die kant op gestuurd ze doen er weinig mee,, ja karaoke maar ja dat was voor de hand liggendquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een muziek RLS...
Amen
Ohw ja, dat mag ook wel morgen gebeuren. Nee wacht... doe maar dinsdag, want dan is-ie niet genomineerdquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En Karim van de zolderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik had al getypt dat ze niet te negeren was omdat ze nu met een jankstemmetje praatquote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
O ja? Wat doen Sharon en Laura nu?
en waarom zitten Servio en Flip en Jo ook met van die bedrukte gezichten?
Daarnet was het nog ha ha hi hi ho ho.. en nu...
We luisteren naar de peptalk van Sharon, kijken naar het geaai van Laura en de rest zwijgt..
Mo ligt lijdzaam voor zich uit te staren.....
mag niks zeggen hequote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef wafeldoekje het volgende:
goede middag, het valt me wel op dat servio wijselijk zijn mond houdt over hoe er over mo gedacht wordt ......
Idd, ze trekken alles uit de kast om haar maar te laten blijven.quote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef Blackprinces het volgende:
ik wordt er dood moe van dat ze altijd maar die mo oppeppen.
Als ze mo gek maken met misschien denken ze in nl wel beetje raar, maar moet je niet opletten.
Mo wordt gek pakt haar spullen en is verdwenen, en weer een tegenstander weg..
Dom zijn ze daar
dat is toch al een keer geweest?quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een muziek RLS...
Amen
Het is ook alweer zondag he. Morgen weer nomineren. Het is iedere zondag hetzelfde riedeltje. Mo zielig maar toch nominaties uitdokteren, Jo zielig en schoonmaken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik had al getypt dat ze niet te negeren was omdat ze nu met een jankstemmetje praat![]()
en zo krijgt Mo weer de dagelijkse peptalk wat anderen moeten ontberen, zeuren om aandacht, ze behoort nota bene tot de oudsten in dat huis en mag wel eens wat sterker zijn
of alle mensen met een stoornis bij elkaar zetten zoals Japie van DGK en MO van SSt en Ed van BBquote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef rico80 het volgende:
Ik wil een RLS met alleen maar bewoners met Tourette
Starmaker bedoel je? Ja zoiets, maar dan toch anders...quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
dat is toch al een keer geweest?
Mootje is weer zielig ebpn denkt dat we haar veroordelen op haar relatie met Maik. Ze moest eens weten!
Ja die lau loopt alleen maar te roddelen en te zeiken en slijmen wanneer het haar uitkomtquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef ToughLove het volgende:
Jo zei net tegen Flip dat ze de vijandigheid van oa Laura zat was. Ze was er klaar mee en had geen zin in discussies. Ze voelt aan dat er iets niet klopt, maar dat ziet ze wel in Mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |