egoisme + aandachtshoerquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom werd Jo boos? Heb ik net ff gemist
Maar die pizza heeft Laura toch net naar binnen geschoven??quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moeten samen met pizza gegeven worden
quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik keek even in de archieven (Blijkbaar heeft FOK een geweldige nieuwe functie, alle delen van een topicreeks bij elkaar) en zag daar deze TT:
[COS #98] Waar Joanna bijna weggaat..
Goh, dat weggaan duurt toch al een tijdje.
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COSquote:
Sharon vond dat ze irritant deed...quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom werd Jo boos? Heb ik net ff gemist
Dat kind verdient een oscar.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
![]()
okeeeeeeeeee, thnx als ik straks de pc met geluid van stream af heb ga ik me bekijkenquote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef stormiot het volgende:
Oa voor BP en BQ![]()
Weet niet of jullie het al gezien hadden.
hier had ik het vanmorgen over in de COS
[..]
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COS
Ik heb het gezien. Jij thanx voor de vraag.quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef stormiot het volgende:
Oa voor BP en BQ![]()
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COS
nee er was een verrassing voor andere en JoJos eiste WEER alle aandacht opquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Sharon vond dat ze irritant deed...
en toen is ze stampend weggelopen, want ze was alleen maar heel erg blij voor ze....
quote:
juistquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee er was een verrassing voor andere en JoJos eiste WEER alle aandacht op
altijd welkomquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Freule het volgende:
[..]
nope Limburg maar kom graag ff naar het Gooi.
thnx aan de posterquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
okeeeeeeeeee, thnx als ik straks de pc met geluid van stream af heb ga ik me bekijken![]()
Heb jij er niet om gevraagd toevallig?quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef iBenny het volgende:
Maareh... sinds wanneer gebeurt er wat op zondag?
dat zeg ik , ze had er nooit meer uit mogen komenquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef mazaru het volgende:
Waarom jankt die Olijfje zo over haar kop in de spinnenbak? Ze heeft net een brief van haar zus gehad
Walgelijk mens is hetquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef mazaru het volgende:
Waarom jankt die Olijfje zo over haar kop in de spinnenbak? Ze heeft net een brief van haar zus gehad
aha, oke, dank je. Ze deed ook irritantquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Sharon vond dat ze irritant deed...
en toen is ze stampend weggelopen, want ze was alleen maar heel erg blij voor ze....
el hamdaouiquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
overtoon
![]()
![]()
mist een penalty bij 1-0 voor psv
Als je een beetje mensenkennis hebt weet je dat niet zo is, tuurlijk is jo hyper maar ze bedoelt dat zeker niet zoquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee er was een verrassing voor andere en JoJos eiste WEER alle aandacht op
ik heb meer dan een beetje mensenkennisquote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als je een beetje mensenkennis hebt weet je dat niet zo is, tuurlijk is jo hyper maar ze bedoelt dat zeker niet zo
Wel vaker toch, vorige week sokkel staan, week daar voor Jo brief (telt dat als iets?) en ze hebben ook al een keertje muziek en Twister gekregen toch?quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef iBenny het volgende:
Maareh... sinds wanneer gebeurt er wat op zondag?
daarbij komt dat jo alleen maar hyper acteert....quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik heb meer dan een beetje mensenkennis
als je een beetje de streams volgt weet je dat ik gelijk heb
Philip heeft 1 keer briefje gehad toen ze een speech moesten houden..quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef mazaru het volgende:
En Mo had al een gesprek met haar vader gehad. Waarom krijgt Gerard niet iets? Philip heeft geloof ik ook nog niets gehad.
Vond het ook een beetje stomme reactie van Laura en daarna de keuken in om even te zeggen dat t niet zo bedoelt was.. ja zeg dan gewoon niksquote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als je een beetje mensenkennis hebt weet je dat niet zo is, tuurlijk is jo hyper maar ze bedoelt dat zeker niet zo
Nou, daar heb ik mijn antwoord... sinds 3 wekenquote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wel vaker toch, vorige week sokkel staan, week daar voor Jo brief (telt dat als iets?) en ze hebben ook al een keertje muziek en Twister gekregen toch?
Dus alleen Gerard heeft nog helemaal niets gehad?quote:Op zondag 17 april 2011 16:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Philip heeft 1 keer briefje gehad toen ze een speech moesten houden..
Ze moet blij zijn dat ze een brief heeft gehad van haar moeder voor haar verjaardag en van meer familieleden en vrienden. En donderdag de brief van haar zus.quote:Op zondag 17 april 2011 16:38 schreef Freule het volgende:
die lange wil dr moeder zien tis weer niet genoeg
quote:Op zondag 17 april 2011 16:39 schreef Freule het volgende:
maik met een brief ik ga toch met Johanna verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |