quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mo dr brief van Maik: 'De seks met Johanna was goed.'
Ja precies en het heeft nog niks geholpen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Stability het volgende:
ik moest met mn kop in een spinnen bak krijst laura......HAD ER IN GEBLEVEN !!!!!
hahaha ja heel saai ach straks weer gezellig met zijn alle in het don ker op het vlotjequote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je( haha ik snap je , maar wou ff dollen...tis zo saaaaaai )
zal ik het ff doen, als ze weer terug is in hilversum?quote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja precies en het heeft nog niks geholpen.
Net zei ze in de keuken nog tegen Jo dat ze zit te wachten tot er iets gaat gebeuren. Heeft ze een keer iets gedaan en daar iets voor gekregen, want Laura doet alleen iets voor een bleoning, is het ook weer niet goed.quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef md89 het volgende:
Laura: "Hallo! Ik moet met m'n kop in een spinnenbak!!"![]()
welja..kan er nog wel bij toch?quote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja heel saai ach straks weer gezellig met zijn alle in het don ker op het vlotje
Ze maakt zich al weer druk, ze zal wel weer wat negatiefs vinden om te gaan jankenquote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef iBenny het volgende:
Jo vindt het spannender dan Sharon volgens mij
Ja en Sharon ook door te zeggen dat Jo het meeste van thuis heeft gehoord ja duhhhh dat was Laura hoor die het meeste heeft gehad van thuis.quote:
Ze is bijna nooit tevreden met ietsquote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Net zei ze in de keuken nog tegen Jo dat ze zit te wachten tot er iets gaat gebeuren. Heeft ze een keer iets gedaan en daar iets voor gekregen, want Laura doet alleen iets voor een bleoning, is het ook weer niet goed.
yesssssssssss heb je hulp nodig roep je maar ik help je dolgraag.quote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Stability het volgende:
[..]
zal ik het ff doen, als ze weer terug is in hilversum?
Ooh ik vergeet de verjaardagsdoos van Laura te vermelden met heel veel kaartjesquote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze is bijna nooit tevreden met iets
ook uit het gooi?quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Freule het volgende:
[..]
yesssssssssss heb je hulp nodig roep je maar ik help je dolgraag.
en jo is weer aan het jankenquote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef md89 het volgende:
Och nu krijgen we weer de dramaqueen die alles op zichzelf betrekt.
Moeten samen met pizza gegeven wordenquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Injetta het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze nu ineens nog moeten wachten op die brieven? Wie heeft dat bepaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |