egoisme + aandachtshoerquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom werd Jo boos? Heb ik net ff gemist
Maar die pizza heeft Laura toch net naar binnen geschoven??quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moeten samen met pizza gegeven worden
quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik keek even in de archieven (Blijkbaar heeft FOK een geweldige nieuwe functie, alle delen van een topicreeks bij elkaar) en zag daar deze TT:
[COS #98] Waar Joanna bijna weggaat..
Goh, dat weggaan duurt toch al een tijdje.
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COSquote:
Sharon vond dat ze irritant deed...quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom werd Jo boos? Heb ik net ff gemist
Dat kind verdient een oscar.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
![]()
okeeeeeeeeee, thnx als ik straks de pc met geluid van stream af heb ga ik me bekijkenquote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef stormiot het volgende:
Oa voor BP en BQ![]()
Weet niet of jullie het al gezien hadden.
hier had ik het vanmorgen over in de COS
[..]
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COS
Ik heb het gezien. Jij thanx voor de vraag.quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef stormiot het volgende:
Oa voor BP en BQ![]()
Thnx hier had ik het vanmorgen over in de COS
nee er was een verrassing voor andere en JoJos eiste WEER alle aandacht opquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Sharon vond dat ze irritant deed...
en toen is ze stampend weggelopen, want ze was alleen maar heel erg blij voor ze....
quote:
juistquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee er was een verrassing voor andere en JoJos eiste WEER alle aandacht op
altijd welkomquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Freule het volgende:
[..]
nope Limburg maar kom graag ff naar het Gooi.
thnx aan de posterquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
okeeeeeeeeee, thnx als ik straks de pc met geluid van stream af heb ga ik me bekijken![]()
Heb jij er niet om gevraagd toevallig?quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef iBenny het volgende:
Maareh... sinds wanneer gebeurt er wat op zondag?
dat zeg ik , ze had er nooit meer uit mogen komenquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef mazaru het volgende:
Waarom jankt die Olijfje zo over haar kop in de spinnenbak? Ze heeft net een brief van haar zus gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |