Ohw ja, dat was ook weerquote:
Trustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Mijn katten schrikken daar niet van, die vallen mijn voeten dan aan
Maar ik ging slapen, wekker half 6, truste schatjespatatjes
Lekkere tijdquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga ook slapen.. morgen weer 6 uur op.. net als dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag
Weltrustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Mijn katten schrikken daar niet van, die vallen mijn voeten dan aan
Maar ik ging slapen, wekker half 6, truste schatjespatatjes
Trustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga ook slapen.. morgen weer 6 uur op.. net als dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag
Jij ook welterustenquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
brood klaar maken voor Rob, en dan slapen, weltrusten
Ah mensen uit Friesland, dan snap ik het helemaalquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik gun het die man niet helemaal#miljoenenjacht
Dat niet eens. Ik gun het 'm gewoon nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah mensen uit Friesland, dan snap ik het helemaal.
wat heb je nou weer gedaan?quote:Op maandag 18 april 2011 07:15 schreef Pheno het volgende:
Vroeg op, auto naar een autoschadebedrijf brengen
#krijgteringzakhooidiedoorgeredenis
Ja inderdaad, ik ga vrijdag ook huis doen, ik heb een druk weekendquote:Op maandag 18 april 2011 08:24 schreef Kally het volgende:
Ik ook lang weekend, vrijdag ook vrij, nou ja vrij, boodschappen en huis doen
Ik niets, iemand moest zo nodig mijn auto knuffelen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heb je nou weer gedaan?
zo laatste weekje op dit kantoor
Volgende week dinsdag beginnen op een kantoor dichterbij, maar wel meer files
En dan begin juni weer naar een ander kantoor! Gekkehuis
maar 1 ding wel positief! LANG WEEKEND
wat een nasischijfquote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niets, iemand moest zo nodig mijn auto knuffelen.
ja, ik zat er niet in, dus het is altijd weer een verrassing als je naar je auto looptquote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een nasischijf
Voor de rest alles goed?
En natuurlijk niks achterlaten?quote:Op maandag 18 april 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niets, iemand moest zo nodig mijn auto knuffelen.
Alleen een auto met deuk.quote:
Browser, plugins, wat gebruik je? Ik zie al inzendingen binnenkomen namelijk, dus dan ben je een van de gelukkigen met een bug!quote:Op maandag 18 april 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Pinguin! Ik krijg een foutmelding bij de prijsvraag
Geprobeerd in IronPortable en IEquote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Browser, plugins, wat gebruik je? Ik zie al inzendingen binnenkomen namelijk, dus dan ben je een van de gelukkigen met een bug!
Whoehoeequote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeeejj$$ belasting dienst heeft gestort Zorgtoeslag 2009
Kusje op je slaapquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Pheno het volgende:
Ik was mijn pinpas vergetenNu dus wederom naar de supermarkt, dit keer met geld
Ik ben te ugly om in nature te betalen
quote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzzz..... Ik heb het gewoon koud
Ik vijftig cent, voor een boodschappenmandje. Of om iets lelijks op de markt te kopen en er op te gaan stampen!quote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Ik heb tegenwoordig ook niet meer dan een paar euro in m'n portemonnee
Ik blijf er om lachenquote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vijftig cent, voor een boodschappenmandje. Of om iets lelijks op de markt te kopen en er op te gaan stampen!
BK?quote:
Gekkehuisquote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje met korte mouwen aan
Ik hoop wel dat je alles netjes opruimt.quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vijftig cent, voor een boodschappenmandje. Of om iets lelijks op de markt te kopen en er op te gaan stampen!
Pheno ik hou van jequote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
Beta is aan bij Gears of War 3Ik heb een key, alleen geen xbox
nee, deze kreeg ik gratis. Het moet wel 50 cent zijn he!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zulks een reputatie.quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
JJH, de man van wie ik de lach nooit vergeet. Hoi!
Wel een beetje jammer dat we niet op z'n vrijgezellenfeest zijn uitgenodigd..quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
JJH, de man van wie ik de lach nooit vergeet. Hoi!
quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat we niet op z'n vrijgezellenfeest zijn uitgenodigd..
[ afbeelding ]
Of ik ze wilde bellen wat mijn idee hierachter isquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Omdat er blijkbaar naar me wordt geluisterd....
Ik wil een muziek RLS...
Gewoon een stuk of 10 goed zingende bewoners (of bewoners die een instrument kunnen spelen). Met workshops van bekende zangers, zangeressen en coaches. Leuke zang opdrachten, niet continue streamlocks en dat er ook nog een goeie zanger(es)/groep uit voor komt.
Amen
Daar kun je een leuk sommetje aan overhouden!quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
Ik heb net een mail gekregen van Talpa holding over -ik denk- deze post:
[..]
Of ik ze wilde bellen wat mijn idee hierachter is
ok.. Heb je al gebeld?quote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik zei in datzelfde topic dat dat niet helemaal mijn idee was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |