Ik vind dat hele album topquote:
Ik heb hier ook nog allemaal oude PC's die nog ff gedaan moeten wordenquote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik had laatst gezien dat zoiets nog in mijn rommelbak zat van een oude pc van vroegah
Wat moet daarmee gedaan worden dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog allemaal oude PC's die nog ff gedaan moeten worden
Kijken wat er op staat, uit elkaar halen, kijken wat weg kan enzo..quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat moet daarmee gedaan worden dan?
Heb je dat baantje bij de NY Times nou aangenomen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop geld verdiend met die link. Pretty good spam!
Ik geloof 100 % dat er buitenaards leven is maar ik kan er niet tegen dat al die aliens lijken alsof ze uit een obscure jaren 50 strip zijn weggelopen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)sland___.html?p=36,1
Ja dit is wel erg obviousquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik geloof 100 % dat er buitenaards leven is maar ik kan er niet tegen dat al die aliens lijken alsof ze uit een obscure jaren 50 strip zijn weggelopen.
Wel knap gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik geloof 100 % dat er buitenaards leven is maar ik kan er niet tegen dat al die aliens lijken alsof ze uit een obscure jaren 50 strip zijn weggelopen.
inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je kijkt teveel sstquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke?
Ik las 'ik heb mijn rooie broek uit'
Die wil ik ook al een tijdje lezen! Lijkt me echt mooi. Verkrachtingen, besnijdingen en mishandelingen galore zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini. Over 2 vrouwen die in de oorlog van Afghanistan leven. Jezus wat vrouwen moesten en moeten doorstaan daar. Het is niet klef geschreven maar pffff.
omg, dat wil je toch niet lezenquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die wil ik ook al een tijdje lezen! Lijkt me echt mooi. Verkrachtingen, besnijdingen en mishandelingen galore zeker?
Ik heb wel ergere dingen gelezen.quote:
Nou dat beschrijft hij niet uit den treure gelukkig, maar je kan het je wel voorstellen, het is echt een roman maar wel 1 waarbij je zelf heel goed de rest in kan vullenquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die wil ik ook al een tijdje lezen! Lijkt me echt mooi. Verkrachtingen, besnijdingen en mishandelingen galore zeker?
Dat hoeft dan ook niet, nee het geeft een beeld van Afghanistan door de jaren heen, ik heb een hoop bijgeleerd over hoe en wat nou eigenlijk is gebeurd daar.quote:
De Vliegeraar was ook zo'n mooi boekquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet, nee het geeft een beeld van Afghanistan door de jaren heen, ik heb een hoop bijgeleerd over hoe en wat nou eigenlijk is gebeurd daar.
O die ken ik niet, zet hem op mijn te lezen lijstjequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De Vliegeraar was ook zo'n mooi boek
Ik hou van alles wel hoor, ik heb ook zo'n leuk boek over een meisje dat in NY gaat wonen en dan elfjes ziet (die anderen niet zien) en Merlijn zelf komt er nog aan te pasquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Het is niet mijn genre
Ik ben meer fantasy.... maar heb ook veel fantasieIk kan mijn dromen sturen, en ik droom dus ook erg vaak over vampieren, heksen, magie etc
Heb je de Lemony Snicket serie ooit gelezen? En de films gezien? Ook leukquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Het is niet mijn genre
Ik ben meer fantasy.... maar heb ook veel fantasieIk kan mijn dromen sturen, en ik droom dus ook erg vaak over vampieren, heksen, magie etc
Leuke schoenenquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
http://www.houseofshoes.n(...)cpc%2dbeslist%2c+cpc
De schoenen die ik gewonnen heb voor oudste
Die wil ik wel nog lezen ook.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je de Lemony Snicket serie ooit gelezen? En de films gezien? Ook leuk
Mijn laatste De Aanslag van Mulisch.quote:
Gaaf!quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
http://www.houseofshoes.n(...)cpc%2dbeslist%2c+cpc
De schoenen die ik gewonnen heb voor oudste
Alleen rood/zwart/grijs
Mooie combinatiequote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn laatste De Aanslag van Mulisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |