je bent gewaarschuwd hoor ! doe het niet!quote:Op zondag 17 april 2011 15:35 schreef leonieke het volgende:
En nu ga ik toch eens kijken wat krabbelplaatjes zijn
quote:Op zondag 17 april 2011 15:35 schreef leonieke het volgende:
En nu ga ik toch eens kijken wat krabbelplaatjes zijn
Zie de TT van het andere SC-topicquote:Op zondag 17 april 2011 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
De vorige bewoners van dit huis waren nogal op zichzelf. onze tuin is volledig dichtgetimmerd
quote:Op zondag 17 april 2011 15:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je bent gewaarschuwd hoor ! doe het niet!
ik krijg braakneigingen van die dingen en ik word er agressief van.
Ah beter of niet beter. De draad zal bij ons inderdaad wegvallen tegen de achtergrond (staat op ongeveer 20m van ons huis), dus dat is heel lekker meegenomen.quote:Op zondag 17 april 2011 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik begrijp wel waarom je dat hek wilt Leonieke. Wij hebben een net tegen de katten op het balkon van dezelfde kleur en tenzij je er met je neus bovenop staat valt het weg tegen de achtergrond.
Beter dan Nederland schuttingenland
GATVERDEGATVERquote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hier ook
Het zou natuurlijk ook dit kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hier ook
Ik ben ook blij met m'n schuttingen. Ik kan het goed met m'n buren vinden en ik hoor ze ook wel, maar ik hoef ze niet te zien als ik in de achtertuin zit. Woon ook in de stad, dus allemaal aan elkaar.quote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik begrijp het ook wel, maar doe mij maar een schutting met hier een daar een rekwerk.
dan ben ik maar nederlander, ik ben er trots op
nah daar kan ik nog wel om lachen. ik had zo'n vent als secret valentine gestuurd aan een aantal hierquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook dit kunnen zijn
[ afbeelding ]
Ja, dat geglitter lijkt me meer iets voor tienermeisjesquote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nah daar kan ik nog wel om lachen. ik had zo'n vent als secret valentine gestuurd aan een aantal hier
maar dat geglitter![]()
:X
Voor de gevoelige maagjes in de spoilerquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook dit kunnen zijn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik mag er van kotsen, ben zelf (nog) dik
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef Muks het volgende:
[..]
Voor de gevoelige maagjes in de spoilerOh my, dat kon ik gisterennacht getrokken hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik mag er van kotsen, ben zelf (nog) dik![]()
t is een van de redenen dat ik er een aantal van mijn hyves gekegeld heb.quote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat geglitter lijkt me meer iets voor tienermeisjes
Hee heb jij hyves? En waarom heb ik jou niet als vriendinnetje??quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t is een van de redenen dat ik er een aantal van mijn hyves gekegeld heb.
normale berichten kreeg ik er niet van, maar wel geregeld van die suikerzoete glitterende gedichtjes, om maar niet te spreken over de knipperende fijne weekenden of de blingbling fijne maandag, dinsdag, enz....
rot op met die zooi als je niks te zeggen hebt
je bent welkom, als je maar niet glittertquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee heb jij hyves? En waarom heb ik jou niet als vriendinnetje??
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je bent welkom, als je maar niet glittert
ik heb je ondertussen al gevondenquote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gebruik weleens krabbelplaatjes, maar zonder glitters. Maar dan moet ik wel je naam weten daar....
En terecht, wmb.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef She-Wolf het volgende:
Kermis? Nee, wij zijn net terug van een nachtje ziekenhuis. En krabbelplaatjes met glitters?Al mijn hyvesvriendjes lopen weg naar facebook.
Dat ze bij mij weglopen?quote:
ik ben weer terugquote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb je ondertussen al gevonden
wat is het stil hier trouwens.
iedereen naar de kermis?
Ik had het wel in het babytopic gezet. Evan had koorts en had de hele nacht liggen kreunen. Dus vanuit de HAP doorgestuurd naar het zkh waar we een nachtje ter observatie en onderzoek moesten blijven. Maar nu geen koorts meer en alle onderzoeken waren goed, gelukkig.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef freecell het volgende:
De vraag is dan: wat deed je in het ziekenhuis?
Neequote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Post je glitterplaatjes?
Pfff, wat schrikken! Fijn dat alles ok is nu.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik had het wel in het babytopic gezet. Evan had koorts en had de hele nacht liggen kreunen. Dus vanuit de HAP doorgestuurd naar het zkh waar we een nachtje ter observatie en onderzoek moesten blijven. Maar nu geen koorts meer en alle onderzoeken waren goed, gelukkig.
Ik heb je geaccepteerd... enne ik wist je echte naam niet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb je ondertussen al gevonden
wat is het stil hier trouwens.
iedereen naar de kermis?
Ik vraag me altijd af, als mensen iets vergelijken met iets dat niet eetbaar is... waar ze die vergelijking op baseren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik doe ook niet aan facebook
veel te modern
ik had bij de aldi oranje carlijntjes gekocht.
wat zijn dat smerige koekjes
maar ja, ik had ze dan ook gekocht omdat ze oranje met bruin zijn
ze smaken naar ontbijtkoek met kaarsvet
ik zou zeggen: lekker laten liggen daar, ze zijn niet te vreten
80 centquote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef lady-wrb het volgende:
hier staan twee vriezers al een tijdje op ontdooien te wachten. en ik heb nog steeds geen inspiratie.
[nutteloos weetje]wisten jullie dat je in 1952 voor 80 cent de efteling in mocht?[/nutteloos weetje]
hmja, maar in 1952 was er volgens mij alleen een speeltuin en een zwembad, later kwam daar het sprookjesbos bijquote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef lady-wrb het volgende:
hier staan twee vriezers al een tijdje op ontdooien te wachten. en ik heb nog steeds geen inspiratie.
[nutteloos weetje]wisten jullie dat je in 1952 voor 80 cent de efteling in mocht?[/nutteloos weetje]
zo zou het natuurlijk niet mogen gaan....quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Ik wilde ook heel graag meegaan, maar dat intekenlijstje gaat ongeveer zo:
Juf hangt het op de deur
de popi moeders, altijd dezelfden, vullen het binnen 4 minuten in
Karin en ik komen altijd te laat, lijstje al vol.....
Hier hangt het ook op de deur. En idd altijd dezelfden staan binnen een paar minuten op de lijst.quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
wat stom!quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
Ik kan me nog herinneren dat het bij ons altijd een gevecht was dat er geen ouders waren die meewilden. En dat mijn moeder zich altijd maar opgaf.. Maar die tijden zijn kennelijk veranderdquote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
Wij zijn bezig met zeer streng beleid hierop (de school wil alle ouders verplichten om minimaal 1 keer per jaar deel te nemen aan een activiteit) . Daarbij, zou het op onze school onmogelijk zijn dat een groep ouders bepaald hoe iets gedaan wordt, dat zal dan nog altijd in overleg gebeuren met de leerkrachten.quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
hier zijn op school helemaal geen lijstjes.
leuke dingen worden door een selekt groepje babbelende joggingpakken onderling verdeeld.
daar kom je als buitenstaander niet eens tussen
de rest van de ouders wordt alleen opgetrommeld als ze het zelf niet leuk genoeg vinden of als er idd mensen tekort komen. dan mag je meedoen als aanhangsel van het gesloten kliekje
en alles maken ze uit he, echt alles, zelfs hoe de surprises met sinterklaas verpakt moeten worden
of wat je voor de kerstmaaltijd moet maken. (je mag niks met varkensvlees maken vanwege de islamkids, en wat nou als je als moeder tegen halalvlees bent, zoals ik?)
gek he, dat ouders in de kleuterklassen nog enthousiast inzetbaar zijn en gaandeweg de schoolcarriere van hun kind gedesillusioneerd afhaken.
ik ben zo blij dat ik die k*tschool met zijn rare ideeën achter ons kan laten.
Mensen die het vriendelijk vragen kunnen veel van me gedaan krijgen, maar als school zoiets zou verplichten, zou ik accuut niks meer doen.... het is het kind dat schoolplicht heeft, niet de ouderquote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij zijn bezig met zeer streng beleid hierop (de school wil alle ouders verplichten om minimaal 1 keer per jaar deel te nemen aan een activiteit) . Daarbij, zou het op onze school onmogelijk zijn dat een groep ouders bepaald hoe iets gedaan wordt, dat zal dan nog altijd in overleg gebeuren met de leerkrachten.
Wij hebben ook (gelijkwaardige) commissies die bestaan uit leerkrachten en ouders, elk plan moet sowieso ter goedkeuring naar de directie.
Beetje stom, zulke ouders. (moeders eigenlijk he)
Ik doe wel veel via de klassenouders, dus als er iets geregeld moet worden, krijgen zij een mailtje en zij regelen het dan verder...
ik zeg ook nergens dat ik er ook achter sta, ik vind het ook wel erg veel gevraagd, maar anderzijds begrijp ik de achterliggende gedachte wel.quote:Op maandag 18 april 2011 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen die het vriendelijk vragen kunnen veel van me gedaan krijgen, maar als school zoiets zou verplichten, zou ik accuut niks meer doen.... het is het kind dat schoolplicht heeft, niet de ouder
Ja, behalve dat het nietig is als je zoiets als voorwaarde voor aanmelding stelt. En dus geen enkele mogelijkheid hebt om dat te handhaven. Ik begrijp de problematiek, maar ik denk niet dat je de ouders waar het om gaat op deze manier bij het schoolleven van hun kind betrekt, dat moet je op andere manieren doen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zeg ook nergens dat ik er ook achter sta, ik vind het ook wel erg veel gevraagd, maar anderzijds begrijp ik de achterliggende gedachte wel.
Weet je dat ik collega's heb, die in een schooljaar lang, een ouder nooit zien? ook niet op ouderavond, ook niet na herhaaldelijk bellen, brieven sturen etc?
Wij zijn als school medeverantwoordelijk voor de opvoeding, maar best wel veel ouders drukken enorm hun snor.
Sterker nog, het zal waarschijnlijk een onderdeel van het aanname beleid worden, dus als ouders zich daar niet in kunnen vinden, dan melden ze hun kind ook maar niet aan.
Door aan te melden zullen ze akkoord gaan om minimaal 1 keer met IETS te helpen, en dat IETS kun je heel breed nemen. Hoeft niet begeleiden van een activiteit zijn, maar kan ook iets simpels zijn als bijvoorbeeld een keer iets voor de juf/klas doen etc.
iets vegetarisch of zoquote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
of wat je voor de kerstmaaltijd moet maken. (je mag niks met varkensvlees maken vanwege de islamkids, en wat nou als je als moeder tegen halalvlees bent, zoals ik?)
Ow ja, dat zou mij ook kunnen gebeurenquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef snoopy het volgende:
ik ben luizenmoeder en leesmoeder. Verder help ik regelmatig bij activiteiten maar zeg tegenwoordig dat ik alleen mee hoef als niemand anders kan aangezien ik met Morris ook al veel ben meegeweest. Andere ouders moeten idd ook de kans krijgen
Woendag moet ik trouwens iets meenemen voor het tuinfeestje van Lis haar klas. Iets lekkers voor op een stokbroodje. Suggesties?
En mijn tip van vandaag: probeer nooit een paastak in te korten met je lekker scherpe keukenmes. Ik zat vanmorgen om 9 uur bij de SEHEn nu in het verband met mitella en oh ja, een tetanusprik. Typt best k*t zo.
dat hoefde niet, was een goed scherp mes dus het zat nog aardig tegen elkaar en zelf had ik het ook steeds samengedrukt. Voor de zekerheid hebben ze een foto gemaakt om te zien of mijn bot niet geraakt was maar dat viel mee.quote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef freecell het volgende:
Hoewaaa snoopyGehecht enzo ook nog? Balen!
nou nee dat bedoel ik niet. varkensvlees mocht niet vanwege de islamkindjes. dan moeten ze andersom halalvlees ook verbieden.quote:
nou dat gaan de kindjes donderdag hopelijk opzuipenquote:Op maandag 18 april 2011 17:36 schreef mefke79 het volgende:
amaranta wat moet je in shemelsnaam met minimaal 90 liter aan drinken?
olé!quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Lois het volgende:
Ze zijn veilig weer thuisvolledig afgeknoedeld maar ze heeft een topdag gehad!
Ik was onfatsoenlijk opgelucht toen ikde bussen aan zag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel handig idd! En wat lief dat ze dat als geheim ziet!quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef Lois het volgende:
Ben zo blij dat je dat nu pas zegt![]()
Iris liet heel trots haar "geheim" zien, het mobiele nummer van juf wat alle kindjes uit haar groepje hadden gekregen, op een briefje in haar broekzak.
Andere ouders die mee waren hadden mooie naamkaartjes met hun telefoonnummer erop gemaakt, ook al zo'n geweldig idee.
We hebben voor onze eigen uitstapjes tshirts met Jeroens mobiele nummer achterop, maar ze moesten vandaag een shirt van school aanquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
wel handig idd! En wat lief dat ze dat als geheim ziet!
Sowieso is het wel handig om voor je kind een armbandje oid te maken met jouw gegevens erop...
Ja ik weet ook niet waar ik het lef vandaan heb gehaald. Amre kindjes zijn straks de hele pasen zo ziek als honden.quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef mefke79 het volgende:
Enne, tjonge zeg, je koopt toch geen houdbare melk, kan echt niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En word je dan ook vaak voor de grap gebeld?quote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef Lois het volgende:
[..]
We hebben voor onze eigen uitstapjes tshirts met Jeroens mobiele nummer achterop, maar ze moesten vandaag een shirt van school aan
De naam duidelijk aangeven is mij ooit eens afgeraden door iemand, omdat zo iemand een soort van vertrouwen kan winnen door de naam te noemen, ook dus de personen waar je het niet van wil.quote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef Vicky het volgende:
Als wij ergens heen gaan (pretpark, dierentuin, en ook toen we in Venetie waren) schrijven we Ambers naam, haar leeftijd en mijn 06-nummer op haar arm zodat ze dat altijd kan laten zien.
Hmm daar heb je ook wel weer gelijk in!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef moussy het volgende:
[..]
De naam duidelijk aangeven is mij ooit eens afgeraden door iemand, omdat zo iemand een soort van vertrouwen kan winnen door de naam te noemen, ook dus de personen waar je het niet van wil.
Wat is dan wijsheid?quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef moussy het volgende:
[..]
De naam duidelijk aangeven is mij ooit eens afgeraden door iemand, omdat zo iemand een soort van vertrouwen kan winnen door de naam te noemen, ook dus de personen waar je het niet van wil.
Niet tatoeëren he, ik weet dat ze dat in Belgie niet altijd snappen, maar dus met penquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef leonieke het volgende:
Hé, dat van dat nummer op de arm schrijven, ga ik onthouden (althans, ik hoop het te onthouden voor binnen een paar jaar). Wel een goed idee!
quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet tatoeëren he, ik weet dat ze dat in Belgie niet altijd snappen, maar dus met pen
flauwe grap nav die sterrentattoo toendertijd
ik zeg al 2 jaar dat er hier geen webcam in huis komt. bij selene's geboorte was er gezeik omdat ik geen webcam boven der wieg wilde hangen. het gezever over die webcam duurde maar voort.quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat het opluchtte Simmu.
kan er namelijk geen touw aan vast knopen, maar ik 'kende' je 2 jaar geleden ook niet
haha, dat gedeelte snapte ik welquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef simmu het volgende:
[..]
ik zeg al 2 jaar dat er hier geen webcam in huis komt. bij selene's geboorte was er gezeik omdat ik geen webcam boven der wieg wilde hangen. het gezever over die webcam duurde maar voort.
nee, da's ook al zo'n langslepend verhaalquote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, dat gedeelte snapte ik wel
Ik begreep het doopgedeelte niet zo. Je wilt niet dat ze gedoopt worden en een zin later zeg je dat je het prima vindt als ze het zelf regelen.
Of lees ik dat nou verkeerd?
nee, dat stukje is weer apart. volgens mijn schoonvader wacht kiro op hem in de hemel en heeft hij dan geen down meer. ik heb alleen gezegd dat kiro was die hij was, down en al.quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef Books het volgende:
Volgens mij bedoeld Simmu dat ze alle andere Down/zieke kindjes die het nodig hebben mogen dopen als ze dat zouden willen.
En je andere kinderen? Jij wilt dus de belofte niet doen. Maar kom jij altijd al je beloftes na? Ik zou liegen als ik zei dat ik dat wel deed.quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, dat stukje is weer apart. volgens mijn schoonvader wacht kiro op hem in de hemel en heeft hij dan geen down meer. ik heb alleen gezegd dat kiro was die hij was, down en al.
edit. oh zo! nu ik alles teruglees snap ik hoe je het bedoelt!
ja, er is in ziekenhuizen een aparte doopceremonie. er is in elk ziekenhuis ook een algemeen priester, zeg maar. een priester die alle geloven bedient. en dus ook een doopceremonie die alle geloven bedient
mijn man is zelf nog niet uit over wat hij gelooft. zolang hij daar niet over uit is wil hij ze ook niet latren dopen, tenzij het een soortgelijke ceremonie is als die van kiroquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
En je andere kinderen? Jij wilt dus de belofte niet doen. Maar kom jij altijd al je beloftes na? Ik zou liegen als ik zei dat ik dat wel deed.
Denk je je dat je man er wel een plezier mee doet? Door ze te dopen?
hij heeft kanker ja. met uitzaaiingen al, de arts had het vorig jaar over hooguit 2 jaar nog. eind van de maand begint hij aan chemo. en ja: het uit zich nu in godsdienst- en gezondheidswaanzin. ik vind het ronduit eng worden. hij tekent kruisjes op de hoofden van de kinderen, brabbelt contstant tegen sangdrax dat die zich ook moet laten onderzoeken en allerlei jukkie details over allerhande onderzoeken (de man heeft een anale fixatie) waar de kinderen bijzijn! dus selene begon vanochtend dus al over papa die ziek wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
je schoonvader heeft zelf toch kanker? zou hij zelf niet bezig zijn met zijn eigen sterfelijkheid en dat projecteren op kiro?
Isa is wel gedoopt, rooms katholiek, bij ons is kinderdoop traditioneel. Bij jullie ligt dat anders he Free?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef freecell het volgende:
Ai Simmu
Gestopt met die twitter lezen.
Mijn kinderen zijn ook niet gedoopt
Die romse scholen ook altijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:21 schreef Pvoesss het volgende:
Hier vind ik ook dat ze zelf het dopen moeten beslissen.
Ze gaan wel naar een roms katholieke school.![]()
Gadverdamme, wat een lijkenpikkerij. Waarom zou je die tweets willen volgen? Dat is zo ongeveer hetzelfde als die mensen die files veroorzaken doordat ze persee willen kijken bij een ongeluk wat op de andere weghelft gebeurd is. Ramptoerismequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Vlindur het volgende:
Hier ook nog maar even; Sietske H van de babymoorden in Nijbeets staat vandaag terecht. Een Friesweekblad doet live verslag op Twitter.
@dwkfryslan.
Het is echt wel heftig trouwens.
Hup, hup! Tijd voor jezelf maken jij!!! Dat is heeeel ERG BeLaNgRiJk! Zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:02 schreef livelink het volgende:
Oeh, druk met borrelen klinkt goed, trouwens. Die staat helaas niet op mijn lijstje van drukheid![]()
Ypsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef YPPY het volgende:
M@x!
[..]
Hup, hup! Tijd voor jezelf maken jij!!! Dat is heeeel ERG BeLaNgRiJk! Zo.
ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat de noodzaak van dergelijke onderzoeken met jan en alleman bespreken is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef simmu het volgende:
ja, nou. de eerste gevolgen van "wat gebeurt er als ik anaal onderzoek uitgebreid bespreek met een 2 jarige ernaast" hebben we al te pakken hoor![]()
omkleden en alles in de was plus haar knuffeldoekje ook (laten we het erop houden dat het een leuk graaistrontfeestje werd) en maar niet teveel gedoe van maken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een lijkenpikkerij. Waarom zou je die tweets willen volgen? Dat is zo ongeveer hetzelfde als die mensen die files veroorzaken doordat ze persee willen kijken bij een ongeluk wat op de andere weghelft gebeurd is. Ramptoerisme![]()
Heel snel? Dan gaan we d'r leren ontspannen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef snoopy het volgende:
M@x en YPPY, wanneer gaan we borrelen met livelink?
Ik krijg een visual van massages etc!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heel snel? Dan gaan we d'r leren ontspannen!
Dat kan, moeten we alleen even een leuke vent huren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik krijg een visual van massages etc!
Dan kun je het halve journaal wel ramptoerisme noemen... Mensen hebben de verhalen over het meisje en babylijkjes gehoord en vragen zich af hoe iemand in vredesnaam tot zulke daden komt. Ik snap best dat je dan die tweets gaat volgen, om daar misschien iets meer inzicht in te krijgen. Eerlijk gezegd vind ik het erg vreemd om daar zo veroordelend over te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef m@x het volgende:
Gadverdamme, wat een lijkenpikkerij. Waarom zou je die tweets willen volgen? Dat is zo ongeveer hetzelfde als die mensen die files veroorzaken doordat ze persee willen kijken bij een ongeluk wat op de andere weghelft gebeurd is. Ramptoerisme![]()
Ja, dat is wel jammer. Maar ja.. moet dan maar...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Is goed Diaan. Mis je wel het paasontbijt
Hoi Sorbo
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef amaranta het volgende:
Die romse scholen ook altijd
Zo gezellig
nou zeker! Ik ben zo blij dat we overgestapt zijn naar een andere energieleverancier!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:18 schreef Vicky het volgende:
![]()
we kregen gister de afrekening voor gas en elektra... ¤ 290 euro terug
![]()
ja prima.quote:
Okay. Zal ik daar ook eens vergelijken. We hebben nu Greenchoice, zijn we ook erg tevreden over en betalen ook een leuk maandbedrag maar een keer bij een ander kijken, kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja prima.
Alles gaat via de mail. Je krijgt verder geen rekeningen thuis. En bellen gaat heel snel.
ik heb een huis met hele hoge plafonds (3.15 hoog) en 2 computers en een lcd tv en een droger, wasmachine, vaatwasser, 2e tv en geen spaarlampenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Wat betaal je veel
Ik betaal 150 in de maand en kreeg 60 terug. Is niet veel maar ja. Voor water moesten we wel bij betalen. Zoals elk jaar. Moest 130 betalen dit keer!!
Wij betalen trouwens ¤ 162,= per maand. Maar hebben ook al deze bovengenoemde dingen m.u.v. de hoge plafonds. En de verwarming staat meestal op 20,5 of 21 in de winter. Anders wordt het niet warm genoeg in huis.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb een huis met hele hoge plafonds (3.15 hoog) en 2 computers en een lcd tv en een droger, wasmachine, vaatwasser, 2e tv en geen spaarlampen
oh en uhh we zijn niet zo zuinig
Dat is echt top.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Muks het volgende:
Moet zeggen dat greenchoice ons goed bevalt, snelle afwikkeling van zaken en op het moment dat onze meter raar ging doen (kapot als in ineens wel heel senl oplopen, ik kijk elke dag de meterstand, dus het viel gelukkig snel op) regelden zij gelijk de afwikkeling daarvan en kregen we dankzij hun (nuon vond dat wij wel konden wachten) snel een goede meter. En ze deden gewoon met de afrekening rekening houden met die 10 dagen snel lopen, top toch ?
vind ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn vorig jaar juni overgestapt mbv de collectieve inkoop van de vereniging Eigen Huis. Ook Energie Direct. We zullen in Juni de standen wel door moeten geven oid. Ben heel benieuwd dan... Toch wel spannend altijd.
Dat is goed geregeld! En idd niets meer aan doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nope, niets
Wij draaien mee op de zaak. Dikke kabel hierheen, niks meer aan doen
oh, die onderzoeken bespreekt hij met iedereen hoor. overal en altijd bij welke gelegenheid aan toe. trouwfeesten incluusquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat de noodzaak van dergelijke onderzoeken met jan en alleman bespreken is.
als ik jou was zou ik gewoon duidelijk aangeven dat je grens bereikt is en dat je niet wilt dat je kinderen hierin betrokken worden/er bij aanwezig zijn.
en als hij niet luistert, meteen opstaan en wegwezen met de kinderen.
wie niet horen wil moet voelen.
en dit gewoon consequent volhouden.
zou het kwartje dan niet eens vallen?
maar misschien is een gesprek van volwassenen onder elkaar ook wel eens nuttig.
ik kan me ook voorstellen dat je schoonvader bang is. en misschien komt daar ook een gedeelte van zijn gedrag vandaan. een soort ongeleid-projectielachtig gedoe.
jullie verstandhouding is nou niet echt je dat, heb ik ondertussen wel door. maar eens een keer serieus de boel open op tafel gooien, kan misschien ook wat helpen.
(mm niet helemaal wat ik wil zeggen, maar misschien snap je wat ik bedoel)
spoelen kan helpen, ik weet alleen niet echt goed met wat voor spul. zo'n fysiologisch zoutwateroplossinkje? wat je zelf kan makenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef lady-wrb het volgende:
o bleh, ik heb helemaal achterin (bij mijn verstandskies bovenin) flink ontstoken tandvlees.
man wat doet dat zeer.
iemand een idee wat ik eraan zou kunnen doen of moet ik daar echt mee naar de tandarts ofzo?
Is er geen avondapotheek? Ik vind maagzuur zo vervelend. Maar ik vind je ook heel zielig hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef innepin het volgende:
ik kan morgenochtend wat anders halen bij de apotheek. Antagel geloof ik. Dus tis alleen vanavond nog doorbijten (tenzij het echt een maagzweer is, dan ben ik er voorlopig nog ff niet van af). Alleen ben ik zo stoned door de cyclizine dat ik mezelf heul zielig vind en medelijden wil
Niet dat ik weet...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er geen avondapotheek? Ik vind maagzuur zo vervelend. Maar ik vind je ook heel zielig hoor.
Ow dat weet ik eigenlijk niet. Ik kocht altijd vloeibaar omdat dat meteen hielp. Tabletjes nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef trui het volgende:
van reglaPH bestaan toch ook tabletjes? die nam ik altijd. en die zijn wel langer houdbaar hoor.
Mja het wordt ook vaak gebruikt als medicijn tegen extreme zwangerschapsmisselijkheid, het is dus wel goed onderzocht of het mag enzo. Ik vind het vooral eng ivm de zorg voor Willow, want als ik helemaal high ben is het nogal lastig voor m'n kind zorgen...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef trui het volgende:
ooh arme innepin!!!!ik hoop niet voor je dat 't een maagzweer is zeg. en een medicijn waar je stoned van wordt, dat is toch best een beetje griezelig i.v.m. de baby. beterschap! antagel is wel tegen maagzuur dacht ik, althans, daar heb ik het wel eens voor genomen. vies vond ik 't, sorry!
scrubben trui. lekker scrubben met scrubzoutquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef trui het volgende:
ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat niet pijnlijk is lois.bovendien heb ik altijd zo snel last van ingegroeide haartjes als ze dan weer opkomen. dat is NOG pijnlijker. dus ik durf nog steeds niet.
Klopt, ik vind het halve journaal ook ramptoerismequote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dan kun je het halve journaal wel ramptoerisme noemen... Mensen hebben de verhalen over het meisje en babylijkjes gehoord en vragen zich af hoe iemand in vredesnaam tot zulke daden komt. Ik snap best dat je dan die tweets gaat volgen, om daar misschien iets meer inzicht in te krijgen. Eerlijk gezegd vind ik het erg vreemd om daar zo veroordelend over te doen.
Maar ook goedemorgen allemaal! Het wordt gewoon wéér zo'n mooie dag!
welke is dat dan? zoiets heb ik al eens geprobeerd maar dat was niksquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef E.T. het volgende:
Voor het drogen hebben ze speciale topcoat uitgevondenWerkt als een trein
![]()
Kim, als je bij TD gaat bestellen: Amour topcoat.. Werkt net als SV, is alleen onwijs goedkoop
ik doe mijn best hoorquote:
manlief had het erover dat het het hele weekend zo blijft!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef mefke79 het volgende:
o, doe ik ook even een duit in het afsluitzakje
Lekker weertje hier trouwens...
als jet het netjes wilt. altijd de dag voordat je wil showen de lak erop doen en als het eenmaal droog is een paar keer de afwas doen. dan gaat de lak vanzelf van je velletje maar op de nagel blijft hetquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nagellak gaat er hier altijd heel snel weer af. En ik kan het niet zo netjes krijgen.
Teennagels morgen maar weer proberen. Keuze uit wel 2 kleuren.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef mefke79 het volgende:
..het hele weekend ja. En daarna ook nog. Heeeeeerlijk
had ik al verteld dat ik verlof heb?! ik zit dus, hoe jammer, thuis met dit weer
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef simmu het volgende:
[..]
welke is dat dan? zoiets heb ik al eens geprobeerd maar dat was niks60 seconds was dat, van een fancy merk
Nee, dat doe ik niet meer. De vorige keer heb ik anderhalve maand mijn betaling tussen TD en Paypal moeten pingpongen, en dan duurt het ook nog eens te lang voor het er is. En ik kan echt geen 3 weken meer op SV wachtenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef E.T. het volgende:
Voor het drogen hebben ze speciale topcoat uitgevondenWerkt als een trein
![]()
Kim, als je bij TD gaat bestellen: Amour topcoat.. Werkt net als SV, is alleen onwijs goedkoop
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb Agent Lavender op, trouwens. Na een dag wennen heeft hij toch wel wat. En ik moet nu de hele tijd aan BE denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |