Ik heb je geaccepteerd... enne ik wist je echte naam niet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb je ondertussen al gevonden
wat is het stil hier trouwens.
iedereen naar de kermis?
Ik vraag me altijd af, als mensen iets vergelijken met iets dat niet eetbaar is... waar ze die vergelijking op baseren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik doe ook niet aan facebook
veel te modern
ik had bij de aldi oranje carlijntjes gekocht.
wat zijn dat smerige koekjes
maar ja, ik had ze dan ook gekocht omdat ze oranje met bruin zijn
ze smaken naar ontbijtkoek met kaarsvet
ik zou zeggen: lekker laten liggen daar, ze zijn niet te vreten
80 centquote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef lady-wrb het volgende:
hier staan twee vriezers al een tijdje op ontdooien te wachten. en ik heb nog steeds geen inspiratie.
[nutteloos weetje]wisten jullie dat je in 1952 voor 80 cent de efteling in mocht?[/nutteloos weetje]
hmja, maar in 1952 was er volgens mij alleen een speeltuin en een zwembad, later kwam daar het sprookjesbos bijquote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef lady-wrb het volgende:
hier staan twee vriezers al een tijdje op ontdooien te wachten. en ik heb nog steeds geen inspiratie.
[nutteloos weetje]wisten jullie dat je in 1952 voor 80 cent de efteling in mocht?[/nutteloos weetje]
zo zou het natuurlijk niet mogen gaan....quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Ik wilde ook heel graag meegaan, maar dat intekenlijstje gaat ongeveer zo:
Juf hangt het op de deur
de popi moeders, altijd dezelfden, vullen het binnen 4 minuten in
Karin en ik komen altijd te laat, lijstje al vol.....
Hier hangt het ook op de deur. En idd altijd dezelfden staan binnen een paar minuten op de lijst.quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
wat stom!quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
Ik kan me nog herinneren dat het bij ons altijd een gevecht was dat er geen ouders waren die meewilden. En dat mijn moeder zich altijd maar opgaf.. Maar die tijden zijn kennelijk veranderdquote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
Wij zijn bezig met zeer streng beleid hierop (de school wil alle ouders verplichten om minimaal 1 keer per jaar deel te nemen aan een activiteit) . Daarbij, zou het op onze school onmogelijk zijn dat een groep ouders bepaald hoe iets gedaan wordt, dat zal dan nog altijd in overleg gebeuren met de leerkrachten.quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
hier zijn op school helemaal geen lijstjes.
leuke dingen worden door een selekt groepje babbelende joggingpakken onderling verdeeld.
daar kom je als buitenstaander niet eens tussen
de rest van de ouders wordt alleen opgetrommeld als ze het zelf niet leuk genoeg vinden of als er idd mensen tekort komen. dan mag je meedoen als aanhangsel van het gesloten kliekje
en alles maken ze uit he, echt alles, zelfs hoe de surprises met sinterklaas verpakt moeten worden
of wat je voor de kerstmaaltijd moet maken. (je mag niks met varkensvlees maken vanwege de islamkids, en wat nou als je als moeder tegen halalvlees bent, zoals ik?)
gek he, dat ouders in de kleuterklassen nog enthousiast inzetbaar zijn en gaandeweg de schoolcarriere van hun kind gedesillusioneerd afhaken.
ik ben zo blij dat ik die k*tschool met zijn rare ideeën achter ons kan laten.
Mensen die het vriendelijk vragen kunnen veel van me gedaan krijgen, maar als school zoiets zou verplichten, zou ik accuut niks meer doen.... het is het kind dat schoolplicht heeft, niet de ouderquote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij zijn bezig met zeer streng beleid hierop (de school wil alle ouders verplichten om minimaal 1 keer per jaar deel te nemen aan een activiteit) . Daarbij, zou het op onze school onmogelijk zijn dat een groep ouders bepaald hoe iets gedaan wordt, dat zal dan nog altijd in overleg gebeuren met de leerkrachten.
Wij hebben ook (gelijkwaardige) commissies die bestaan uit leerkrachten en ouders, elk plan moet sowieso ter goedkeuring naar de directie.
Beetje stom, zulke ouders. (moeders eigenlijk he)
Ik doe wel veel via de klassenouders, dus als er iets geregeld moet worden, krijgen zij een mailtje en zij regelen het dan verder...
ik zeg ook nergens dat ik er ook achter sta, ik vind het ook wel erg veel gevraagd, maar anderzijds begrijp ik de achterliggende gedachte wel.quote:Op maandag 18 april 2011 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen die het vriendelijk vragen kunnen veel van me gedaan krijgen, maar als school zoiets zou verplichten, zou ik accuut niks meer doen.... het is het kind dat schoolplicht heeft, niet de ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |