Hee heb jij hyves? En waarom heb ik jou niet als vriendinnetje??quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t is een van de redenen dat ik er een aantal van mijn hyves gekegeld heb.
normale berichten kreeg ik er niet van, maar wel geregeld van die suikerzoete glitterende gedichtjes, om maar niet te spreken over de knipperende fijne weekenden of de blingbling fijne maandag, dinsdag, enz....
rot op met die zooi als je niks te zeggen hebt
je bent welkom, als je maar niet glittertquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee heb jij hyves? En waarom heb ik jou niet als vriendinnetje??
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je bent welkom, als je maar niet glittert
ik heb je ondertussen al gevondenquote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gebruik weleens krabbelplaatjes, maar zonder glitters. Maar dan moet ik wel je naam weten daar....
En terecht, wmb.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef She-Wolf het volgende:
Kermis? Nee, wij zijn net terug van een nachtje ziekenhuis. En krabbelplaatjes met glitters?Al mijn hyvesvriendjes lopen weg naar facebook.
Dat ze bij mij weglopen?quote:
ik ben weer terugquote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb je ondertussen al gevonden
wat is het stil hier trouwens.
iedereen naar de kermis?
Ik had het wel in het babytopic gezet. Evan had koorts en had de hele nacht liggen kreunen. Dus vanuit de HAP doorgestuurd naar het zkh waar we een nachtje ter observatie en onderzoek moesten blijven. Maar nu geen koorts meer en alle onderzoeken waren goed, gelukkig.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef freecell het volgende:
De vraag is dan: wat deed je in het ziekenhuis?
Neequote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Post je glitterplaatjes?
Pfff, wat schrikken! Fijn dat alles ok is nu.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik had het wel in het babytopic gezet. Evan had koorts en had de hele nacht liggen kreunen. Dus vanuit de HAP doorgestuurd naar het zkh waar we een nachtje ter observatie en onderzoek moesten blijven. Maar nu geen koorts meer en alle onderzoeken waren goed, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |