je bent gewaarschuwd hoor ! doe het niet!quote:Op zondag 17 april 2011 15:35 schreef leonieke het volgende:
En nu ga ik toch eens kijken wat krabbelplaatjes zijn
quote:Op zondag 17 april 2011 15:35 schreef leonieke het volgende:
En nu ga ik toch eens kijken wat krabbelplaatjes zijn
Zie de TT van het andere SC-topicquote:Op zondag 17 april 2011 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
De vorige bewoners van dit huis waren nogal op zichzelf. onze tuin is volledig dichtgetimmerd
quote:Op zondag 17 april 2011 15:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je bent gewaarschuwd hoor ! doe het niet!
ik krijg braakneigingen van die dingen en ik word er agressief van.
Ah beter of niet beter. De draad zal bij ons inderdaad wegvallen tegen de achtergrond (staat op ongeveer 20m van ons huis), dus dat is heel lekker meegenomen.quote:Op zondag 17 april 2011 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik begrijp wel waarom je dat hek wilt Leonieke. Wij hebben een net tegen de katten op het balkon van dezelfde kleur en tenzij je er met je neus bovenop staat valt het weg tegen de achtergrond.
Beter dan Nederland schuttingenland
GATVERDEGATVERquote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hier ook
Het zou natuurlijk ook dit kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2011 15:39 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hier ook
Ik ben ook blij met m'n schuttingen. Ik kan het goed met m'n buren vinden en ik hoor ze ook wel, maar ik hoef ze niet te zien als ik in de achtertuin zit. Woon ook in de stad, dus allemaal aan elkaar.quote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik begrijp het ook wel, maar doe mij maar een schutting met hier een daar een rekwerk.
dan ben ik maar nederlander, ik ben er trots op
nah daar kan ik nog wel om lachen. ik had zo'n vent als secret valentine gestuurd aan een aantal hierquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook dit kunnen zijn
[ afbeelding ]
Ja, dat geglitter lijkt me meer iets voor tienermeisjesquote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nah daar kan ik nog wel om lachen. ik had zo'n vent als secret valentine gestuurd aan een aantal hier
maar dat geglitter![]()
:X
Voor de gevoelige maagjes in de spoilerquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook dit kunnen zijn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik mag er van kotsen, ben zelf (nog) dik
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
quote:Op zondag 17 april 2011 15:45 schreef Muks het volgende:
[..]
Voor de gevoelige maagjes in de spoilerOh my, dat kon ik gisterennacht getrokken hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik mag er van kotsen, ben zelf (nog) dik![]()
t is een van de redenen dat ik er een aantal van mijn hyves gekegeld heb.quote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat geglitter lijkt me meer iets voor tienermeisjes
Hee heb jij hyves? En waarom heb ik jou niet als vriendinnetje??quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t is een van de redenen dat ik er een aantal van mijn hyves gekegeld heb.
normale berichten kreeg ik er niet van, maar wel geregeld van die suikerzoete glitterende gedichtjes, om maar niet te spreken over de knipperende fijne weekenden of de blingbling fijne maandag, dinsdag, enz....
rot op met die zooi als je niks te zeggen hebt
je bent welkom, als je maar niet glittertquote:Op zondag 17 april 2011 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee heb jij hyves? En waarom heb ik jou niet als vriendinnetje??
quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je bent welkom, als je maar niet glittert
ik heb je ondertussen al gevondenquote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gebruik weleens krabbelplaatjes, maar zonder glitters. Maar dan moet ik wel je naam weten daar....
En terecht, wmb.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef She-Wolf het volgende:
Kermis? Nee, wij zijn net terug van een nachtje ziekenhuis. En krabbelplaatjes met glitters?Al mijn hyvesvriendjes lopen weg naar facebook.
Dat ze bij mij weglopen?quote:
ik ben weer terugquote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb je ondertussen al gevonden
wat is het stil hier trouwens.
iedereen naar de kermis?
Ik had het wel in het babytopic gezet. Evan had koorts en had de hele nacht liggen kreunen. Dus vanuit de HAP doorgestuurd naar het zkh waar we een nachtje ter observatie en onderzoek moesten blijven. Maar nu geen koorts meer en alle onderzoeken waren goed, gelukkig.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef freecell het volgende:
De vraag is dan: wat deed je in het ziekenhuis?
Neequote:Op zondag 17 april 2011 19:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Post je glitterplaatjes?
Pfff, wat schrikken! Fijn dat alles ok is nu.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik had het wel in het babytopic gezet. Evan had koorts en had de hele nacht liggen kreunen. Dus vanuit de HAP doorgestuurd naar het zkh waar we een nachtje ter observatie en onderzoek moesten blijven. Maar nu geen koorts meer en alle onderzoeken waren goed, gelukkig.
Ik heb je geaccepteerd... enne ik wist je echte naam niet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb je ondertussen al gevonden
wat is het stil hier trouwens.
iedereen naar de kermis?
Ik vraag me altijd af, als mensen iets vergelijken met iets dat niet eetbaar is... waar ze die vergelijking op baseren.quote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik doe ook niet aan facebook
veel te modern
ik had bij de aldi oranje carlijntjes gekocht.
wat zijn dat smerige koekjes
maar ja, ik had ze dan ook gekocht omdat ze oranje met bruin zijn
ze smaken naar ontbijtkoek met kaarsvet
ik zou zeggen: lekker laten liggen daar, ze zijn niet te vreten
80 centquote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef lady-wrb het volgende:
hier staan twee vriezers al een tijdje op ontdooien te wachten. en ik heb nog steeds geen inspiratie.
[nutteloos weetje]wisten jullie dat je in 1952 voor 80 cent de efteling in mocht?[/nutteloos weetje]
hmja, maar in 1952 was er volgens mij alleen een speeltuin en een zwembad, later kwam daar het sprookjesbos bijquote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef lady-wrb het volgende:
hier staan twee vriezers al een tijdje op ontdooien te wachten. en ik heb nog steeds geen inspiratie.
[nutteloos weetje]wisten jullie dat je in 1952 voor 80 cent de efteling in mocht?[/nutteloos weetje]
zo zou het natuurlijk niet mogen gaan....quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Ik wilde ook heel graag meegaan, maar dat intekenlijstje gaat ongeveer zo:
Juf hangt het op de deur
de popi moeders, altijd dezelfden, vullen het binnen 4 minuten in
Karin en ik komen altijd te laat, lijstje al vol.....
Hier hangt het ook op de deur. En idd altijd dezelfden staan binnen een paar minuten op de lijst.quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
wat stom!quote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
Ik kan me nog herinneren dat het bij ons altijd een gevecht was dat er geen ouders waren die meewilden. En dat mijn moeder zich altijd maar opgaf.. Maar die tijden zijn kennelijk veranderdquote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef Lois het volgende:
Juf hangt het op de deur
Wij zijn bezig met zeer streng beleid hierop (de school wil alle ouders verplichten om minimaal 1 keer per jaar deel te nemen aan een activiteit) . Daarbij, zou het op onze school onmogelijk zijn dat een groep ouders bepaald hoe iets gedaan wordt, dat zal dan nog altijd in overleg gebeuren met de leerkrachten.quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
hier zijn op school helemaal geen lijstjes.
leuke dingen worden door een selekt groepje babbelende joggingpakken onderling verdeeld.
daar kom je als buitenstaander niet eens tussen
de rest van de ouders wordt alleen opgetrommeld als ze het zelf niet leuk genoeg vinden of als er idd mensen tekort komen. dan mag je meedoen als aanhangsel van het gesloten kliekje
en alles maken ze uit he, echt alles, zelfs hoe de surprises met sinterklaas verpakt moeten worden
of wat je voor de kerstmaaltijd moet maken. (je mag niks met varkensvlees maken vanwege de islamkids, en wat nou als je als moeder tegen halalvlees bent, zoals ik?)
gek he, dat ouders in de kleuterklassen nog enthousiast inzetbaar zijn en gaandeweg de schoolcarriere van hun kind gedesillusioneerd afhaken.
ik ben zo blij dat ik die k*tschool met zijn rare ideeën achter ons kan laten.
Mensen die het vriendelijk vragen kunnen veel van me gedaan krijgen, maar als school zoiets zou verplichten, zou ik accuut niks meer doen.... het is het kind dat schoolplicht heeft, niet de ouderquote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij zijn bezig met zeer streng beleid hierop (de school wil alle ouders verplichten om minimaal 1 keer per jaar deel te nemen aan een activiteit) . Daarbij, zou het op onze school onmogelijk zijn dat een groep ouders bepaald hoe iets gedaan wordt, dat zal dan nog altijd in overleg gebeuren met de leerkrachten.
Wij hebben ook (gelijkwaardige) commissies die bestaan uit leerkrachten en ouders, elk plan moet sowieso ter goedkeuring naar de directie.
Beetje stom, zulke ouders. (moeders eigenlijk he)
Ik doe wel veel via de klassenouders, dus als er iets geregeld moet worden, krijgen zij een mailtje en zij regelen het dan verder...
ik zeg ook nergens dat ik er ook achter sta, ik vind het ook wel erg veel gevraagd, maar anderzijds begrijp ik de achterliggende gedachte wel.quote:Op maandag 18 april 2011 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen die het vriendelijk vragen kunnen veel van me gedaan krijgen, maar als school zoiets zou verplichten, zou ik accuut niks meer doen.... het is het kind dat schoolplicht heeft, niet de ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |