Ja, dat is wel jammer. Maar ja.. moet dan maar...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Is goed Diaan. Mis je wel het paasontbijt
Hoi Sorbo
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef amaranta het volgende:
Die romse scholen ook altijd
Zo gezellig
nou zeker! Ik ben zo blij dat we overgestapt zijn naar een andere energieleverancier!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:18 schreef Vicky het volgende:
![]()
we kregen gister de afrekening voor gas en elektra... ¤ 290 euro terug
![]()
ja prima.quote:
Okay. Zal ik daar ook eens vergelijken. We hebben nu Greenchoice, zijn we ook erg tevreden over en betalen ook een leuk maandbedrag maar een keer bij een ander kijken, kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja prima.
Alles gaat via de mail. Je krijgt verder geen rekeningen thuis. En bellen gaat heel snel.
ik heb een huis met hele hoge plafonds (3.15 hoog) en 2 computers en een lcd tv en een droger, wasmachine, vaatwasser, 2e tv en geen spaarlampenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Wat betaal je veel
Ik betaal 150 in de maand en kreeg 60 terug. Is niet veel maar ja. Voor water moesten we wel bij betalen. Zoals elk jaar. Moest 130 betalen dit keer!!
Wij betalen trouwens ¤ 162,= per maand. Maar hebben ook al deze bovengenoemde dingen m.u.v. de hoge plafonds. En de verwarming staat meestal op 20,5 of 21 in de winter. Anders wordt het niet warm genoeg in huis.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb een huis met hele hoge plafonds (3.15 hoog) en 2 computers en een lcd tv en een droger, wasmachine, vaatwasser, 2e tv en geen spaarlampen
oh en uhh we zijn niet zo zuinig
Dat is echt top.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Muks het volgende:
Moet zeggen dat greenchoice ons goed bevalt, snelle afwikkeling van zaken en op het moment dat onze meter raar ging doen (kapot als in ineens wel heel senl oplopen, ik kijk elke dag de meterstand, dus het viel gelukkig snel op) regelden zij gelijk de afwikkeling daarvan en kregen we dankzij hun (nuon vond dat wij wel konden wachten) snel een goede meter. En ze deden gewoon met de afrekening rekening houden met die 10 dagen snel lopen, top toch ?
vind ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn vorig jaar juni overgestapt mbv de collectieve inkoop van de vereniging Eigen Huis. Ook Energie Direct. We zullen in Juni de standen wel door moeten geven oid. Ben heel benieuwd dan... Toch wel spannend altijd.
Dat is goed geregeld! En idd niets meer aan doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nope, niets
Wij draaien mee op de zaak. Dikke kabel hierheen, niks meer aan doen
oh, die onderzoeken bespreekt hij met iedereen hoor. overal en altijd bij welke gelegenheid aan toe. trouwfeesten incluusquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat de noodzaak van dergelijke onderzoeken met jan en alleman bespreken is.
als ik jou was zou ik gewoon duidelijk aangeven dat je grens bereikt is en dat je niet wilt dat je kinderen hierin betrokken worden/er bij aanwezig zijn.
en als hij niet luistert, meteen opstaan en wegwezen met de kinderen.
wie niet horen wil moet voelen.
en dit gewoon consequent volhouden.
zou het kwartje dan niet eens vallen?
maar misschien is een gesprek van volwassenen onder elkaar ook wel eens nuttig.
ik kan me ook voorstellen dat je schoonvader bang is. en misschien komt daar ook een gedeelte van zijn gedrag vandaan. een soort ongeleid-projectielachtig gedoe.
jullie verstandhouding is nou niet echt je dat, heb ik ondertussen wel door. maar eens een keer serieus de boel open op tafel gooien, kan misschien ook wat helpen.
(mm niet helemaal wat ik wil zeggen, maar misschien snap je wat ik bedoel)
spoelen kan helpen, ik weet alleen niet echt goed met wat voor spul. zo'n fysiologisch zoutwateroplossinkje? wat je zelf kan makenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef lady-wrb het volgende:
o bleh, ik heb helemaal achterin (bij mijn verstandskies bovenin) flink ontstoken tandvlees.
man wat doet dat zeer.
iemand een idee wat ik eraan zou kunnen doen of moet ik daar echt mee naar de tandarts ofzo?
Is er geen avondapotheek? Ik vind maagzuur zo vervelend. Maar ik vind je ook heel zielig hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef innepin het volgende:
ik kan morgenochtend wat anders halen bij de apotheek. Antagel geloof ik. Dus tis alleen vanavond nog doorbijten (tenzij het echt een maagzweer is, dan ben ik er voorlopig nog ff niet van af). Alleen ben ik zo stoned door de cyclizine dat ik mezelf heul zielig vind en medelijden wil
Niet dat ik weet...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er geen avondapotheek? Ik vind maagzuur zo vervelend. Maar ik vind je ook heel zielig hoor.
Ow dat weet ik eigenlijk niet. Ik kocht altijd vloeibaar omdat dat meteen hielp. Tabletjes nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef trui het volgende:
van reglaPH bestaan toch ook tabletjes? die nam ik altijd. en die zijn wel langer houdbaar hoor.
Mja het wordt ook vaak gebruikt als medicijn tegen extreme zwangerschapsmisselijkheid, het is dus wel goed onderzocht of het mag enzo. Ik vind het vooral eng ivm de zorg voor Willow, want als ik helemaal high ben is het nogal lastig voor m'n kind zorgen...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef trui het volgende:
ooh arme innepin!!!!ik hoop niet voor je dat 't een maagzweer is zeg. en een medicijn waar je stoned van wordt, dat is toch best een beetje griezelig i.v.m. de baby. beterschap! antagel is wel tegen maagzuur dacht ik, althans, daar heb ik het wel eens voor genomen. vies vond ik 't, sorry!
scrubben trui. lekker scrubben met scrubzoutquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef trui het volgende:
ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat niet pijnlijk is lois.bovendien heb ik altijd zo snel last van ingegroeide haartjes als ze dan weer opkomen. dat is NOG pijnlijker. dus ik durf nog steeds niet.
Klopt, ik vind het halve journaal ook ramptoerismequote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dan kun je het halve journaal wel ramptoerisme noemen... Mensen hebben de verhalen over het meisje en babylijkjes gehoord en vragen zich af hoe iemand in vredesnaam tot zulke daden komt. Ik snap best dat je dan die tweets gaat volgen, om daar misschien iets meer inzicht in te krijgen. Eerlijk gezegd vind ik het erg vreemd om daar zo veroordelend over te doen.
Maar ook goedemorgen allemaal! Het wordt gewoon wéér zo'n mooie dag!
welke is dat dan? zoiets heb ik al eens geprobeerd maar dat was niksquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef E.T. het volgende:
Voor het drogen hebben ze speciale topcoat uitgevondenWerkt als een trein
![]()
Kim, als je bij TD gaat bestellen: Amour topcoat.. Werkt net als SV, is alleen onwijs goedkoop
ik doe mijn best hoorquote:
manlief had het erover dat het het hele weekend zo blijft!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef mefke79 het volgende:
o, doe ik ook even een duit in het afsluitzakje
Lekker weertje hier trouwens...
als jet het netjes wilt. altijd de dag voordat je wil showen de lak erop doen en als het eenmaal droog is een paar keer de afwas doen. dan gaat de lak vanzelf van je velletje maar op de nagel blijft hetquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nagellak gaat er hier altijd heel snel weer af. En ik kan het niet zo netjes krijgen.
Teennagels morgen maar weer proberen. Keuze uit wel 2 kleuren.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef mefke79 het volgende:
..het hele weekend ja. En daarna ook nog. Heeeeeerlijk
had ik al verteld dat ik verlof heb?! ik zit dus, hoe jammer, thuis met dit weer
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef simmu het volgende:
[..]
welke is dat dan? zoiets heb ik al eens geprobeerd maar dat was niks60 seconds was dat, van een fancy merk
Nee, dat doe ik niet meer. De vorige keer heb ik anderhalve maand mijn betaling tussen TD en Paypal moeten pingpongen, en dan duurt het ook nog eens te lang voor het er is. En ik kan echt geen 3 weken meer op SV wachtenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef E.T. het volgende:
Voor het drogen hebben ze speciale topcoat uitgevondenWerkt als een trein
![]()
Kim, als je bij TD gaat bestellen: Amour topcoat.. Werkt net als SV, is alleen onwijs goedkoop
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb Agent Lavender op, trouwens. Na een dag wennen heeft hij toch wel wat. En ik moet nu de hele tijd aan BE denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |