Ja, behalve dat het nietig is als je zoiets als voorwaarde voor aanmelding stelt. En dus geen enkele mogelijkheid hebt om dat te handhaven. Ik begrijp de problematiek, maar ik denk niet dat je de ouders waar het om gaat op deze manier bij het schoolleven van hun kind betrekt, dat moet je op andere manieren doen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zeg ook nergens dat ik er ook achter sta, ik vind het ook wel erg veel gevraagd, maar anderzijds begrijp ik de achterliggende gedachte wel.
Weet je dat ik collega's heb, die in een schooljaar lang, een ouder nooit zien? ook niet op ouderavond, ook niet na herhaaldelijk bellen, brieven sturen etc?
Wij zijn als school medeverantwoordelijk voor de opvoeding, maar best wel veel ouders drukken enorm hun snor.
Sterker nog, het zal waarschijnlijk een onderdeel van het aanname beleid worden, dus als ouders zich daar niet in kunnen vinden, dan melden ze hun kind ook maar niet aan.
Door aan te melden zullen ze akkoord gaan om minimaal 1 keer met IETS te helpen, en dat IETS kun je heel breed nemen. Hoeft niet begeleiden van een activiteit zijn, maar kan ook iets simpels zijn als bijvoorbeeld een keer iets voor de juf/klas doen etc.
iets vegetarisch of zoquote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
of wat je voor de kerstmaaltijd moet maken. (je mag niks met varkensvlees maken vanwege de islamkids, en wat nou als je als moeder tegen halalvlees bent, zoals ik?)
Ow ja, dat zou mij ook kunnen gebeurenquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef snoopy het volgende:
ik ben luizenmoeder en leesmoeder. Verder help ik regelmatig bij activiteiten maar zeg tegenwoordig dat ik alleen mee hoef als niemand anders kan aangezien ik met Morris ook al veel ben meegeweest. Andere ouders moeten idd ook de kans krijgen
Woendag moet ik trouwens iets meenemen voor het tuinfeestje van Lis haar klas. Iets lekkers voor op een stokbroodje. Suggesties?
En mijn tip van vandaag: probeer nooit een paastak in te korten met je lekker scherpe keukenmes. Ik zat vanmorgen om 9 uur bij de SEHEn nu in het verband met mitella en oh ja, een tetanusprik. Typt best k*t zo.
dat hoefde niet, was een goed scherp mes dus het zat nog aardig tegen elkaar en zelf had ik het ook steeds samengedrukt. Voor de zekerheid hebben ze een foto gemaakt om te zien of mijn bot niet geraakt was maar dat viel mee.quote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef freecell het volgende:
Hoewaaa snoopyGehecht enzo ook nog? Balen!
nou nee dat bedoel ik niet. varkensvlees mocht niet vanwege de islamkindjes. dan moeten ze andersom halalvlees ook verbieden.quote:
nou dat gaan de kindjes donderdag hopelijk opzuipenquote:Op maandag 18 april 2011 17:36 schreef mefke79 het volgende:
amaranta wat moet je in shemelsnaam met minimaal 90 liter aan drinken?
olé!quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Lois het volgende:
Ze zijn veilig weer thuisvolledig afgeknoedeld maar ze heeft een topdag gehad!
Ik was onfatsoenlijk opgelucht toen ikde bussen aan zag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel handig idd! En wat lief dat ze dat als geheim ziet!quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef Lois het volgende:
Ben zo blij dat je dat nu pas zegt![]()
Iris liet heel trots haar "geheim" zien, het mobiele nummer van juf wat alle kindjes uit haar groepje hadden gekregen, op een briefje in haar broekzak.
Andere ouders die mee waren hadden mooie naamkaartjes met hun telefoonnummer erop gemaakt, ook al zo'n geweldig idee.
We hebben voor onze eigen uitstapjes tshirts met Jeroens mobiele nummer achterop, maar ze moesten vandaag een shirt van school aanquote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
wel handig idd! En wat lief dat ze dat als geheim ziet!
Sowieso is het wel handig om voor je kind een armbandje oid te maken met jouw gegevens erop...
Ja ik weet ook niet waar ik het lef vandaan heb gehaald. Amre kindjes zijn straks de hele pasen zo ziek als honden.quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef mefke79 het volgende:
Enne, tjonge zeg, je koopt toch geen houdbare melk, kan echt niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En word je dan ook vaak voor de grap gebeld?quote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef Lois het volgende:
[..]
We hebben voor onze eigen uitstapjes tshirts met Jeroens mobiele nummer achterop, maar ze moesten vandaag een shirt van school aan
De naam duidelijk aangeven is mij ooit eens afgeraden door iemand, omdat zo iemand een soort van vertrouwen kan winnen door de naam te noemen, ook dus de personen waar je het niet van wil.quote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef Vicky het volgende:
Als wij ergens heen gaan (pretpark, dierentuin, en ook toen we in Venetie waren) schrijven we Ambers naam, haar leeftijd en mijn 06-nummer op haar arm zodat ze dat altijd kan laten zien.
Hmm daar heb je ook wel weer gelijk in!!quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef moussy het volgende:
[..]
De naam duidelijk aangeven is mij ooit eens afgeraden door iemand, omdat zo iemand een soort van vertrouwen kan winnen door de naam te noemen, ook dus de personen waar je het niet van wil.
Wat is dan wijsheid?quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef moussy het volgende:
[..]
De naam duidelijk aangeven is mij ooit eens afgeraden door iemand, omdat zo iemand een soort van vertrouwen kan winnen door de naam te noemen, ook dus de personen waar je het niet van wil.
Niet tatoeëren he, ik weet dat ze dat in Belgie niet altijd snappen, maar dus met penquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef leonieke het volgende:
Hé, dat van dat nummer op de arm schrijven, ga ik onthouden (althans, ik hoop het te onthouden voor binnen een paar jaar). Wel een goed idee!
quote:Op maandag 18 april 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet tatoeëren he, ik weet dat ze dat in Belgie niet altijd snappen, maar dus met pen
flauwe grap nav die sterrentattoo toendertijd
ik zeg al 2 jaar dat er hier geen webcam in huis komt. bij selene's geboorte was er gezeik omdat ik geen webcam boven der wieg wilde hangen. het gezever over die webcam duurde maar voort.quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat het opluchtte Simmu.
kan er namelijk geen touw aan vast knopen, maar ik 'kende' je 2 jaar geleden ook niet
haha, dat gedeelte snapte ik welquote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef simmu het volgende:
[..]
ik zeg al 2 jaar dat er hier geen webcam in huis komt. bij selene's geboorte was er gezeik omdat ik geen webcam boven der wieg wilde hangen. het gezever over die webcam duurde maar voort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |