liefde maakt blind...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Charlie voelt zich zo te horen niet eens schuldig
Dit ben ik niet met je eens. De laatste paar weken maakt ze genoeg meequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bianca : Zo heet ze toch ? Zit er al een halfjaar in heeft nog niets meegemaakt .
Als bijrol personage misschien maar wat voor dingen heeft ze als in haar eigen verhaallijn meegemaakt ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef mirelia het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens. De laatste paar weken maakt ze genoeg mee
Volgens mij worden de scenes altijd 2 à 3 maanden eerder opgenomen dan dat ze worden uitgezonden. Hangt natuurlijk van de scene af, aangezien ze niet in chronologische volgorde schieten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel afleveringen ze met opnemen 'voor lopen' op de daadwerkelijke uitzendingen?
'zo tegen Maxime doen'??????? Een van de weinige momenten dat ik hem nog enigszins snap en reëel vind.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij worden de scenes altijd 2 à 3 maanden eerder opgenomen dan dat ze worden uitgezonden. Hangt natuurlijk van de scene af, aangezien ze niet in chronologische volgorde schieten.
Lucas.Nu haat ik hem echt.
Sinds Edwin erin zit, is het sowieso een kutpersonage, maar nu ook nog zo tegen Maxime doen ...
Complimenten voor Inge Schrama (Sjors), trouwens. Zij heeft haar scenes echt heel goed gespeeld.![]()
Echt slap van Maxime dat ze Amy gewoon naar Ludo toebrengt ... ik had meer van haar verwacht.
Laura heeft 1 periode geen verhaallijn en ze is direct figurant?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het huidige gtst is toch zo bedroevend slecht he even een analyse per personage gewoon omdat het kan.
Laura : Doet volgens mij helemaal niets bemoeit zich af en toe tegen Jef of Noud aan maar loopt verder af en toe in beeld rond als figurant.
Lorena maakt genoeg mee, draait alleen iets teveel om geheimen ontdekken.quote:Lorena : Doet volgens mij ook niets zie ik af en toe in de shorty opduiken met Charlie maar verder ?
quote:Bianca : Zo heet ze toch ? Zit er al een halfjaar in heeft nog niets meegemaakt .
Hoe bedoel je de schuld? Dat komt nog wel.quote:Charlie & Danny : sureal zo als die twee de schrijvers mee hebben, Meest walgelijke figuren in de soap maar krijgen nooit de schuld nee aan die twee ligt het nooit aldus de schrijvers.
Lucas doet genoeg, Dansatoria, nu z'n verhaallijn met Edwin. En soaps zijn nu eenmaal over the top.quote:Lucas : Is homo moet dat altijd aan iedereen vertellen neemt minimaal 6 keer in de week het woord gay of homo in de mond en dat is het wel. Lucas is homo verder niets
Noud is net klaar met een verhaallijn, dat hoeft niet aan 1 stuk door. Bing met z;'n zaak en nu dat kind. Sjors is sowieso te lekker om eruit te schrijven.quote:Noud Sjors en Bing :Weg er mee rollen zijn op
Rick heeft genoeg te doen, Jef gaat er uit en Ludo komt binnenkort vast wel weer met een keiharde actie. Softer zal ie er nu met Nina niet om worden.quote:Rik Ludo en Jeff : voegen ook niets meer toe zijn slappe lullen geworden maar houden altijd een speciaal plekje gebaseerd op het verleden .
Eensquote:Edwin : Begon goed verder zie Lucas .
Als er iemand niets toevoegd is het Rosa. Maar dat is al 10 jaar zo.quote:Anton Sjoerd Rosa Rikki : Vind ik tof
Nina maakt indirect van Ludo een keiharde zak.quote:Nina & Janine : De reden dat Ludo zo een slappe lul is geworden.
quote:Ben ik nog iemand vergeten vast wel zegt genoeg dat ik die vergeten ben.
De schrijvers zijn goed in het verpesten van zijn personage.quote:
Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:55 schreef Frey het volgende:
Rechercheur Jack trouwens weer aan het werk, terwijl het om zijn zus gaat. Hoe ongeloofwaardig is dit weer.
Is maar goed ook want in Meerdijk zou alles belangenverstrengeling zijn..quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.
DAT heb ik juist nooit begrepen. Hij had geen reden om haar kant te kiezen. Maar ik dacht, tsja Lucas is een bijzonder type, dus die moet je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas is altijd aardig geweest tegen Maxime, en nu staat hij blijkbaar ineens aan Ludo's kant?
Weer het zoveelste voorbeeld van slechte continuïteit in GTST.
En het was slap van Maxime om toe te geven aan Ludo.
Zij moest toch de opperbitch zijn? Want ben je dan voor bitch als je zo makkelijk toegeeft?
@Ascendancy: Ik vind van wel. Al is het alleen maar om het fantastische acteerwerk van Inge Schrama.
Daar heeft hij Edwin toch al voor?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Maar misschien wil hij toch graag serieus genomen worden.
Toch moet je niet aan dat soort dingen beginnen, misschien denk je professioneel te zijn en blijkt dit gaandeweg toch niet het geval. Hetzelfde geldt als je een dokter bent en een ingreep moet plegen bij je kind, dat kan je dit toch beter aan een onafhankelijke collega over laten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Even in z'n algemeenheid: toch weer grappig dat mensen zich kunnen focussen op een kleinigheidje van Rik - die nu alle reden heeft om zich enigzins onredelijk te gedragen - terwijl de fouten die hij heeft gemaakt ethisch gezien toch nihil al dan niet afwezig zijn te noemen vergeleken bij wat Charlie en Danny hebben uitgevreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Dit dus!! En dat zijn dan ook van die momenten dat Rik waarschijnlijk wenste dat Anita niet dood was. Wat een verschrikkelijk mens is Charlie tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even in z'n algemeenheid: toch weer grappig dat mensen zich kunnen focussen op een kleinigheidje van Rik - die nu alle reden heeft om zich enigzins onredelijk te gedragen - terwijl de fouten die hij heeft gemaakt ethisch gezien toch nihil al dan niet afwezig zijn te noemen vergeleken bij wat Charlie en Danny hebben uitgevreten.
Rustig maar hoor, hou je eten maar binnen, het viel me alleen op, ik focus me er niet op, maar vond het gewoon opvallend. Denk dat hij hiermee wel een stuk begrip voor anderen heeft gekregen, de wereld is niet zwart-witquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even in z'n algemeenheid: toch weer grappig dat mensen zich kunnen focussen op een kleinigheidje van Rik - die nu alle reden heeft om zich enigzins onredelijk te gedragen - terwijl de fouten die hij heeft gemaakt ethisch gezien toch nihil al dan niet afwezig zijn te noemen vergeleken bij wat Charlie en Danny hebben uitgevreten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Inderdaad zeg, die had wel raad geweten met Charliequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens GRAAG moeder de Jong in de serie willen hebben nu. Benieuwd hoe ze dit oplost
Ik ben de rust zelve uiteraard, zo een post hoef je niet persoonlijk op te vatten of persoonlijk te maken. Ik heb bovendien nog niet eens gegeten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, hou je eten maar binnen, het viel me alleen op, ik focus me er niet op, maar vond het gewoon opvallend.
Alsjeblieft zeg, die zou maar 1 ding doen: praten, praten, praten, zeuren, zeuren, zeuren, bemoeien, bemoeien en nog eens bemoeienquote:Denk dat hij hiermee wel een stuk begrip voor anderen heeft gekregen, de wereld is niet zwart-witIk zou trouwens GRAAG moeder de Jong in de serie willen hebben nu. Benieuwd hoe ze dit oplost
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat die makers het ook echt in zo een spoiler neerzetten alsof het volkomen nieuw, onverwacht en verrassend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 24-04-2011 00:10:46 ]Een heer met stijl
Joke Bruijs..... ik word al moe als dat mens haar mond opentrektquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens GRAAG moeder de Jong in de serie willen hebben nu. Benieuwd hoe ze dit oplost
Ik word vooral moe van haar als ze ergens binnenkomt en ik zie de enge kop van haar.quote:Op zondag 24 april 2011 14:40 schreef Countess het volgende:
[..]
Joke Bruijs..... ik word al moe als dat mens haar mond opentrekt![]()
![]()
Die rol is over the top, al past dat wel prima in haar profiel van stokende bemoeial![]()
Eigenlijk heb ik daar nog wel zin in ookquote:Op zondag 24 april 2011 14:40 schreef Countess het volgende:
[..]
Joke Bruijs..... ik word al moe als dat mens haar mond opentrekt![]()
![]()
Die rol is over the top, al past dat wel prima in haar profiel van stokende bemoeial![]()
Hoe moet ze ooit nog opkomen voor haar lieve zoontje Danny?quote:Op zondag 24 april 2011 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik daar nog wel zin in ook
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]En tegen Bing. Tegen Bing was hij zelfs vol onbegrip dat hij niet hetzelfde voor Lana voelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik las laatst op de GTST-courant een reactie van iemand die een mail had gestuurd naar JustBridge. Het antwoord schijnt te zijn dat JustBridge de rechten van seizoen 4 niet heeft. Misschien (en daar ga je al) dat het in de toekomst er nog van gaat komen, al is er geen zekerheid.quote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef LetsGame het volgende:
Weer 3 topics gemist.. xD
Iemand wat gehoort over DVD release seizoen 4?
Ik zie haar nooit met Valentijn lopen. Rik doet nog t meest voor het arme joch.quote:Op maandag 25 april 2011 09:14 schreef vencodark het volgende:
Best wel logisch dat als Charlie moet vertrekken, zij Valentijn meeneemt he.Het is haar zoon, zonde voor het kind en voor Rik dat hij die jongen moet missen maar Rik heeft totaal geen recht op hem of iets dergelijks.
True, maar dan heeft Rik nog altijd geen rechten.quote:Op maandag 25 april 2011 11:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik zie haar nooit met Valentijn lopen. Rik doet nog t meest voor het arme joch.
Inderdaad, Rik zegt verder ook niet 'en ik wil ook niks meer met Valentijn te maken hebben'. Nee Charlie moet weg en het is logisch dat ze d'r zoon mee neemt. Het is maar net wat je er in wilt zien hè. Als ie het op die manier zegt is het voor Charlie in ieder geval duidelijk dat ie haar niet op een tijdelijk logeerpartijtje stuurt.quote:Op maandag 25 april 2011 09:14 schreef vencodark het volgende:
Best wel logisch dat als Charlie moet vertrekken, zij Valentijn meeneemt he.Het is haar zoon, zonde voor het kind en voor Rik dat hij die jongen moet missen maar Rik heeft totaal geen recht op hem of iets dergelijks.
Precies. Al betwijfel ik of Charlie de boodschap begrijpt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Rik zegt verder ook niet 'en ik wil ook niks meer met Valentijn te maken hebben'. Nee Charlie moet weg en het is logisch dat ze d'r zoon mee neemt. Het is maar net wat je er in wilt zien hè. Als ie het op die manier zegt is het voor Charlie in ieder geval duidelijk dat ie haar niet op een tijdelijk logeerpartijtje stuurt.
Lekker ingewikkeld dan: Charlie en Danny met Valentijn en Lana die daar af en toe naartoe gaat zodat Sjors ook regelmatig Charlie tegen zal komen. En die actrices schijnen elkaar dan weer niet zo te liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef Countess het volgende:
Wel de lusten, niet de lasten. De lol zal er ook snel af zijn als Danny en Charlie dan echt bij elkaar moeten wonen.
In juridische zin, ja. In menselijke zin vond ik het opvallend dat de man die weken achtereen roept dat Valentijn zijn zoon is (gevoelsmatig) er meteen aan denkt dat kereltje mee het huis uit te sturen met zijn overspelige moeder.quote:Op maandag 25 april 2011 09:14 schreef vencodark het volgende:
De vorige keer dat ze in één huis woonden moest Rik hem er toch uit zetten van haar? Ik ben inderdaad benieuwd hoe lang ze het vol houdenquote:Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef Countess het volgende:
Ze is met Rik getrouwd omdat hij een goede oppas is voor Valentijn.
Wel de lusten, niet de lasten. De lol zal er ook snel af zijn als Danny en Charlie dan echt bij elkaar moeten wonen.
Of kan Charlie niet beter met Danny verhuizen naar het eiland waar Barbara zit?
Tja, het contrast is door de schrijvers ongelukkig gekozen, of juist heel gelukkig zodat de kijkers toch een soort scheef beeld krijgen van Rik, eigenlijk zoals jij het nu ook uitlegt.quote:Op maandag 25 april 2011 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In juridische zin, ja. In menselijke zin vond ik het opvallend dat de man die weken achtereen roept dat Valentijn zijn zoon is (gevoelsmatig) er meteen aan denkt dat kereltje mee het huis uit te sturen met zijn overspelige moeder.
Wat belachelijk zeg. Ik had gemaild en had gehoord dat hij gewoon deze zomer zou uitkomen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ik las laatst op de GTST-courant een reactie van iemand die een mail had gestuurd naar JustBridge. Het antwoord schijnt te zijn dat JustBridge de rechten van seizoen 4 niet heeft. Misschien (en daar ga je al) dat het in de toekomst er nog van gaat komen, al is er geen zekerheid.
Ja indd. En Rikki erbij.quote:Op maandag 25 april 2011 16:02 schreef Frey het volgende:
Barbara zou in staat zijn om Rik zijn eigen huis uit te zetten en het zelf in te pikken.
Ach dan is er vast ineens een kamertje over boven de salon, ofzo...quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Al betwijfel ik of Charlie de boodschap begrijpt.Komt ze waarschijnlijk met de vraag dan: "En waar moet ik dan met Valentijn naartoeeee??
"
Eye-openers he.quote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sinds ik actief meelees in deze topicreeks heb ik doorgekregen hoe vuil die Fishers zijn. Bah, bah, bah.
Arme Valentijn.quote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach dan is er vast ineens een kamertje over boven de salon, ofzo...
Deze zomer? Zeiden ze het wat specifieker of niet? Toen ik een mail stuurde mbt Spijkerhoek gaven ze namelijk een maand aan (augustus).quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat belachelijk zeg. Ik had gemaild en had gehoord dat hij gewoon deze zomer zou uitkomen.
Op de GTST-courant kunnen ze alles zeggen. Baggersite.
Oh ja, het is ongetwijfeld de bedoeling om Charlie weer eens als heilig boontje uit te laten komen. Maar dat werkt bij mij sowieso niet, ik heb schoon genoeg van haarquote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, het contrast is door de schrijvers ongelukkig gekozen, of juist heel gelukkig zodat de kijkers toch een soort scheef beeld krijgen van Rik, eigenlijk zoals jij het nu ook uitlegt.Zou me niet verbazen als Charlie die uitspraken ook tegen hem gaat gebruiken.
Maar goed dat Barbara zich er niet mee kan bemoeien.
En ze zou hem ook nog weten op te zadelen met alle schulden. Fishersquote:
Ik ook. Wat mij betreft vertrekt Lieke uit de serie, want ze heeft het toch al druk genoeg.quote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, het is ongetwijfeld de bedoeling om Charlie weer eens als heilig boontje uit te laten komen. Maar dat werkt bij mij sowieso niet, ik heb schoon genoeg van haar
Ohoh... Voogdijstrijd tussen Ludo en Maxime 2.0 -> geen goed idee.quote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan dumpen ze Valentijn maar bij Ludo of zo.
Over het algemeen een goed idee, maar 1 ding klopt niet: Nick is géén psychopaat. Maxime is de psychopaat omdat ze geen kinderen kon krijgen en zich toen maar richtte tot Valentijn. Nick probeerde zijn kind tegen haar te beschermen (logisch, zou ik ook doen), en zij dreef Nick vervolgens in het nauw.quote:Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Oké, dat is inderdaad geen goed idee.
Maar bij Nick ook niet, want dat is een psychopaat.
Charlie vertrekt maar lekker naar Curaçao naar haar moeder en Morris en Rik adopeert Valentijn.
Charlie zal haar zoon toch niet missen (ze dumpt hem constant bij vriendjes en volgens mij is Rikki degene die het meest voor hem zorgt).
Ideaal scenario: Charlie verliest de voogdij, vlucht naar Curaçao en Rik wordt de voogd van Valentijn.
Precies! Daarom snap ik ook niet dat Ludo Nick nog niet uit die inrichting heeft gehaald. Het zou het ideale scenario zijn om Maxime uit de serie te krijgen: Nick die zijn ultieme wraak op haar neemt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef Frey het volgende:
Nick was de enige met gezond verstand destijds.
In mijn ogen is Maxime de meest walgelijke Sanders aller tijden, samen met Nina. Die twee zie ik liever gisteren dan vandaag vertrekken.quote:Op maandag 25 april 2011 17:27 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
Nick vond ik echt de meest walgelijke Sanders van allemaal.
Voordat Maxime in de serie kwam, zat er bij Nick al een steekje los.
Van mij mag hij in de kliniek blijven.
Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg andere mogelijkheden.quote:Op maandag 25 april 2011 17:32 schreef PeterKelder het volgende:
De meeste karakters (zoals Maxime) zijn er met de haren in die serie gesleept om Ludo nog enigszins een verhaallijn te geven
Echt? Eerlijk gezegd weet ik het niet hoor... 't moet wel enigszins geloofwaardig blijven natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg andere mogelijkheden.
Als hij terug in de serie komt, weet ik nog of ik nog blijf kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik zou Nick echt dolgraag terug zien in de serie..Nick die wraak neemt op Maxime.. heerlijk!
Ach, die speelt/logeert toch al vaker bij vriendjes dan dat hij thuis wasquote:
Inderdaad "wat doe jij hier eigenlijk?". Alsof dat de belangrijkste vraag is op zo'n momentquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg Charlie met d'r 'wat doe jij hier?'![]()
Ik heb nooit het idee gehad dat Maxime uit was op de acceptatie van Nick.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als hij terug in de serie komt, weet ik nog of ik nog blijf kijken.
Wat een klootzak was dat.
Die vete tussen hem en Maxime was trouwens zijn schuld. Hij wou haar niet accepteren, omdat ze pas later via een DNA-test een Sanders bleek te zijn.
Hoe is hij zelf dan in de serie gekomen? Precies op dezelfde manier! Hypocriet.
Ik heb die scenes teruggekeken en het is duidelijk dat Maxime eerst haar best deed, maar dat Nick haar gewoon niet wou accepteren.
Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.
En Nick was al een psychopaat voordat Maxime in de serie kwam: hij stuurde bijvoorbeeld een huurmoordenaar op Jack af ...
Ja indd. En later ook dat ze absoluut van Rik houdt, voor hem kiest, dat ze gelijk met Danny stopt en ook nog dat ze spijt heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Even de aflevering gekeken...
Omg Charlie met d'r 'wat doe jij hier?'![]()
Dus slechts omdat iemand je niet accepteert ben je gerechtigd te doen wat Maxime deed? Ik vind het nogal ziekelijk als je iemands leven kapot maakt, hem zijn zoon ontneemt en hem in een inrichting laat verdwijnen, slechts omdat diegene je niet aardig vindtquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als hij terug in de serie komt, weet ik nog of ik nog blijf kijken.
Wat een klootzak was dat.
Die vete tussen hem en Maxime was trouwens zijn schuld. Hij wou haar niet accepteren, omdat ze pas later via een DNA-test een Sanders bleek te zijn.
Hoe is hij zelf dan in de serie gekomen? Precies op dezelfde manier! Hypocriet.
Ik heb die scenes teruggekeken en het is duidelijk dat Maxime eerst haar best deed, maar dat Nick haar gewoon niet wou accepteren.
Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.
En Nick was al een psychopaat voordat Maxime in de serie kwam: hij stuurde bijvoorbeeld een huurmoordenaar op Jack af ...
Hij was ook niet mijn favoriet, maar Christophe Haddad is gtst allang weer vergeten, voor genoegdoening voor de kijker zou het wel mooi zijn als ie voor een dag of 3 terugkwam en ze zo lieten zien dat ie weer een vrij man was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef Koosnaam het volgende:
Natuurlijk mag je een hekel aan het personage hebben.
Maar het feit dat hij nou al bijna 2 seizoenen in die kliniek zit. Is natuurlijk ook belachelijk.
Een (tijdelijke) comeback zou juist een hele mooie verhaallijn kunnen opleveren.
Nee hoor, Christophe heeft meerdere malen aangegeven dat hij gerust in wil gaan op een eventueel aanbod mbt een comeback. Tis geen Reinout Oerlemans met z'n "Arnie is dood, ik kom nooit meer terug, blabla".quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
maar Christophe Haddad is gtst allang weer vergeten
Zegt meer over de fantasie van de schrijversquote:Wel jammer dat Nick als vast personage op zo een oneervolle wijze de serie moest verlaten.
Hij wil ingaan op een aanbod, dat is iets anders dan actief zelf de serie weer in proberen te komen. Naar wat ik vernomen heb is redelijk bezig met andere dingen, volgens mij heeft het voor hem niet de hoogste prioriteit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, Christophe heeft meerdere malen aangegeven dat hij gerust in wil gaan op een eventueel aanbod mbt een comeback. Tis geen Reinout Oerlemans met z'n "Arnie is dood, ik kom nooit meer terug, blabla".
Daar doelde ik ook op.quote:Zegt meer over de fantasie van de schrijvers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |