abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95959393
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dan dumpen ze Valentijn maar bij Ludo of zo.
Ohoh... Voogdijstrijd tussen Ludo en Maxime 2.0 -> geen goed idee.

Beter dumpen ze dat joch dan bij Nick in die inrichting, dat kind heeft genoeg trauma's opgelopen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 25 april 2011 @ 17:11:13 #277
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95959704
Oké, dat is inderdaad geen goed idee.
Maar bij Nick ook niet, want dat is een psychopaat.
Charlie vertrekt maar lekker naar Curaçao naar haar moeder en Morris en Rik adopeert Valentijn.
Charlie zal haar zoon toch niet missen (ze dumpt hem constant bij vriendjes en volgens mij is Rikki degene die het meest voor hem zorgt).

Ideaal scenario: Charlie verliest de voogdij, vlucht naar Curaçao en Rik wordt de voogd van Valentijn. :Y
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95959865
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Oké, dat is inderdaad geen goed idee.
Maar bij Nick ook niet, want dat is een psychopaat.
Charlie vertrekt maar lekker naar Curaçao naar haar moeder en Morris en Rik adopeert Valentijn.
Charlie zal haar zoon toch niet missen (ze dumpt hem constant bij vriendjes en volgens mij is Rikki degene die het meest voor hem zorgt).

Ideaal scenario: Charlie verliest de voogdij, vlucht naar Curaçao en Rik wordt de voogd van Valentijn. :Y
Over het algemeen een goed idee, maar 1 ding klopt niet: Nick is géén psychopaat. Maxime is de psychopaat omdat ze geen kinderen kon krijgen en zich toen maar richtte tot Valentijn. Nick probeerde zijn kind tegen haar te beschermen (logisch, zou ik ook doen), en zij dreef Nick vervolgens in het nauw.
  maandag 25 april 2011 @ 17:19:02 #279
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_95959942
Nick was de enige met gezond verstand destijds.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_95960024
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef Frey het volgende:
Nick was de enige met gezond verstand destijds.
Precies! Daarom snap ik ook niet dat Ludo Nick nog niet uit die inrichting heeft gehaald. Het zou het ideale scenario zijn om Maxime uit de serie te krijgen: Nick die zijn ultieme wraak op haar neemt.

En daarbij, Nick was en is nog steeds de enige Sanders waar ik een bepaalde sympathie voor heb.
  maandag 25 april 2011 @ 17:27:40 #281
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95960207
:{ :{ :{

Nick vond ik echt de meest walgelijke Sanders van allemaal.
Voordat Maxime in de serie kwam, zat er bij Nick al een steekje los.
Van mij mag hij in de kliniek blijven.
pi_95960325
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:27 schreef Madame_Paon het volgende:
:{ :{ :{

Nick vond ik echt de meest walgelijke Sanders van allemaal.
Voordat Maxime in de serie kwam, zat er bij Nick al een steekje los.
Van mij mag hij in de kliniek blijven.
In mijn ogen is Maxime de meest walgelijke Sanders aller tijden, samen met Nina. Die twee zie ik liever gisteren dan vandaag vertrekken.

Sowieso vind ik de Sanders-familie een beetje oversized. De meeste karakters (zoals Maxime) zijn er met de haren in die serie gesleept om Ludo nog enigszins een verhaallijn te geven, voor de rest boeien de meeste karakters echt voor geen meter. Nick was wat dat betreft nog boeiender, beter dat hij de serie weer in komt en Maxime, Nina en Lucas die serie uitgetrapt worden.
  maandag 25 april 2011 @ 17:51:31 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_95960880
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:32 schreef PeterKelder het volgende:

De meeste karakters (zoals Maxime) zijn er met de haren in die serie gesleept om Ludo nog enigszins een verhaallijn te geven
Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg andere mogelijkheden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_95961198
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef Frey het volgende:

[..]

Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg andere mogelijkheden.
Echt? Eerlijk gezegd weet ik het niet hoor... 't moet wel enigszins geloofwaardig blijven natuurlijk ;)
  maandag 25 april 2011 @ 20:26:27 #285
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_95967447
Go Rik *O*
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:49:21 #286
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_95986824
Ik zou Nick echt dolgraag terug zien in de serie..Nick die wraak neemt op Maxime.. heerlijk!
Nina mag er van mij wel uit.. verwend, verwaand nest..
Nina heeft et trouwens ook nooit meer over haar broer..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:02:03 #287
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95987204
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik zou Nick echt dolgraag terug zien in de serie..Nick die wraak neemt op Maxime.. heerlijk!
Als hij terug in de serie komt, weet ik nog of ik nog blijf kijken.
Wat een klootzak was dat.
Die vete tussen hem en Maxime was trouwens zijn schuld. Hij wou haar niet accepteren, omdat ze pas later via een DNA-test een Sanders bleek te zijn.
Hoe is hij zelf dan in de serie gekomen? Precies op dezelfde manier! Hypocriet.
Ik heb die scenes teruggekeken en het is duidelijk dat Maxime eerst haar best deed, maar dat Nick haar gewoon niet wou accepteren.
Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.
En Nick was al een psychopaat voordat Maxime in de serie kwam: hij stuurde bijvoorbeeld een huurmoordenaar op Jack af ...

Wat is Sjors toch een softie .... Bing uit de gevangenis halen. Serieus?
Als Bing Lana zou vermoorden, zou ze het hem nog vergeven.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 11:11:32 #288
43556 miss_dynastie
pi_95987486
Even de aflevering gekeken... :P

Omg Charlie met d'r 'wat doe jij hier?' :D :')

Sjors is echt walgelijk. Eerst is het 'mijn kinsje zus, mijn kinsje zo', nu zorgt Bing ervoor dat het 'kinsje' hardstikke dood is en gaat ze om hém zitten treuren, are you kidding me?

Hebben ze Rik trouwens opblaasbare schoudervullingen gegeven of zo? Het lijkt wel een goedkope superman :D
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:14:09 #289
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_95987572
Sjors is ook walgelijk, als het haar uitkomt, haalt ze de bijbel er bij en God, en gelovig dit en dat maar ondertussen gaat ze vreemd, en wou ze een abortus, leeft ze net zoals een ongelovige..

Maar ze acteert het wel goed, moet ik zeggen. :@
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:15:12 #290
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_95987622
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Arme Valentijn. ;(
Ach, die speelt/logeert toch al vaker bij vriendjes dan dat hij thuis was :P

Rik de goedkope superman _O-
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:07:59 #291
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_95989373
Bing, wat een mannetje, gaat hij nog eisen stellen ook na het mishandelen van Sjors :r
Hij mag blij zijn dat ze hem uit de gevangenis heeft gelaten, maar nee hoor, ze krijgt weer de schuld.

Hoe kan dit ooit nog rechtgezet worden? Ongelooflijk dat Sjors er weer in meegaat :r :r
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:12:59 #292
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95989604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Inderdaad "wat doe jij hier eigenlijk?". Alsof dat de belangrijkste vraag is op zo'n moment :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:49:23 #293
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_95990801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die vete tussen hem en Maxime was trouwens zijn schuld. Hij wou haar niet accepteren, omdat ze pas later via een DNA-test een Sanders bleek te zijn.
Ik heb die scenes teruggekeken en het is duidelijk dat Maxime eerst haar best deed, maar dat Nick haar gewoon niet wou accepteren.
En Nick was al een psychopaat voordat Maxime in de serie kwam: hij stuurde bijvoorbeeld een huurmoordenaar op Jack af ...
Ik heb nooit het idee gehad dat Maxime uit was op de acceptatie van Nick.
Ze was na mijn idee alleen bezig met Ludo en het paaien van Nina.
Het eeuwige getreiter richting Nick, vond ik zeer irritant.
Ik geef jou wel gelijk dat Nick op een gegeven moment doordraaide. Maar dat had er ook mee te maken dat hij bang was Valentijn (weer) kwijt te raken.

Natuurlijk mag je een hekel aan het personage hebben.
Maar het feit dat hij nou al bijna 2 seizoenen in die kliniek zit. Is natuurlijk ook belachelijk.

Een (tijdelijke) comeback zou juist een hele mooie verhaallijn kunnen opleveren.
pi_95991767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Even de aflevering gekeken... :P

Ja indd. En later ook dat ze absoluut van Rik houdt, voor hem kiest, dat ze gelijk met Danny stopt en ook nog dat ze spijt heeft. :') Ze heeft helemaal geen spijt dat ze is vreemdgegaan, ze vind het klote dat ze is betrapt. :r
pi_95991809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dus slechts omdat iemand je niet accepteert ben je gerechtigd te doen wat Maxime deed? Ik vind het nogal ziekelijk als je iemands leven kapot maakt, hem zijn zoon ontneemt en hem in een inrichting laat verdwijnen, slechts omdat diegene je niet aardig vindt :')

Wat die huurmoordenaar betreft, ja het was slecht, maar niet slechter dan wat Martine Hafkamp bij Helen Helmink deed, ik zou het eerder moreel verwerpelijk dan psychotisch noemen, hij had er zijn volle verstand bij.
Een heer met stijl
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:19:07 #296
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95991832
Nick zou ik er inderdaad ook wel in terug willen zien. GTST was in ieder geval nog interessant in de periode dat Nick e.d. in de serie speelden.
pi_95991882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef Koosnaam het volgende:

Natuurlijk mag je een hekel aan het personage hebben.
Maar het feit dat hij nou al bijna 2 seizoenen in die kliniek zit. Is natuurlijk ook belachelijk.

Een (tijdelijke) comeback zou juist een hele mooie verhaallijn kunnen opleveren.
Hij was ook niet mijn favoriet, maar Christophe Haddad is gtst allang weer vergeten, voor genoegdoening voor de kijker zou het wel mooi zijn als ie voor een dag of 3 terugkwam en ze zo lieten zien dat ie weer een vrij man was.

Wel jammer dat Nick als vast personage op zo een oneervolle wijze de serie moest verlaten.
Een heer met stijl
pi_95993184
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

maar Christophe Haddad is gtst allang weer vergeten
Nee hoor, Christophe heeft meerdere malen aangegeven dat hij gerust in wil gaan op een eventueel aanbod mbt een comeback. Tis geen Reinout Oerlemans met z'n "Arnie is dood, ik kom nooit meer terug, blabla".

quote:
Wel jammer dat Nick als vast personage op zo een oneervolle wijze de serie moest verlaten.
Zegt meer over de fantasie van de schrijvers ;)
pi_95995188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee hoor, Christophe heeft meerdere malen aangegeven dat hij gerust in wil gaan op een eventueel aanbod mbt een comeback. Tis geen Reinout Oerlemans met z'n "Arnie is dood, ik kom nooit meer terug, blabla".
Hij wil ingaan op een aanbod, dat is iets anders dan actief zelf de serie weer in proberen te komen. Naar wat ik vernomen heb is redelijk bezig met andere dingen, volgens mij heeft het voor hem niet de hoogste prioriteit.
[..]
quote:
Zegt meer over de fantasie van de schrijvers ;)
Daar doelde ik ook op.
Een heer met stijl
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:14:18 #300
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_95998349
Waarschijnlijk hebben de schrijvers iets van "Nick, wie is dat?" als je ze ernaar vraagt. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')