Ohoh... Voogdijstrijd tussen Ludo en Maxime 2.0 -> geen goed idee.quote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan dumpen ze Valentijn maar bij Ludo of zo.
Over het algemeen een goed idee, maar 1 ding klopt niet: Nick is géén psychopaat. Maxime is de psychopaat omdat ze geen kinderen kon krijgen en zich toen maar richtte tot Valentijn. Nick probeerde zijn kind tegen haar te beschermen (logisch, zou ik ook doen), en zij dreef Nick vervolgens in het nauw.quote:Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Oké, dat is inderdaad geen goed idee.
Maar bij Nick ook niet, want dat is een psychopaat.
Charlie vertrekt maar lekker naar Curaçao naar haar moeder en Morris en Rik adopeert Valentijn.
Charlie zal haar zoon toch niet missen (ze dumpt hem constant bij vriendjes en volgens mij is Rikki degene die het meest voor hem zorgt).
Ideaal scenario: Charlie verliest de voogdij, vlucht naar Curaçao en Rik wordt de voogd van Valentijn.
Precies! Daarom snap ik ook niet dat Ludo Nick nog niet uit die inrichting heeft gehaald. Het zou het ideale scenario zijn om Maxime uit de serie te krijgen: Nick die zijn ultieme wraak op haar neemt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef Frey het volgende:
Nick was de enige met gezond verstand destijds.
In mijn ogen is Maxime de meest walgelijke Sanders aller tijden, samen met Nina. Die twee zie ik liever gisteren dan vandaag vertrekken.quote:Op maandag 25 april 2011 17:27 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
Nick vond ik echt de meest walgelijke Sanders van allemaal.
Voordat Maxime in de serie kwam, zat er bij Nick al een steekje los.
Van mij mag hij in de kliniek blijven.
Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg andere mogelijkheden.quote:Op maandag 25 april 2011 17:32 schreef PeterKelder het volgende:
De meeste karakters (zoals Maxime) zijn er met de haren in die serie gesleept om Ludo nog enigszins een verhaallijn te geven
Echt? Eerlijk gezegd weet ik het niet hoor... 't moet wel enigszins geloofwaardig blijven natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl dat helemaal niet nodig is. Er zijn genoeg andere mogelijkheden.
Als hij terug in de serie komt, weet ik nog of ik nog blijf kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik zou Nick echt dolgraag terug zien in de serie..Nick die wraak neemt op Maxime.. heerlijk!
Ach, die speelt/logeert toch al vaker bij vriendjes dan dat hij thuis wasquote:
Inderdaad "wat doe jij hier eigenlijk?". Alsof dat de belangrijkste vraag is op zo'n momentquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg Charlie met d'r 'wat doe jij hier?'![]()
Ik heb nooit het idee gehad dat Maxime uit was op de acceptatie van Nick.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als hij terug in de serie komt, weet ik nog of ik nog blijf kijken.
Wat een klootzak was dat.
Die vete tussen hem en Maxime was trouwens zijn schuld. Hij wou haar niet accepteren, omdat ze pas later via een DNA-test een Sanders bleek te zijn.
Hoe is hij zelf dan in de serie gekomen? Precies op dezelfde manier! Hypocriet.
Ik heb die scenes teruggekeken en het is duidelijk dat Maxime eerst haar best deed, maar dat Nick haar gewoon niet wou accepteren.
Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.
En Nick was al een psychopaat voordat Maxime in de serie kwam: hij stuurde bijvoorbeeld een huurmoordenaar op Jack af ...
Ja indd. En later ook dat ze absoluut van Rik houdt, voor hem kiest, dat ze gelijk met Danny stopt en ook nog dat ze spijt heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Even de aflevering gekeken...
Omg Charlie met d'r 'wat doe jij hier?'![]()
Dus slechts omdat iemand je niet accepteert ben je gerechtigd te doen wat Maxime deed? Ik vind het nogal ziekelijk als je iemands leven kapot maakt, hem zijn zoon ontneemt en hem in een inrichting laat verdwijnen, slechts omdat diegene je niet aardig vindtquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als hij terug in de serie komt, weet ik nog of ik nog blijf kijken.
Wat een klootzak was dat.
Die vete tussen hem en Maxime was trouwens zijn schuld. Hij wou haar niet accepteren, omdat ze pas later via een DNA-test een Sanders bleek te zijn.
Hoe is hij zelf dan in de serie gekomen? Precies op dezelfde manier! Hypocriet.
Ik heb die scenes teruggekeken en het is duidelijk dat Maxime eerst haar best deed, maar dat Nick haar gewoon niet wou accepteren.
Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.
En Nick was al een psychopaat voordat Maxime in de serie kwam: hij stuurde bijvoorbeeld een huurmoordenaar op Jack af ...
Hij was ook niet mijn favoriet, maar Christophe Haddad is gtst allang weer vergeten, voor genoegdoening voor de kijker zou het wel mooi zijn als ie voor een dag of 3 terugkwam en ze zo lieten zien dat ie weer een vrij man was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef Koosnaam het volgende:
Natuurlijk mag je een hekel aan het personage hebben.
Maar het feit dat hij nou al bijna 2 seizoenen in die kliniek zit. Is natuurlijk ook belachelijk.
Een (tijdelijke) comeback zou juist een hele mooie verhaallijn kunnen opleveren.
Nee hoor, Christophe heeft meerdere malen aangegeven dat hij gerust in wil gaan op een eventueel aanbod mbt een comeback. Tis geen Reinout Oerlemans met z'n "Arnie is dood, ik kom nooit meer terug, blabla".quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
maar Christophe Haddad is gtst allang weer vergeten
Zegt meer over de fantasie van de schrijversquote:Wel jammer dat Nick als vast personage op zo een oneervolle wijze de serie moest verlaten.
Hij wil ingaan op een aanbod, dat is iets anders dan actief zelf de serie weer in proberen te komen. Naar wat ik vernomen heb is redelijk bezig met andere dingen, volgens mij heeft het voor hem niet de hoogste prioriteit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, Christophe heeft meerdere malen aangegeven dat hij gerust in wil gaan op een eventueel aanbod mbt een comeback. Tis geen Reinout Oerlemans met z'n "Arnie is dood, ik kom nooit meer terug, blabla".
Daar doelde ik ook op.quote:Zegt meer over de fantasie van de schrijvers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |