Hoe moet ze ooit nog opkomen voor haar lieve zoontje Danny?quote:Op zondag 24 april 2011 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik daar nog wel zin in ook
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]En tegen Bing. Tegen Bing was hij zelfs vol onbegrip dat hij niet hetzelfde voor Lana voelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik las laatst op de GTST-courant een reactie van iemand die een mail had gestuurd naar JustBridge. Het antwoord schijnt te zijn dat JustBridge de rechten van seizoen 4 niet heeft. Misschien (en daar ga je al) dat het in de toekomst er nog van gaat komen, al is er geen zekerheid.quote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef LetsGame het volgende:
Weer 3 topics gemist.. xD
Iemand wat gehoort over DVD release seizoen 4?
Ik zie haar nooit met Valentijn lopen. Rik doet nog t meest voor het arme joch.quote:Op maandag 25 april 2011 09:14 schreef vencodark het volgende:
Best wel logisch dat als Charlie moet vertrekken, zij Valentijn meeneemt he.Het is haar zoon, zonde voor het kind en voor Rik dat hij die jongen moet missen maar Rik heeft totaal geen recht op hem of iets dergelijks.
True, maar dan heeft Rik nog altijd geen rechten.quote:Op maandag 25 april 2011 11:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik zie haar nooit met Valentijn lopen. Rik doet nog t meest voor het arme joch.
Inderdaad, Rik zegt verder ook niet 'en ik wil ook niks meer met Valentijn te maken hebben'. Nee Charlie moet weg en het is logisch dat ze d'r zoon mee neemt. Het is maar net wat je er in wilt zien hè. Als ie het op die manier zegt is het voor Charlie in ieder geval duidelijk dat ie haar niet op een tijdelijk logeerpartijtje stuurt.quote:Op maandag 25 april 2011 09:14 schreef vencodark het volgende:
Best wel logisch dat als Charlie moet vertrekken, zij Valentijn meeneemt he.Het is haar zoon, zonde voor het kind en voor Rik dat hij die jongen moet missen maar Rik heeft totaal geen recht op hem of iets dergelijks.
Precies. Al betwijfel ik of Charlie de boodschap begrijpt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Rik zegt verder ook niet 'en ik wil ook niks meer met Valentijn te maken hebben'. Nee Charlie moet weg en het is logisch dat ze d'r zoon mee neemt. Het is maar net wat je er in wilt zien hè. Als ie het op die manier zegt is het voor Charlie in ieder geval duidelijk dat ie haar niet op een tijdelijk logeerpartijtje stuurt.
Lekker ingewikkeld dan: Charlie en Danny met Valentijn en Lana die daar af en toe naartoe gaat zodat Sjors ook regelmatig Charlie tegen zal komen. En die actrices schijnen elkaar dan weer niet zo te liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef Countess het volgende:
Wel de lusten, niet de lasten. De lol zal er ook snel af zijn als Danny en Charlie dan echt bij elkaar moeten wonen.
In juridische zin, ja. In menselijke zin vond ik het opvallend dat de man die weken achtereen roept dat Valentijn zijn zoon is (gevoelsmatig) er meteen aan denkt dat kereltje mee het huis uit te sturen met zijn overspelige moeder.quote:Op maandag 25 april 2011 09:14 schreef vencodark het volgende:
De vorige keer dat ze in één huis woonden moest Rik hem er toch uit zetten van haar? Ik ben inderdaad benieuwd hoe lang ze het vol houdenquote:Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef Countess het volgende:
Ze is met Rik getrouwd omdat hij een goede oppas is voor Valentijn.
Wel de lusten, niet de lasten. De lol zal er ook snel af zijn als Danny en Charlie dan echt bij elkaar moeten wonen.
Of kan Charlie niet beter met Danny verhuizen naar het eiland waar Barbara zit?
Tja, het contrast is door de schrijvers ongelukkig gekozen, of juist heel gelukkig zodat de kijkers toch een soort scheef beeld krijgen van Rik, eigenlijk zoals jij het nu ook uitlegt.quote:Op maandag 25 april 2011 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In juridische zin, ja. In menselijke zin vond ik het opvallend dat de man die weken achtereen roept dat Valentijn zijn zoon is (gevoelsmatig) er meteen aan denkt dat kereltje mee het huis uit te sturen met zijn overspelige moeder.
Wat belachelijk zeg. Ik had gemaild en had gehoord dat hij gewoon deze zomer zou uitkomen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ik las laatst op de GTST-courant een reactie van iemand die een mail had gestuurd naar JustBridge. Het antwoord schijnt te zijn dat JustBridge de rechten van seizoen 4 niet heeft. Misschien (en daar ga je al) dat het in de toekomst er nog van gaat komen, al is er geen zekerheid.
Ja indd. En Rikki erbij.quote:Op maandag 25 april 2011 16:02 schreef Frey het volgende:
Barbara zou in staat zijn om Rik zijn eigen huis uit te zetten en het zelf in te pikken.
Ach dan is er vast ineens een kamertje over boven de salon, ofzo...quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Al betwijfel ik of Charlie de boodschap begrijpt.Komt ze waarschijnlijk met de vraag dan: "En waar moet ik dan met Valentijn naartoeeee??
"
Eye-openers he.quote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sinds ik actief meelees in deze topicreeks heb ik doorgekregen hoe vuil die Fishers zijn. Bah, bah, bah.
Arme Valentijn.quote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach dan is er vast ineens een kamertje over boven de salon, ofzo...
Deze zomer? Zeiden ze het wat specifieker of niet? Toen ik een mail stuurde mbt Spijkerhoek gaven ze namelijk een maand aan (augustus).quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat belachelijk zeg. Ik had gemaild en had gehoord dat hij gewoon deze zomer zou uitkomen.
Op de GTST-courant kunnen ze alles zeggen. Baggersite.
Oh ja, het is ongetwijfeld de bedoeling om Charlie weer eens als heilig boontje uit te laten komen. Maar dat werkt bij mij sowieso niet, ik heb schoon genoeg van haarquote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, het contrast is door de schrijvers ongelukkig gekozen, of juist heel gelukkig zodat de kijkers toch een soort scheef beeld krijgen van Rik, eigenlijk zoals jij het nu ook uitlegt.Zou me niet verbazen als Charlie die uitspraken ook tegen hem gaat gebruiken.
Maar goed dat Barbara zich er niet mee kan bemoeien.
En ze zou hem ook nog weten op te zadelen met alle schulden. Fishersquote:
Ik ook. Wat mij betreft vertrekt Lieke uit de serie, want ze heeft het toch al druk genoeg.quote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, het is ongetwijfeld de bedoeling om Charlie weer eens als heilig boontje uit te laten komen. Maar dat werkt bij mij sowieso niet, ik heb schoon genoeg van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |