De schrijvers zijn goed in het verpesten van zijn personage.quote:
Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:55 schreef Frey het volgende:
Rechercheur Jack trouwens weer aan het werk, terwijl het om zijn zus gaat. Hoe ongeloofwaardig is dit weer.
Is maar goed ook want in Meerdijk zou alles belangenverstrengeling zijn..quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.
DAT heb ik juist nooit begrepen. Hij had geen reden om haar kant te kiezen. Maar ik dacht, tsja Lucas is een bijzonder type, dus die moet je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas is altijd aardig geweest tegen Maxime, en nu staat hij blijkbaar ineens aan Ludo's kant?
Weer het zoveelste voorbeeld van slechte continuïteit in GTST.
En het was slap van Maxime om toe te geven aan Ludo.
Zij moest toch de opperbitch zijn? Want ben je dan voor bitch als je zo makkelijk toegeeft?
@Ascendancy: Ik vind van wel. Al is het alleen maar om het fantastische acteerwerk van Inge Schrama.
Daar heeft hij Edwin toch al voor?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Maar misschien wil hij toch graag serieus genomen worden.
Toch moet je niet aan dat soort dingen beginnen, misschien denk je professioneel te zijn en blijkt dit gaandeweg toch niet het geval. Hetzelfde geldt als je een dokter bent en een ingreep moet plegen bij je kind, dat kan je dit toch beter aan een onafhankelijke collega over laten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Even in z'n algemeenheid: toch weer grappig dat mensen zich kunnen focussen op een kleinigheidje van Rik - die nu alle reden heeft om zich enigzins onredelijk te gedragen - terwijl de fouten die hij heeft gemaakt ethisch gezien toch nihil al dan niet afwezig zijn te noemen vergeleken bij wat Charlie en Danny hebben uitgevreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Dit dus!! En dat zijn dan ook van die momenten dat Rik waarschijnlijk wenste dat Anita niet dood was. Wat een verschrikkelijk mens is Charlie tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even in z'n algemeenheid: toch weer grappig dat mensen zich kunnen focussen op een kleinigheidje van Rik - die nu alle reden heeft om zich enigzins onredelijk te gedragen - terwijl de fouten die hij heeft gemaakt ethisch gezien toch nihil al dan niet afwezig zijn te noemen vergeleken bij wat Charlie en Danny hebben uitgevreten.
Rustig maar hoor, hou je eten maar binnen, het viel me alleen op, ik focus me er niet op, maar vond het gewoon opvallend. Denk dat hij hiermee wel een stuk begrip voor anderen heeft gekregen, de wereld is niet zwart-witquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even in z'n algemeenheid: toch weer grappig dat mensen zich kunnen focussen op een kleinigheidje van Rik - die nu alle reden heeft om zich enigzins onredelijk te gedragen - terwijl de fouten die hij heeft gemaakt ethisch gezien toch nihil al dan niet afwezig zijn te noemen vergeleken bij wat Charlie en Danny hebben uitgevreten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Inderdaad zeg, die had wel raad geweten met Charliequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens GRAAG moeder de Jong in de serie willen hebben nu. Benieuwd hoe ze dit oplost
Ik ben de rust zelve uiteraard, zo een post hoef je niet persoonlijk op te vatten of persoonlijk te maken. Ik heb bovendien nog niet eens gegeten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, hou je eten maar binnen, het viel me alleen op, ik focus me er niet op, maar vond het gewoon opvallend.
Alsjeblieft zeg, die zou maar 1 ding doen: praten, praten, praten, zeuren, zeuren, zeuren, bemoeien, bemoeien en nog eens bemoeienquote:Denk dat hij hiermee wel een stuk begrip voor anderen heeft gekregen, de wereld is niet zwart-witIk zou trouwens GRAAG moeder de Jong in de serie willen hebben nu. Benieuwd hoe ze dit oplost
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat die makers het ook echt in zo een spoiler neerzetten alsof het volkomen nieuw, onverwacht en verrassend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 24-04-2011 00:10:46 ]Een heer met stijl
Joke Bruijs..... ik word al moe als dat mens haar mond opentrektquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens GRAAG moeder de Jong in de serie willen hebben nu. Benieuwd hoe ze dit oplost
Ik word vooral moe van haar als ze ergens binnenkomt en ik zie de enge kop van haar.quote:Op zondag 24 april 2011 14:40 schreef Countess het volgende:
[..]
Joke Bruijs..... ik word al moe als dat mens haar mond opentrekt![]()
![]()
Die rol is over the top, al past dat wel prima in haar profiel van stokende bemoeial![]()
Eigenlijk heb ik daar nog wel zin in ookquote:Op zondag 24 april 2011 14:40 schreef Countess het volgende:
[..]
Joke Bruijs..... ik word al moe als dat mens haar mond opentrekt![]()
![]()
Die rol is over the top, al past dat wel prima in haar profiel van stokende bemoeial![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |