Dit ben ik niet met je eens. De laatste paar weken maakt ze genoeg meequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bianca : Zo heet ze toch ? Zit er al een halfjaar in heeft nog niets meegemaakt .

Als bijrol personage misschien maar wat voor dingen heeft ze als in haar eigen verhaallijn meegemaakt ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef mirelia het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens. De laatste paar weken maakt ze genoeg mee

Volgens mij worden de scenes altijd 2 à 3 maanden eerder opgenomen dan dat ze worden uitgezonden. Hangt natuurlijk van de scene af, aangezien ze niet in chronologische volgorde schieten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel afleveringen ze met opnemen 'voor lopen' op de daadwerkelijke uitzendingen?

'zo tegen Maxime doen'??????? Een van de weinige momenten dat ik hem nog enigszins snap en reëel vind.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij worden de scenes altijd 2 à 3 maanden eerder opgenomen dan dat ze worden uitgezonden. Hangt natuurlijk van de scene af, aangezien ze niet in chronologische volgorde schieten.
Lucas.Nu haat ik hem echt.
Sinds Edwin erin zit, is het sowieso een kutpersonage, maar nu ook nog zo tegen Maxime doen ...
Complimenten voor Inge Schrama (Sjors), trouwens. Zij heeft haar scenes echt heel goed gespeeld.![]()
Echt slap van Maxime dat ze Amy gewoon naar Ludo toebrengt ... ik had meer van haar verwacht.

Laura heeft 1 periode geen verhaallijn en ze is direct figurant?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het huidige gtst is toch zo bedroevend slecht he even een analyse per personage gewoon omdat het kan.
Laura : Doet volgens mij helemaal niets bemoeit zich af en toe tegen Jef of Noud aan maar loopt verder af en toe in beeld rond als figurant.
Lorena maakt genoeg mee, draait alleen iets teveel om geheimen ontdekken.quote:Lorena : Doet volgens mij ook niets zie ik af en toe in de shorty opduiken met Charlie maar verder ?
quote:Bianca : Zo heet ze toch ? Zit er al een halfjaar in heeft nog niets meegemaakt .
Hoe bedoel je de schuld? Dat komt nog wel.quote:Charlie & Danny : sureal zo als die twee de schrijvers mee hebben, Meest walgelijke figuren in de soap maar krijgen nooit de schuld nee aan die twee ligt het nooit aldus de schrijvers.
Lucas doet genoeg, Dansatoria, nu z'n verhaallijn met Edwin. En soaps zijn nu eenmaal over the top.quote:Lucas : Is homo moet dat altijd aan iedereen vertellen neemt minimaal 6 keer in de week het woord gay of homo in de mond en dat is het wel. Lucas is homo verder niets
Noud is net klaar met een verhaallijn, dat hoeft niet aan 1 stuk door. Bing met z;'n zaak en nu dat kind. Sjors is sowieso te lekker om eruit te schrijven.quote:Noud Sjors en Bing :Weg er mee rollen zijn op
Rick heeft genoeg te doen, Jef gaat er uit en Ludo komt binnenkort vast wel weer met een keiharde actie. Softer zal ie er nu met Nina niet om worden.quote:Rik Ludo en Jeff : voegen ook niets meer toe zijn slappe lullen geworden maar houden altijd een speciaal plekje gebaseerd op het verleden .
Eensquote:Edwin : Begon goed verder zie Lucas .
Als er iemand niets toevoegd is het Rosa. Maar dat is al 10 jaar zo.quote:Anton Sjoerd Rosa Rikki : Vind ik tof
Nina maakt indirect van Ludo een keiharde zak.quote:Nina & Janine : De reden dat Ludo zo een slappe lul is geworden.
quote:Ben ik nog iemand vergeten vast wel zegt genoeg dat ik die vergeten ben.

De schrijvers zijn goed in het verpesten van zijn personage.quote:

Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:55 schreef Frey het volgende:
Rechercheur Jack trouwens weer aan het werk, terwijl het om zijn zus gaat. Hoe ongeloofwaardig is dit weer.

Is maar goed ook want in Meerdijk zou alles belangenverstrengeling zijn..quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.

DAT heb ik juist nooit begrepen. Hij had geen reden om haar kant te kiezen. Maar ik dacht, tsja Lucas is een bijzonder type, dus die moet je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas is altijd aardig geweest tegen Maxime, en nu staat hij blijkbaar ineens aan Ludo's kant?
Weer het zoveelste voorbeeld van slechte continuïteit in GTST.
En het was slap van Maxime om toe te geven aan Ludo.
Zij moest toch de opperbitch zijn? Want ben je dan voor bitch als je zo makkelijk toegeeft?
@Ascendancy: Ik vind van wel. Al is het alleen maar om het fantastische acteerwerk van Inge Schrama.

Daar heeft hij Edwin toch al voor?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Maar misschien wil hij toch graag serieus genomen worden.

Toch moet je niet aan dat soort dingen beginnen, misschien denk je professioneel te zijn en blijkt dit gaandeweg toch niet het geval. Hetzelfde geldt als je een dokter bent en een ingreep moet plegen bij je kind, dat kan je dit toch beter aan een onafhankelijke collega over laten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jack is harstikke professioneel. Belangenverstrengeling kent hij niet.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_

quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Even in z'n algemeenheid: toch weer grappig dat mensen zich kunnen focussen op een kleinigheidje van Rik - die nu alle reden heeft om zich enigzins onredelijk te gedragen - terwijl de fouten die hij heeft gemaakt ethisch gezien toch nihil al dan niet afwezig zijn te noemen vergeleken bij wat Charlie en Danny hebben uitgevreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |