Dat zat ook in de normale uitzending vanavond, de eerste 2 minuten. Foutje van de regiekamer.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef DennisDeBengel het volgende:
Geen mogelijkheid om rtlgemist zonder ondertiteling te kijken?
Edit; is nu al weer weg
't zal wel net zo lopen dat Charlie het aannemelijk kan maken dat ze Danny daar toevallig tegenkwam en dat ze het hadden over hun SOA.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop en vind het terecht als Rik nu als hij er achterkomt Danny en Charlie vermoord dat zou niet meer als terecht zijn vinden jullie ook niet ? Rik staat nu in ze recht als hij ze nu alle twee kapot mept tot dat ze alle twee bloedende op de grond liggen.
Mogelijkheid 3: Charlie gaat heel lief tegen Rik een verhaaltje houden, en Rik trapt erin.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef Jaapo het volgende:
Er zijn 2 mogelijkheden...of Rik loopt weg en draait door, of hij valt Danny aan.
Heel plausibel haha.. elke keer als het niet achterlijker kan blijkt dat het ze toch luktquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef Frey het volgende:
Charlie die Rik wijs wil maken dat zij en Danny aan het oefenen waren voor een toneelstuk waar ze binnenkort beiden een hoofdrol in gaan vertolken?
Zeg dat nog eens?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Charlie eruit wordt geschreven, ik denk dat haar personage niet boeiend genoeg meer is.
Echt als er zoiets dergelijks gebeurt maandag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef Frey het volgende:
Charlie die Rik wijs wil maken dat zij en Danny aan het oefenen waren voor een toneelstuk waar ze binnenkort beiden een hoofdrol in gaan vertolken?
Rik: "Dat ga je mij echt niet wijsmaken, Charlie!" (Wijst naar Danny die iets wil zeggen) "En jij moet helemaal je bek houden!"quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt als er zoiets dergelijks gebeurt maandag.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rik: "Dat ga je mij echt niet wijsmaken, Charlie!" (Wijst naar Danny die iets wil zeggen) "En jij moet helemaal je bek houden!"
Charlie: "Rik, even een vraagje: vind jij het niet gek dat veel panden hier maar drie muren hebben en geeneens een plafond?"
Rik:![]()
Danny: "Dit is įllemaal een toneelstukje, Rik! Zodra de opnameleider zegt dat we gestopt zijn, ben jij Ferri Somologology, is zij Lieke SeksInHetRond en ben ik Mister Mooiboy Jan Kooijman, snappuh????
Rik:
Dat zou hij nog van zichzelf durven te zeggen ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zodra de opnameleider zegt dat we gestopt zijn, ben jij Ferri Somologology, is zij Lieke SeksInHetRond en ben ik Mister Mooiboy Jan Kooijman, snappuh????
Rik:
Klinkt erg SBS6-achtig...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat er in deze dramatisch laatste aflevering van de soapserie gaat gebeuren is nog niet bekend.
Kennard Bos liet eerder al weten dat de cliffhanger dit jaar extra schokkend belooft te worden met niet alleen de nodige spanning maar ook een (voor niet iedereen aangename) verrassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |