Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nou ja ik werk natuurlijk doordeweeks. En heel veel stations in België worden in het weekend gewoon voorbijgereden. Stuk of 50 hebben we het dan over.quote:
ah idd dat soort stations maakt t wel lastiger idd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik werk natuurlijk doordeweeks. En heel veel stations in België worden in het weekend gewoon voorbijgereden. Stuk of 50 hebben we het dan over.
En voorbijgereden is dan nog tot daar aan toe. Maar er zijn dus ook complete lijnen waar in het weekend helemaal niks rijdt![]()
dus daar MOET je een keer door de week langs, of anders een auto huren etc.
Antwerpen Haven bijvoorbeeld, is een normaal station. Er komen 2 treinen per dag aan, smorgens rond 8 uur voor personeel, en er gaan twee treinen per dag weg, smiddags rond 4 uur voor personeel. Maar er staat wel gewoon een bordje![]()
Naja hoe moet ik dat ooit gaan halen?
TheFamous!quote:
Dat snapte ikquote:
het is nog vroegquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Pien85 het volgende:
Kut... Had ik niet gezegd dat ik vroeg naar bed zou gaan?
Ja wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Pien85 het volgende:
NEEEEquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Pien85 het volgende:
Tis inmiddels nachtquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NEEEE
Je had gezegd dat je de hele avond zou gaan Fokken
Tof!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nu slapen morgen om 8 uur de wekker en dan Gehen mit der Banehen
truste kerelquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
trusten flashquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb niks gehoordquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Pien85 het volgende:
Want? Je schaar is kwijt?quote:
jaja, smoesjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
Nog eens gekeken, hier staat serieus dat ik de lapo hebSnert-telefoon
ik zal wel een foto voor je regelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik werk natuurlijk doordeweeks. En heel veel stations in België worden in het weekend gewoon voorbijgereden. Stuk of 50 hebben we het dan over.
En voorbijgereden is dan nog tot daar aan toe. Maar er zijn dus ook complete lijnen waar in het weekend helemaal niks rijdt![]()
dus daar MOET je een keer door de week langs, of anders een auto huren etc.
Antwerpen Haven bijvoorbeeld, is een normaal station. Er komen 2 treinen per dag aan, smorgens rond 8 uur voor personeel, en er gaan twee treinen per dag weg, smiddags rond 4 uur voor personeel. Maar er staat wel gewoon een bordje![]()
Naja hoe moet ik dat ooit gaan halen?
Oh? Raar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
ah ik ben je iig dankbaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
dat gaf hij bij mij hier ook net aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben vandaag vroeg klaar met werkenquote:
quote:
in delenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
OP komt er in delen, dus niet zeuren dalijk
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar cola light op. Ik houd me in.
van cola light word ik ook snel zatquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar cola light op. Ik houd me in.
Als ik nu begin te drinken, dan stop ik pas op het moment dat ik mijn glas niet meer naar mijn mond krijg zonder de helft over mezelf heen te gooien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
een zatte vrouw is een engel in bed
jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga ook lekker pitten. Trusten!![]()
gelijk heb jequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik nu begin te drinken, dan stop ik pas op het moment dat ik mijn glas niet meer naar mijn mond krijg zonder de helft over mezelf heen te gooien.![]()
Dus dan maar niet.
slaap ze enferquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Enfermera het volgende:
trusten enfermeraquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Enfermera het volgende:
dat wil ik wel een keer meemakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik nu begin te drinken, dan stop ik pas op het moment dat ik mijn glas niet meer naar mijn mond krijg zonder de helft over mezelf heen te gooien.![]()
Dus dan maar niet.
genoeg zuipen en niet stoppen voor je dat ook doet dan hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wil ik wel een keer meemaken
Truste Enf![]()
![]()
is toch goed zat zo. leest er uberhaupt iemand de op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
KutfoonHij weigert vandaag gewoon de gehele OP de kopiëren, ik laat hem dus maar zo staan...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
is toch goed zat zo. leest er uberhaupt iemand de op?
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
is toch goed zat zo. leest er uberhaupt iemand de op?
Dat laatste plaatje kon ik niet kopiërenquote:
ah k. ik lees hem iig nooitquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]discussies over de OP liggen nog wel eens gevoelig
hmm, nou ja een mod kan het dan wel fixenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...
ik zie hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje kon ik niet kopiëren
waar zijn die blauwen als je ze nodig hebt hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, nou ja een mod kan het dan wel fixen
dat doen ze toch welquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...
yeah ik eis eigenlijk meteen maar meer blauw op fokquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar zijn die blauwen als je ze nodig hebt he
tot zeauuquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik eerst naar boven verhuizen![]()
brb
quote:
Ga ik dood?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom, je bent nog zo johohohong
Rust zacht
Hier sterft het wel langzaam maar zeker afquote:
back to the basics, life before the buttonquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
Een geen nieuw deel openen met de 'open nieuw deel knop'!!!
biwquote:
Kuipjeeequote:
voor mij niks speciaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kuipjeee
Nog wat vermeldenswaardig meegemaakt vandaag?
slaap ze koenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
Was in slaap gevallen
Ga het nu dan maar echt doen ook !
Truste allemaal en tot gauw!![]()
Tja, ik probeer ook maar een gesprek op gang te brengenquote:
slaap ze kjon, tot morgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
Was in slaap gevallen
Ga het nu dan maar echt doen ook !
Truste allemaal en tot gauw!![]()
lukt niet echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik probeer ook maar een gesprek op gang te brengen
slaap zacht CeeAaquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Is niet echt partyhard geworden
Maar morgenavond game avond. Onze nieuwe clan: IDK gaan zich voorbereiden op geard of war 3
Slaaplekker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Maar morgenavond game avond. Onze nieuwe clan: IDK gaan zich voorbereiden op geard of war 3
slaap ze angelquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Zupequote:
tfm hoest?quote:
Gaat wel, vriendin heeft al een aantal weken echt hele serieuze steken in d'r buik, zo erg dat ze er soms niet goed meer door kan ademen, of lopen. Na allerlei gedoe bij de huisarts is ze toch uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis om een foto van d'r buik te laten maken. Ze heeft echt veel pijn, en ze is als de dood voor ziekenhuizen, dus ze wil dat ik bij d'r blijf in het ziekenhuis en alles, en dat ik nu bij haar slaap om d'r wat van de pijn af te leiden, kortom, niet echt fijn allemaal. Ze slaapt nu voor het eerst in ongeveer 30 uur, wat al heel lang voor haar is, dus ik heb even wat tijd voor mezelf, dus ik MSN en FOK! nu weer even!quote:
ooh minder man, sterktequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gaat wel, vriendin heeft al een aantal weken echt hele serieuze steken in d'r buik, zo erg dat ze er soms niet goed meer door kan ademen, of lopen. Na allerlei gedoe bij de huisarts is ze toch uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis om een foto van d'r buik te laten maken. Ze heeft echt veel pijn, en ze is als de dood voor ziekenhuizen, dus ze wil dat ik bij d'r blijf in het ziekenhuis en alles, en dat ik nu bij haar slaap om d'r wat van de pijn af te leiden, kortom, niet echt fijn allemaal. Ze slaapt nu voor het eerst in ongeveer 30 uur, wat al heel lang voor haar is, dus ik heb even wat tijd voor mezelf, dus ik MSN en FOK! nu weer even!
En met jou?
het laatste jaar niet neequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh minder man, sterkte
jij bent ook niet voo rhet geluk geboren heh![]()
ja super
c'est la vie mon amiequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het laatste jaar niet nee
Maarja, zo is het nu eenmaal.
En hoe gaat het met Fluitmondjeoceaanspeld?
Toppie!quote:
ja dat zijn toch belangrijke dingen jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toppie!
Naja, ik ben blij dat ik mijnhiermee kan helpen, voordat ze met mij kreeg had ze helemaal niemand die naar haar mening vroeg, of aan haar vroeg hoe ze zich voelde, en ik was de eerste die dat wel deed, dagelijks, en met haar praatte en alles, en daarom vond ze mij ook zo te gek, dus tja, het zij zo!
![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 203 RockNijntje
02. 159 pgrferrari
03. 152 wel.o.k
04. 143 suikertaartje
05. 140 Koen66
06. 133 DaMart
07. 125 Marijkezwolle
08. 118 Pheno
09. 109 MPG
10. 109 Crazy-M
11. 095 littledrummergirl
12. 084 Pien85
13. 083 Dr_Flash
14. 073 goldfinger1963
15. 072 Barreltje
16. 065 LovelyLady
17. 058 Trevland
18. 053 MaleDuck
19. 050 missyB
20. 045 Fha
Reeks-statistieken!
Suikerbeebquote:
Hihi, ik heb een zoontje op schoot die even mee ging kijken naar de computer, hij zag jouw UI en zei: kijk, een vlinder! fladder, fladder, fladder, lente!quote:
Jaquote:
Liefquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ik heb een zoontje op schoot die even mee ging kijken naar de computer, hij zag jouw UI en zei: kijk, een vlinder! fladder, fladder, fladder, lente!
Ik ben zowaar eens een beetje wakker 's ochtends... nu nog de hoofdpijn wegjagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
En goedemorgen andere slaapkopjes
Jij hebt wel heel vaak hoofdpijn he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben zowaar eens een beetje wakker 's ochtends... nu nog de hoofdpijn wegjagen.
Ik deze week ook hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel vaak hoofdpijn he?
Valt wel mee, hoor. Was alweer even geledenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel vaak hoofdpijn he?
Geen zon hier, helaas...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef DaMart het volgende:
Valt wel mee, hoor. Was alweer even geleden.
Maar de Paracetamol doet zijn werk al, nu een kop thee en dan over een half uurtje eens rustig richting auto en Zwolle. Schijnt bij jullie wel de zon?
hier ook nietquote:
Een kleintje maar hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Koen66 het volgende:
Owja er was iets van een meet vandaag..
SThoe gaat het met je?
Dat is goed, als 'ie bij Marijke schijnt, dan hier vast ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, hier lijkt de bewolking wel wat dunner te worden, dus ik probeer hem wel mee te nemen.
Marijke had tijdje terug nog gevraagd of ik ook kwam maar werd dus niksquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kleintje maar hoor![]()
Het gaat wel, ik heb erg slecht geslapen en mocht om 08:00 mijn bed alweer uit..laat ik het zo zeggen: ik ben niet heel erg sociaal op dit moment
Zien we jou ook nog op de meet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kleintje maar hoor![]()
Het gaat wel, ik heb erg slecht geslapen en mocht om 08:00 mijn bed alweer uit..laat ik het zo zeggen: ik ben niet heel erg sociaal op dit moment
Geen dank, hopelijk smaakt het je!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is goed, als 'ie bij Marijke schijnt, dan hier vast ook![]()
Oeh, en bedankt voor je cadeautje![]()
Mooizoquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel okee, relativeren en positief blijven is erg belangrijk
Ja..dat vindt mijn lijf ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marijke had tijdje terug nog gevraagd of ik ook kwam maar werd dus niks
Beter ook nu aan jezelf denken lieffie
Doe je wel rustig aan?quote:
Neequote:
Dat denk ik welquote:Geen dank, hopelijk smaakt het je!
Hoe is het met jou dan?quote:
Andere keer weer dan. Bewaar ik de knuffels wel, of ik laat ze ook bij Marijke achter voor jequote:
Okeequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Andere keer weer dan. Bewaar ik de knuffels wel, of ik laat ze ook bij Marijke achter voor je.
Oma'squote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, even kijken wat ik vandaag ga doen. Oma van _A_ meeten denk ik. Maar eerst sporten.
Ja wel, ik moet nog een hoop leren... wat betreft gevoel en relativeren dus als je nog tips hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar begrijpelijkquote:Neeeven aan jezelf denken meisje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2011 10:25:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
Oh ja en een TVP natuurlijk, denk de enige vandaag.mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
laters koenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe nog heel ffies de oogjes dicht.
Laterssss
Degenen die gaan meeten: veel plezier
De rest: doe het rustig aan en misschien tot later
Daar let ik echt nooit opquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
Ik had altijd begrepen dat je Paracetamol het beste niet op een lege maag kon nemen, maar pas na je eten, omdat het dan beter zou werken. Nu heb ik vanochtend toch op mijn nuchtere maag Paracetamol genomen, en het werkt juist sneller en beter dan normaal!.
Ja je kan er maagzuur van krijgen maar het wordt wel sneller in je bloed opgenomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
Ik had altijd begrepen dat je Paracetamol het beste niet op een lege maag kon nemen, maar pas na je eten, omdat het dan beter zou werken. Nu heb ik vanochtend toch op mijn nuchtere maag Paracetamol genomen, en het werkt juist sneller en beter dan normaal!.
quote:
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
* ldg wrijft de slaap uit haar oogjes
Fijne dag Martquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens richting BP en daarna richting Zwolle.
Fijne dag allemaal.
Troost je, ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook bruine ogen![]()
![]()
Maar ik heb dan weer geen verstand van make up enzo
Trein voltanken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens richting BP en daarna richting Zwolle.
Fijne dag allemaal.
De enige overlevende, dus af en toe langsgaan en weer volgepropt worden met snoepquote:
de mijne mekkert alleen maar over iedereen die dood isquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige overlevende, dus af en toe langsgaan en weer volgepropt worden met snoep
Leuk idee van je vrouw?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
Nou, niks nog ff lekker slapen dus
Opeens het spontane idee om naar mijn zwager te gaan kijken bij het voetballen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel, ik moet nog een hoop leren... wat betreft gevoel en relativeren dus als je nog tips hebthoor ik die graag
Het enige dat ik nu weet is dat je vooral moet blijven kijken naar de kleine mooie dingen om je heen. Als je daar nog om kunt glimlachen dan ben je al een heel eindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jammer, maar begrijpelijkeven aan jezelf denken meisje
Zo gaat onze boom binnenkort helemaal in de bloesem en daar is 'ie nu hard mee bezig, zoooo mooi
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het is ook al bijna 11 uur hoor, nu is het echt wel wakkerblijftijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
Nou, niks nog ff lekker slapen dus
Opeens het spontane idee om naar mijn zwager te gaan kijken bij het voetballen
Mooie foto's makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het enige dat ik nu weet is dat je vooral moet blijven kijken naar de kleine mooie dingen om je heen. Als je daar nog om kunt glimlachen dan ben je al een heel eind
Zo gaat onze boom binnenkort helemaal in de bloesem en daar is 'ie nu hard mee bezig, zoooo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie foto's maken
Maar dat mag ook heus, alleen moet je wel bedenken dat je vaak al meer doet dan je zelf denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat mag ook heus, alleen moet je wel bedenken dat je vaak al meer doet dan je zelf denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Mooie naam..quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al verteld dat mijn neefje Guido heette?Was gisteren heftig dagje; maar familie heeft er vrede mee. Dinsdag wellicht de crematie.
Het was zo'n mooi manneke...
Vandaag niksen.. Tuin zitten en (hopelijk) wat genieten van het weer
symquote:
friemelquote:
Morge PGquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
is het lek al gemaakt?
PWNquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
en plafond ook
![]()
Bleek achteraf niet nodig geweest om het plafond te verwijderen![]()
Lek zat toch in pompje van het aquarium op de slaapkamer van zoonlief
Gelijk maar dat pompje weggeflikkerd en een intern filtertje gegevenquote:
zoetjequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil zo graag whatsapp op mijn telefoon, maar ik durf niet te downloaden van van die sites waar ik nog nooit van gehoord heb
Marijkequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ontbijten
Iemand een broodje uit de oven?
Ja, maar zij hebben allemaal Android en dat heb ik niet, dus zij kunnen op de officiele site downloaden en ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zoetje![]()
![]()
ff MPG vragen waar hij het vandaag heeft![]()
En er waren nog andere KSC-ers die het hadden, die kun je dat ook vragen hé
nee, dat kan ik dus nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
st: je kunt het downloaden van de officiele website www.whatsapp.com/downloaddan heb je de originele en kan er niks gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Heb je symbian? Want ik heb Whatsapp voor symbian, werkt perfectquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil zo graag whatsapp op mijn telefoon, maar ik durf niet te downloaden van van die sites waar ik nog nooit van gehoord heb
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat kan ik dus niet
ik heb symbian en dat kan ook ( nokia) het is niet alleen voor android in principe, maar het zou kunnen dat het voor de jouwe niet werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
sorry zoetje, dan kan ik je helaas ook verder geen tips geven....quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben allemaal Android en dat heb ik niet, dus zij kunnen op de officiele site downloaden en ik niet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je symbian? Want ik heb Whatsapp voor symbian, werkt perfect
Wtf? Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoordquote:
nooit van gehoordquote:
is geen whatsapp voor, niet downloaden dus dat is meukquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf? Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord(ja, ik verdiep me op zich best wel in dat telefoongedoe)
Dat heeft HTC zelf verzonnen, voor de HTC Smartquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nooit van gehoordeen van de eerdere smartphones?
hmmgrpfrt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geen whatsapp voor, niet downloaden dus dat is meuk
hoi staartje van een paardje op een taartjequote:
Ik vind het maar stomquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
Nope is er idd niet voor de Smart (ik heb hem ookMaar toch bewust gekocht; ook al wist ik dat er weinig tot geen apps voor zijn
).
met je tandenquote:
A boeeequote:
Gekke manquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen, ook maar is uit bed gerold
Iphonequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
A boeee*knuffelt ST* Verkopen via marktplaats en iphone 4 aanschaffen?
Pehehe vriendje is aan het flippenVandaag zijn mijn make-up borstels aangekomen
![]()
Hij snapt niet dat ik al die 'meuk' nodig hebMannen are so cute
deze is pas nieuw tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iphone![]()
Nee, ik moet maar gewoon braaf wachten tot mijn abonnement is afgelopen en ik een nieuwe kan kiezen
Ik kan dit jaar nog 1 uitkiezen als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn volgende foon (over 2 jaar ofzo) wordt een HTC met Android
Ik hou deze foon toch totdat 'ie kapot is, maar met zo'n bagger systeem als iTunes zal hij het niet heel lang vol gaan houdenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn volgende foon (over 2 jaar ofzo) wordt een HTC met Android
Ik heb deze nu ongeveer een half jaar en ik wil echt nog geen anderequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kan dit jaar nog 1 uitkiezen als ik me niet vergis
je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef TheFamousMan het volgende:
I
[..]
Ik hou deze foon toch totdat 'ie kapot is, maar met zo'n bagger systeem als iTunes zal hij het niet heel lang vol gaan houden
onder andere 1 van de nadelen van IPhone, de eigen software meuk die door je neus wordt gedouwt. Ook al is HTC daar nu ook mee bezig met Zunequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef TheFamousMan het volgende:
I
[..]
Ik hou deze foon toch totdat 'ie kapot is, maar met zo'n bagger systeem als iTunes zal hij het niet heel lang vol gaan houden
mja die van mij is alweer bijna 1.5 jaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb deze nu ongeveer een half jaar en ik wil echt nog geen andere
iPhone heeft echt teveel faaldingenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef TheFamousMan het volgende:
I
[..]
woohoo feestjequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja die van mij is alweer bijna 1.5 jaar
zune? das microsoftquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onder andere 1 van de nadelen van IPhone, de eigen software meuk die door je neus wordt gedouwt. Ook al is HTC daar nu ook mee bezig met Zune![]()
Hij crashde toen ik er muziek op probeerde te zetten, teruggestuurd naar de fabriek, 3 maanden later kreeg ik 'm terug met de melding: we hebben 'm niet kunnen maken.quote:
ff spieken op kpn hoe lang nogquote:
dus?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij crashde toen ik er muziek op probeerde te zetten, teruggestuurd naar de fabriek, 3 maanden later kreeg ik 'm terug met de melding: we hebben 'm niet kunnen maken.
Heeft 'ie hier een week thuis gelegen, bleek 'ie gewoon gemaakt te zijn, alleen alle Apps en sms-jes eraf keplurt
nopequote:
Dus iTunes faaltquote:
ach ja als je wilt dat je klanten optimaal gebruik kunnen maken van een optimaal onderhouden en simpel product sna o ik het welquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope
op werk hebben we HTC met win7. moeten op alle laptops zune installeren omdat ze anders niet kunnen syncen.
(kan wel anders maar dan snappen de gebruikers het niet)
ik gebruik al 10 jaar itunes ofzo, nog nooit gezeik mee gehad ergo jij faaltquote:
Ahh, toe nouuu, waarom niet? Ik baal er echt van, ik heb geen oog dichtgedaan met die gruwelijke gedachte van een foute OP in m'n achterhoofdquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:54 schreef RockNijntje het volgende:
Even @pc online om OP te fixen (nee de vorige topics doe ik niet)
Maar dan dat gezeik als iemand dalijk de foute overneemtquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, toe nouuu, waarom niet? Ik baal er echt van, ik heb geen oog dichtgedaan met die gruwelijke gedachte van een foute OP in m'n achterhoofd
Hij is bijna tegelijk met mij jarigquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
o telefoon is nu pas een jaar![]()
ingang abbo: 10-04-2010 maar goed meestal kun je half jaar van te voren al wisselen van toestel
dus wordt dan oktober/november denk
lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe, die tekst als je je muis op het DM-teken houdt in een post van jezelf
samen vieren dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is bijna tegelijk met mij jarig![]()
Ik zie wel wat het dan wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Sorry sorry een euh... HTC Desire dan![]()
Ja; denk dat dat het slimst is
Ik heb vorig jaar nog maar mijn smart aangeschaft. Vind em prima zoBen al te veel 'online' dat ik het niet nodig vond om ook nog eens internet op mobiel te hebben (jaja is niet van deze tijd; maar ik vind het toch echt goed zo
)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
Oops, kwartet
Edit: jeeeeej net niet
ik kan het wel, maar dan is mn telefoon over een uur leegquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie wel wat het dan wordt![]()
Ik vind het nu gewoon even stom dat ik niet kan whatsappen
ja duh anders ben je niet bereikbaar heh eitjequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
Het enige kutte aan Whatsapp is dat het vanzelf aangaat
Ik hoef ook niet altijd bereikbaar te zijn? Op school iig nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja duh anders ben je niet bereikbaar heh eitje
ik vind ze stom, maar ik snap heus dat anderen daar anders over denkenquote:
dan zet je hem uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet altijd bereikbaar te zijn? Op school iig niet
Ik hoop dat je d'r mobiel bedoeldquote:
johquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je d'r mobiel bedoeld
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind ze stom, maar ik snap heus dat anderen daar anders over denken
dan lees je ze niet. Of je zet je status op verwegquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
Het enige kutte aan Whatsapp is dat het vanzelf aangaat
En dan in de pauze weer 5 minuten wachten voor ie aan is, nopequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan in de pauze weer 5 minuten wachten voor ie aan is, nope
Naja, ik heb toch geen internetabo
Da's zo ongelooflijk rotquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
Vanavond ergens computer opnieuw installeren, ben ik mn win7 cd kwijt
5 minuutjes dan heb je een nwequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
Vanavond ergens computer opnieuw installeren, ben ik mn win7 cd kwijt
mja had een legale met werkende key enzoquote:
Eet zequote:
daz loaderquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had een legale met werkende key enzo
ondertussen maar ff 137 gig backuppen![]()
doe wel weer ff inloggen met een msdn accountquote:
aaahquote:
Oh, dat is ze dan toch weer vergetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mijne mekkert alleen maar over iedereen die dood is" de nicht van de zus van de de achterbuurvouw witte wel? Dies doad"
Friemelquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
![]()
Lekker geslapen meisje?
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne was ook echt heeeel leesbaar he?
en erg liefquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne was ook echt heeeel leesbaar he?
Had jij zelf je naam geschreven dan?quote:
nee maar moest dat? Denk dat Thijs leesbaarder schrijftquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had jij zelf je naam geschreven dan?
ik ben heel goed in spijkerschrift ontcijferen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar moest dat? Denk dat Thijs leesbaarder schrijft
Als je ik wordt schrijft wel ja !quote:
oeh oeh oeh!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had jij zelf je naam geschreven dan?
Mwoahquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeel veel 30+ kaas op je brood mist het doel een beetje zeker he?
mailen gaat me beter afquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben heel goed in spijkerschrift ontcijferen hoor
Ik heb het kaartje niet gehad, dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |