ik ben vandaag vroeg klaar met werkenquote:
quote:
in delenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
OP komt er in delen, dus niet zeuren dalijk
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar cola light op. Ik houd me in.
van cola light word ik ook snel zatquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar cola light op. Ik houd me in.
Als ik nu begin te drinken, dan stop ik pas op het moment dat ik mijn glas niet meer naar mijn mond krijg zonder de helft over mezelf heen te gooien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
een zatte vrouw is een engel in bed
jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga ook lekker pitten. Trusten!![]()
gelijk heb jequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik nu begin te drinken, dan stop ik pas op het moment dat ik mijn glas niet meer naar mijn mond krijg zonder de helft over mezelf heen te gooien.![]()
Dus dan maar niet.
slaap ze enferquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Enfermera het volgende:
trusten enfermeraquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Enfermera het volgende:
dat wil ik wel een keer meemakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik nu begin te drinken, dan stop ik pas op het moment dat ik mijn glas niet meer naar mijn mond krijg zonder de helft over mezelf heen te gooien.![]()
Dus dan maar niet.
genoeg zuipen en niet stoppen voor je dat ook doet dan hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wil ik wel een keer meemaken
Truste Enf![]()
![]()
is toch goed zat zo. leest er uberhaupt iemand de op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
KutfoonHij weigert vandaag gewoon de gehele OP de kopiėren, ik laat hem dus maar zo staan...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
is toch goed zat zo. leest er uberhaupt iemand de op?
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
is toch goed zat zo. leest er uberhaupt iemand de op?
Dat laatste plaatje kon ik niet kopiėrenquote:
ah k. ik lees hem iig nooitquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]discussies over de OP liggen nog wel eens gevoelig
hmm, nou ja een mod kan het dan wel fixenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...
ik zie hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje kon ik niet kopiėren
waar zijn die blauwen als je ze nodig hebt hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, nou ja een mod kan het dan wel fixen
dat doen ze toch welquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...
yeah ik eis eigenlijk meteen maar meer blauw op fokquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar zijn die blauwen als je ze nodig hebt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |