quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
is toch goed zat zo. leest er uberhaupt iemand de op?
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
is toch goed zat zo. leest er uberhaupt iemand de op?
Dat laatste plaatje kon ik niet kopiërenquote:
ah k. ik lees hem iig nooitquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]discussies over de OP liggen nog wel eens gevoelig
hmm, nou ja een mod kan het dan wel fixenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...
ik zie hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje kon ik niet kopiëren
waar zijn die blauwen als je ze nodig hebt hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, nou ja een mod kan het dan wel fixen
dat doen ze toch welquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dalijk opent iemand een nieuw deel met foute OP...
yeah ik eis eigenlijk meteen maar meer blauw op fokquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar zijn die blauwen als je ze nodig hebt he
tot zeauuquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik eerst naar boven verhuizen![]()
brb
quote:
Ga ik dood?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom, je bent nog zo johohohong
Rust zacht
Hier sterft het wel langzaam maar zeker afquote:
back to the basics, life before the buttonquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
Een geen nieuw deel openen met de 'open nieuw deel knop'!!!
biwquote:
Kuipjeeequote:
voor mij niks speciaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kuipjeee
Nog wat vermeldenswaardig meegemaakt vandaag?
slaap ze koenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
Was in slaap gevallen
Ga het nu dan maar echt doen ook !
Truste allemaal en tot gauw!![]()
Tja, ik probeer ook maar een gesprek op gang te brengenquote:
slaap ze kjon, tot morgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
Was in slaap gevallen
Ga het nu dan maar echt doen ook !
Truste allemaal en tot gauw!![]()
lukt niet echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik probeer ook maar een gesprek op gang te brengen
slaap zacht CeeAaquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Is niet echt partyhard geworden
Maar morgenavond game avond. Onze nieuwe clan: IDK gaan zich voorbereiden op geard of war 3
Slaaplekker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Maar morgenavond game avond. Onze nieuwe clan: IDK gaan zich voorbereiden op geard of war 3
slaap ze angelquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Zupequote:
tfm hoest?quote:
Gaat wel, vriendin heeft al een aantal weken echt hele serieuze steken in d'r buik, zo erg dat ze er soms niet goed meer door kan ademen, of lopen. Na allerlei gedoe bij de huisarts is ze toch uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis om een foto van d'r buik te laten maken. Ze heeft echt veel pijn, en ze is als de dood voor ziekenhuizen, dus ze wil dat ik bij d'r blijf in het ziekenhuis en alles, en dat ik nu bij haar slaap om d'r wat van de pijn af te leiden, kortom, niet echt fijn allemaal. Ze slaapt nu voor het eerst in ongeveer 30 uur, wat al heel lang voor haar is, dus ik heb even wat tijd voor mezelf, dus ik MSN en FOK! nu weer even!quote:
ooh minder man, sterktequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gaat wel, vriendin heeft al een aantal weken echt hele serieuze steken in d'r buik, zo erg dat ze er soms niet goed meer door kan ademen, of lopen. Na allerlei gedoe bij de huisarts is ze toch uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis om een foto van d'r buik te laten maken. Ze heeft echt veel pijn, en ze is als de dood voor ziekenhuizen, dus ze wil dat ik bij d'r blijf in het ziekenhuis en alles, en dat ik nu bij haar slaap om d'r wat van de pijn af te leiden, kortom, niet echt fijn allemaal. Ze slaapt nu voor het eerst in ongeveer 30 uur, wat al heel lang voor haar is, dus ik heb even wat tijd voor mezelf, dus ik MSN en FOK! nu weer even!
En met jou?
het laatste jaar niet neequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh minder man, sterkte
jij bent ook niet voo rhet geluk geboren heh![]()
ja super
c'est la vie mon amiequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het laatste jaar niet nee
Maarja, zo is het nu eenmaal.
En hoe gaat het met Fluitmondjeoceaanspeld?
Toppie!quote:
ja dat zijn toch belangrijke dingen jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toppie!
Naja, ik ben blij dat ik mijnhiermee kan helpen, voordat ze met mij kreeg had ze helemaal niemand die naar haar mening vroeg, of aan haar vroeg hoe ze zich voelde, en ik was de eerste die dat wel deed, dagelijks, en met haar praatte en alles, en daarom vond ze mij ook zo te gek, dus tja, het zij zo!
![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 203 RockNijntje
02. 159 pgrferrari
03. 152 wel.o.k
04. 143 suikertaartje
05. 140 Koen66
06. 133 DaMart
07. 125 Marijkezwolle
08. 118 Pheno
09. 109 MPG
10. 109 Crazy-M
11. 095 littledrummergirl