Een kleintje maar hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Koen66 het volgende:
Owja er was iets van een meet vandaag..
SThoe gaat het met je?
Dat is goed, als 'ie bij Marijke schijnt, dan hier vast ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, hier lijkt de bewolking wel wat dunner te worden, dus ik probeer hem wel mee te nemen.
Marijke had tijdje terug nog gevraagd of ik ook kwam maar werd dus niksquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kleintje maar hoor![]()
Het gaat wel, ik heb erg slecht geslapen en mocht om 08:00 mijn bed alweer uit..laat ik het zo zeggen: ik ben niet heel erg sociaal op dit moment
Zien we jou ook nog op de meet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kleintje maar hoor![]()
Het gaat wel, ik heb erg slecht geslapen en mocht om 08:00 mijn bed alweer uit..laat ik het zo zeggen: ik ben niet heel erg sociaal op dit moment
Geen dank, hopelijk smaakt het je!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is goed, als 'ie bij Marijke schijnt, dan hier vast ook![]()
Oeh, en bedankt voor je cadeautje![]()
Mooizoquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel okee, relativeren en positief blijven is erg belangrijk
Ja..dat vindt mijn lijf ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marijke had tijdje terug nog gevraagd of ik ook kwam maar werd dus niks
Beter ook nu aan jezelf denken lieffie
Doe je wel rustig aan?quote:
Neequote:
Dat denk ik welquote:Geen dank, hopelijk smaakt het je!
Hoe is het met jou dan?quote:
Andere keer weer dan. Bewaar ik de knuffels wel, of ik laat ze ook bij Marijke achter voor jequote:
Okeequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Andere keer weer dan. Bewaar ik de knuffels wel, of ik laat ze ook bij Marijke achter voor je.
Oma'squote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, even kijken wat ik vandaag ga doen. Oma van _A_ meeten denk ik. Maar eerst sporten.
Ja wel, ik moet nog een hoop leren... wat betreft gevoel en relativeren dus als je nog tips hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar begrijpelijkquote:Neeeven aan jezelf denken meisje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2011 10:25:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
Oh ja en een TVP natuurlijk, denk de enige vandaag.mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
laters koenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe nog heel ffies de oogjes dicht.
Laterssss
Degenen die gaan meeten: veel plezier
De rest: doe het rustig aan en misschien tot later
Daar let ik echt nooit opquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
Ik had altijd begrepen dat je Paracetamol het beste niet op een lege maag kon nemen, maar pas na je eten, omdat het dan beter zou werken. Nu heb ik vanochtend toch op mijn nuchtere maag Paracetamol genomen, en het werkt juist sneller en beter dan normaal!.
Ja je kan er maagzuur van krijgen maar het wordt wel sneller in je bloed opgenomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
Ik had altijd begrepen dat je Paracetamol het beste niet op een lege maag kon nemen, maar pas na je eten, omdat het dan beter zou werken. Nu heb ik vanochtend toch op mijn nuchtere maag Paracetamol genomen, en het werkt juist sneller en beter dan normaal!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |