Hij crashde toen ik er muziek op probeerde te zetten, teruggestuurd naar de fabriek, 3 maanden later kreeg ik 'm terug met de melding: we hebben 'm niet kunnen maken.quote:
ff spieken op kpn hoe lang nogquote:
dus?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij crashde toen ik er muziek op probeerde te zetten, teruggestuurd naar de fabriek, 3 maanden later kreeg ik 'm terug met de melding: we hebben 'm niet kunnen maken.
Heeft 'ie hier een week thuis gelegen, bleek 'ie gewoon gemaakt te zijn, alleen alle Apps en sms-jes eraf keplurt
nopequote:
Dus iTunes faaltquote:
ach ja als je wilt dat je klanten optimaal gebruik kunnen maken van een optimaal onderhouden en simpel product sna o ik het welquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope
op werk hebben we HTC met win7. moeten op alle laptops zune installeren omdat ze anders niet kunnen syncen.
(kan wel anders maar dan snappen de gebruikers het niet)
ik gebruik al 10 jaar itunes ofzo, nog nooit gezeik mee gehad ergo jij faaltquote:
Ahh, toe nouuu, waarom niet? Ik baal er echt van, ik heb geen oog dichtgedaan met die gruwelijke gedachte van een foute OP in m'n achterhoofdquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:54 schreef RockNijntje het volgende:
Even @pc online om OP te fixen (nee de vorige topics doe ik niet)
Maar dan dat gezeik als iemand dalijk de foute overneemtquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, toe nouuu, waarom niet? Ik baal er echt van, ik heb geen oog dichtgedaan met die gruwelijke gedachte van een foute OP in m'n achterhoofd
Hij is bijna tegelijk met mij jarigquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
o telefoon is nu pas een jaar![]()
ingang abbo: 10-04-2010 maar goed meestal kun je half jaar van te voren al wisselen van toestel
dus wordt dan oktober/november denk
lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe, die tekst als je je muis op het DM-teken houdt in een post van jezelf
samen vieren dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is bijna tegelijk met mij jarig![]()
Ik zie wel wat het dan wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Sorry sorry een euh... HTC Desire dan![]()
Ja; denk dat dat het slimst is
Ik heb vorig jaar nog maar mijn smart aangeschaft. Vind em prima zoBen al te veel 'online' dat ik het niet nodig vond om ook nog eens internet op mobiel te hebben (jaja is niet van deze tijd; maar ik vind het toch echt goed zo
)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
Oops, kwartet
Edit: jeeeeej net niet
ik kan het wel, maar dan is mn telefoon over een uur leegquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie wel wat het dan wordt![]()
Ik vind het nu gewoon even stom dat ik niet kan whatsappen
ja duh anders ben je niet bereikbaar heh eitjequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
Het enige kutte aan Whatsapp is dat het vanzelf aangaat
Ik hoef ook niet altijd bereikbaar te zijn? Op school iig nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja duh anders ben je niet bereikbaar heh eitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |