Gelijk maar dat pompje weggeflikkerd en een intern filtertje gegevenquote:
zoetjequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil zo graag whatsapp op mijn telefoon, maar ik durf niet te downloaden van van die sites waar ik nog nooit van gehoord heb
Marijkequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ontbijten
Iemand een broodje uit de oven?
Ja, maar zij hebben allemaal Android en dat heb ik niet, dus zij kunnen op de officiele site downloaden en ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zoetje![]()
![]()
ff MPG vragen waar hij het vandaag heeft![]()
En er waren nog andere KSC-ers die het hadden, die kun je dat ook vragen hé
nee, dat kan ik dus nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
st: je kunt het downloaden van de officiele website www.whatsapp.com/downloaddan heb je de originele en kan er niks gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Heb je symbian? Want ik heb Whatsapp voor symbian, werkt perfectquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil zo graag whatsapp op mijn telefoon, maar ik durf niet te downloaden van van die sites waar ik nog nooit van gehoord heb
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat kan ik dus niet
ik heb symbian en dat kan ook ( nokia) het is niet alleen voor android in principe, maar het zou kunnen dat het voor de jouwe niet werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
sorry zoetje, dan kan ik je helaas ook verder geen tips geven....quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben allemaal Android en dat heb ik niet, dus zij kunnen op de officiele site downloaden en ik niet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je symbian? Want ik heb Whatsapp voor symbian, werkt perfect
Wtf? Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoordquote:
nooit van gehoordquote:
is geen whatsapp voor, niet downloaden dus dat is meukquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf? Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord(ja, ik verdiep me op zich best wel in dat telefoongedoe)
Dat heeft HTC zelf verzonnen, voor de HTC Smartquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nooit van gehoordeen van de eerdere smartphones?
hmmgrpfrt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geen whatsapp voor, niet downloaden dus dat is meuk
hoi staartje van een paardje op een taartjequote:
Ik vind het maar stomquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
Nope is er idd niet voor de Smart (ik heb hem ookMaar toch bewust gekocht; ook al wist ik dat er weinig tot geen apps voor zijn
).
met je tandenquote:
A boeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |