quote:
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
* ldg wrijft de slaap uit haar oogjes
Fijne dag Martquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens richting BP en daarna richting Zwolle.
Fijne dag allemaal.
Troost je, ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook bruine ogen![]()
![]()
Maar ik heb dan weer geen verstand van make up enzo
Trein voltanken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens richting BP en daarna richting Zwolle.
Fijne dag allemaal.
De enige overlevende, dus af en toe langsgaan en weer volgepropt worden met snoepquote:
de mijne mekkert alleen maar over iedereen die dood isquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige overlevende, dus af en toe langsgaan en weer volgepropt worden met snoep
Leuk idee van je vrouw?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
Nou, niks nog ff lekker slapen dus
Opeens het spontane idee om naar mijn zwager te gaan kijken bij het voetballen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel, ik moet nog een hoop leren... wat betreft gevoel en relativeren dus als je nog tips hebthoor ik die graag
Het enige dat ik nu weet is dat je vooral moet blijven kijken naar de kleine mooie dingen om je heen. Als je daar nog om kunt glimlachen dan ben je al een heel eindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jammer, maar begrijpelijkeven aan jezelf denken meisje
Zo gaat onze boom binnenkort helemaal in de bloesem en daar is 'ie nu hard mee bezig, zoooo mooi
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het is ook al bijna 11 uur hoor, nu is het echt wel wakkerblijftijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef Koen66 het volgende:
Nou, niks nog ff lekker slapen dus
Opeens het spontane idee om naar mijn zwager te gaan kijken bij het voetballen
Mooie foto's makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het enige dat ik nu weet is dat je vooral moet blijven kijken naar de kleine mooie dingen om je heen. Als je daar nog om kunt glimlachen dan ben je al een heel eind
Zo gaat onze boom binnenkort helemaal in de bloesem en daar is 'ie nu hard mee bezig, zoooo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie foto's maken
Maar dat mag ook heus, alleen moet je wel bedenken dat je vaak al meer doet dan je zelf denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat mag ook heus, alleen moet je wel bedenken dat je vaak al meer doet dan je zelf denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Mooie naam..quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al verteld dat mijn neefje Guido heette?Was gisteren heftig dagje; maar familie heeft er vrede mee. Dinsdag wellicht de crematie.
Het was zo'n mooi manneke...
Vandaag niksen.. Tuin zitten en (hopelijk) wat genieten van het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |