Dat sowiesoquote:
Je moet aan de molenbier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Pijn is fijn
(hier denk ik zondag anders over)
Nou, mijn kop is aardig verbrand. Is pijn. Is niet fijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Pijn is fijn
(hier denk ik zondag anders over)
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
Gelly?
Geen idee waar het over gaat, maar dat zegt genoeg. Per definitie hebben Erik en Morendo dus gelijk.
Dit was zeg maar de aanleiding. Niet Sociaal Bezig, die gelly, een beetje mekkeren in FB.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef gelly het volgende:
topic staat vol racistische en xenofobe zooi. Klaar nu.
Frankrijk stuurt opnieuw zigeuners terug
Stel je niet aan, ik mag PVVers ook niet voor NSBers uitmaken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:28 schreef Morendo het volgende:
Wat de neuk, dit begint Noord-Koreaans te worden.
Be my guest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik mag PVVers ook niet voor NSBers uitmaken.
Scherp.quote:
Ik snap hem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Dit was zeg maar de aanleiding. Niet Sociaal Bezig, die gelly, een beetje mekkeren in FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Ach, pol is net een cafe, het kan er gezellig zijn, en het andere moment krijg jij een barkruk op je hoofd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Welkom terug. Het verbaast me dat je de motivatie nog hebt.
3 maand, en nog onterecht ook.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik snap hem.
Ja lul, zorg ervoor dat ik er nog een note bij krijg. Hij was net aan Remlof's gezichtsveld ontsnapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Wat deed je ook alweer? Een pic posten van dat loopse poesje, what's her name....quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, pol is net een cafe, het kan er gezellig zijn, en het andere moment krijg jij een barkruk op je hoofd.
[..]
3 maand, en nog onterecht ook.
Niet, privacyquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
Gisteren een windows fix disk virus gehad, waarschijnlijk via een trojan in een torrent ofzo. Anyway, het doel was om mij te laten betalen om die bestanden terug te krijgen (uiteraard niet gedaan), maar ik ben wel benieuwd wie er achter zo´n bankrekening zit. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
Nee, dat was whiskers, die zat telkens te zeuren tot ik haar foto´s poste, als daat haar echte foto was zal altijd een raadsel blijven. En die laatste ban heb ik gekregen omdat ik zgn betyar had uitgescholden/belachelijk gemaakt om zijn arbeidshandicap of hoe je het wilt noemen. Maar in welke post ik dat precies zei is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer? Een pic posten van dat loopse poesje, what's her name....
Vast wel, als ik 60 euro had overgeheveld na dat bankrek dan zal daar vast wel een persoon achter zitten?quote:
Dat ontken ik toch ook niet, ik zeg dat je niet zomaar van een bankrekening te weten komt wie erachter zit en waar die persoon woont. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vast wel, als ik 60 euro had overgeheveld na dat bankrek dan zal daar vast wel een persoon achter zitten?
quote:
Dat is inderdaad geluk voor hem ja. Ik laat mij niet door zo´n nerd 2 uur lang in de wanhoop brengen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet, ik zeg dat je niet zomaar van een bankrekening te weten komt wie erachter zit en waar die persoon woont. Gelukkig maar.
Ach, laten we dat vergeten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat was whiskers, die zat telkens te zeuren tot ik haar foto´s poste, als daat haar echte foto was zal altijd een raadsel blijven. En die laatste ban heb ik gekregen omdat ik zgn betyar had uitgescholden/belachelijk gemaakt om zijn arbeidshandicap of hoe je het wilt noemen. Maar in welke post ik dat precies zei is mij nog steeds niet duidelijk.
Ja, wat is de uitslag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef Morendo het volgende:
Oeh, fittie tussen de wrakingsrechter en de voorzitter van de rechtbank in het proces Wilders.
I dont know, kan net zo goed een rus zijn.quote:
Het is me vreemd dat je die mafkees nog steeds beschermt.quote:
Nog niet bekend, het gaat in ieder geval niet uitgesteld worden zoals de voorzitter van de rechtbank wilde.quote:
Dat kan je weer zien aan het rekeningnummer denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I dont know, kan net zo goed een rus zijn.
Dat is geen goed teken voor die rechters.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nog niet bekend, het gaat in ieder geval niet uitgesteld worden zoals de voorzitter van de rechtbank wilde.
Mwoah, ik kan me echt niet voorstellen dat ze gewraakt worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is geen goed teken voor die rechters.
Hoe dan ook, ik heb uiteindelijk na veel prusten alles weer terug gekregen, maar je zit wel 2 uur in de ellende als ruim 300 GB aan school foto´s films muziek en andere zooi weg is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat kan je weer zien aan het rekeningnummer denk ik.
Van mij hoeft het niet. Ik kijk toch ook niet naar vrouwenvoetbal?quote:
Ik wel, als iemand tegenstrijdige verklaringen binnen en buiten de raadszaal aflegt en men niet indringend daarop ingaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan me echt niet voorstellen dat ze gewraakt worden.
Juist.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Ik kijk toch ook niet naar vrouwenvoetbal?
Hoewel ik daar misschien wel iets te kritisch was over de acteerprestaties van mensen met Down.quote:
Hee ouwequote:
Nou succes dan maar, misschien kom je daar nog een paar leuke meiden dames tegen van jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben een forum voor me geopend: 40+
Dan ben je ook oud.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben een forum voor me geopend: 40+
Het is een beetje dood idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Het is wel erg rustig in POL. Hoogtijd dat ik eens een steen in die vijver gooi.
Ik ga vanavond aan de slag. Eerst maar eens drank inslaan.quote:
Pas je wel een beetje op. Anders heb je zo weer een ban.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan de slag. Eerst maar eens drank inslaan.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
Ze hebben ook een film over je gemaakt:
[ afbeelding ]
Doe dat nou niet, daar ging het de vorige keer ook mis mee, toch? Wat was het ook alweer: Smirnoff Ice?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan de slag. Eerst maar eens drank inslaan.
Ontzettend grappig. Nee, ik ga echt niet zingen na 2 heineken 3 grolsch en 1 breezer hoor. Vanavond staat er redbull met vodka op het programma, vodka die nog afkomstig is van de sovjet union. Iets van 30 jaar oud ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, daar ging het de vorige keer ook mis mee, toch? Wat was het ook alweer: Smirnoff Ice?
Nee, zo erg is het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
Ze hebben ook een film over je gemaakt:
[ afbeelding ]
Guttegut opa, heb je ook een wijntje op ja?quote:
Grolsch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ontzettend grappig. Nee, ik ga echt niet zingen na 2 heineken 3 grolsch en 1 breezer hoor. Vanavond staat er redbull met vodka op het programma, vodka die nog afkomstig is van de sovjet union. Iets van 30 jaar oud ofzo.
Uiteraard. Al zal het wel weer het nodige stof op doen waaien. Ik ga eens flink de bezuinigingsopgave van dit kabinet bijpunten. Het gaat gewoon te traag/te weinig/en verkeerd. Vreselijk wat voor een kaalslag er nu op defensie plaatsvindt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op. Anders heb je zo weer een ban.
Wijn, champagne en molenbier. Mijn god, wat ben ik soms dol op mijn werk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guttegut opa, heb je ook een wijntje op ja?
Nouja, fris en fruitig aan het bier nu.
Ik raad je aan om die steen met een touw aan je nek te verbinden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Het is wel erg rustig in POL. Hoogtijd dat ik eens een steen in die vijver gooi.
Ik ging hier wat drinken met wat Polen die hier werken, ze hadden een of ander soort sterke drank dat smaakte naar drop(?) en wodka. Geen idee wat het was, maar verdomme dat tikt aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wijn, champagne en molenbier. Mijn god, wat ben ik soms dol op mijn werk.
Oei, dat is hot and sweet. Echt proletendrank (ik drink het regelmatig).quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging hier wat drinken met wat Polen die hier werken, ze hadden een of ander soort sterke drank dat smaakte naar drop(?) en wodka. Geen idee wat het was, maar verdomme dat tikt aan.
Nee zat in een blanke fles, leek op vodka maar dan met een drop smaak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, dat is hot and sweet. Echt proletendrank (ik drink het regelmatig).
[ afbeelding ]
Ach, die Polen hebben dat spul natuurlijk overgegoten, dat tuig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee zat in een blanke fles, leek op vodka maar dan met een drop smaak.
Geen idee wat het was, is me wel verteld maar ben de naam kwijt.
Geen ouzo overigens.
Slechts gedronken door viriele scribenten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ahh.. gevonden.. lang leve Google.
Raki ofzo.
Neu, dat waren de Turken denk ik, de Polen zaten aan de vodka.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, die Polen hebben dat spul natuurlijk overgegoten, dat tuig.
Zal wel, bemoei me nooit met fabriekswerkers, maar ik dacht ik laat m'n kop keer zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Slechts gedronken door viriele scribenten.
Ja, die ook natuurlijk. Zei php trouwens net Gooische Vrouwen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, dat waren de Turken denk ik, de Polen zaten aan de vodka.
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die ook natuurlijk. Zei php trouwens net Gooische Vrouwen?
Haha, ja die weten wel raad met zo'n mannetje als jijquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, bemoei me nooit met fabriekswerkers, maar ik dacht ik laat m'n kop keer zien.
Toen was ik de lul.
Stiekem vond ik het wel leuk, zuipen met Polen en Turken met gebrekkig Engels en hun proberen hun manager dronken te voeren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, ja die weten wel raad met zo'n mannetje als jij
Mwoah, een maat van mij kijkt die onzin ook altijd. En neen, hij is niet gay (althans, voor zover ik weet)quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar dat is zelfs voor mij te gay.
Voor mij een stapje te ver, komt in de categorie "Sex and the City" terecht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, een maat van mij kijkt die onzin ook altijd. En neen, hij is niet gay (althans, voor zover ik weet)
Reya is er dol op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, bemoei me nooit met fabriekswerkers, maar ik dacht ik laat m'n kop keer zien.
Toen was ik de lul.
Had je je pak nog aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het wel leuk, zuipen met Polen en Turken met gebrekkig Engels en hun proberen hun manager dronken te voeren.
Uiteraard, ik was het kantoor uitgelopen en naar hun toe gelopen toen ik hoorde dat er een feestje was.quote:
Het is niet smerig ofzo, maar ik verkies liever Ouzo. Weet het, same-old same-old maar toch.quote:
Goedzo. Ik had potdomme een koffievlek op mn blousje zitten toen ik bij die opening was. Werd ik haarfijn op gewezen door de wethouder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, ik was het kantoor uitgelopen en naar hun toe gereden toen ik hoorde dat er een feestje was.
Haha, overkomt mij ook zovaak, of dat je eten van je bordje rolt tijdens het staan bij een functie en dat 't op je das flikkert. Godver.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goedzo. Ik had potdomme een koffievlek op mn blousje zitten toen ik bij die opening was. Werd ik haarfijn op gewezen door de wethouder.
Vind dat altijd zo zuur. Verdwijnt gelijk je 'cool'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, overkomt mij ook zovaak, of dat je eten van je bordje rolt tijdens het staan bij een functie en dat 't op je das flikkert. Godver.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |