Dat sowiesoquote:
Je moet aan de molenbier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Pijn is fijn
(hier denk ik zondag anders over)
Nou, mijn kop is aardig verbrand. Is pijn. Is niet fijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Pijn is fijn
(hier denk ik zondag anders over)
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
Gelly?
Geen idee waar het over gaat, maar dat zegt genoeg. Per definitie hebben Erik en Morendo dus gelijk.
Dit was zeg maar de aanleiding. Niet Sociaal Bezig, die gelly, een beetje mekkeren in FB.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef gelly het volgende:
topic staat vol racistische en xenofobe zooi. Klaar nu.
Frankrijk stuurt opnieuw zigeuners terug
Stel je niet aan, ik mag PVVers ook niet voor NSBers uitmaken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:28 schreef Morendo het volgende:
Wat de neuk, dit begint Noord-Koreaans te worden.
Be my guest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik mag PVVers ook niet voor NSBers uitmaken.
Scherp.quote:
Ik snap hem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Dit was zeg maar de aanleiding. Niet Sociaal Bezig, die gelly, een beetje mekkeren in FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Ach, pol is net een cafe, het kan er gezellig zijn, en het andere moment krijg jij een barkruk op je hoofd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Welkom terug. Het verbaast me dat je de motivatie nog hebt.
3 maand, en nog onterecht ook.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik snap hem.
Ja lul, zorg ervoor dat ik er nog een note bij krijg. Hij was net aan Remlof's gezichtsveld ontsnapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |