Waarom dubbel? Je hebt het al twee keer in dat topic gemeld, terwijl je kon zien dat ik bezig was.
Als het goed is de bagger verwijderd en de trollreacties verwijderd en edits geplaatst. Wanneer ik zo'n bericht zie zal ik niet meer meeposten wanneer ik bekenden heb zitten bij de politie daar want is blijkbaar een aanzet tot een paar persoonlijke neuzelposts. Lekker trollen op persoonlijke voet.
Het is niet mijn keuze om in dergelijke topics licht te modden dus ga vooral naar de FA's. Om mijn part PM je hun PM box vol.
quote:
Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:En er mag ook wel even gekeken worden naar het andere topic over Baflo (hoewel het daar al blauw ziet van de moderators)
Als het goed is het gemod, of er moet weer bagger bij zijn gekomen na mijn moderatie. En ook al zou het rood zien van admins. Het kan maar zo dat die admins dan niet gaan modereren maar als user reageren. Worden dan ook gewoon al dan niet gemod

Net als nu andere blauwen gewoon gemod worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 01:42:27 (waaordje "het" vergeten) ]