Wat deed je ook alweer? Een pic posten van dat loopse poesje, what's her name....quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, pol is net een cafe, het kan er gezellig zijn, en het andere moment krijg jij een barkruk op je hoofd.
[..]
3 maand, en nog onterecht ook.
Niet, privacyquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
Gisteren een windows fix disk virus gehad, waarschijnlijk via een trojan in een torrent ofzo. Anyway, het doel was om mij te laten betalen om die bestanden terug te krijgen (uiteraard niet gedaan), maar ik ben wel benieuwd wie er achter zo´n bankrekening zit. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
Nee, dat was whiskers, die zat telkens te zeuren tot ik haar foto´s poste, als daat haar echte foto was zal altijd een raadsel blijven. En die laatste ban heb ik gekregen omdat ik zgn betyar had uitgescholden/belachelijk gemaakt om zijn arbeidshandicap of hoe je het wilt noemen. Maar in welke post ik dat precies zei is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer? Een pic posten van dat loopse poesje, what's her name....
Vast wel, als ik 60 euro had overgeheveld na dat bankrek dan zal daar vast wel een persoon achter zitten?quote:
Dat ontken ik toch ook niet, ik zeg dat je niet zomaar van een bankrekening te weten komt wie erachter zit en waar die persoon woont. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vast wel, als ik 60 euro had overgeheveld na dat bankrek dan zal daar vast wel een persoon achter zitten?
quote:
Dat is inderdaad geluk voor hem ja. Ik laat mij niet door zo´n nerd 2 uur lang in de wanhoop brengen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet, ik zeg dat je niet zomaar van een bankrekening te weten komt wie erachter zit en waar die persoon woont. Gelukkig maar.
Ach, laten we dat vergeten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat was whiskers, die zat telkens te zeuren tot ik haar foto´s poste, als daat haar echte foto was zal altijd een raadsel blijven. En die laatste ban heb ik gekregen omdat ik zgn betyar had uitgescholden/belachelijk gemaakt om zijn arbeidshandicap of hoe je het wilt noemen. Maar in welke post ik dat precies zei is mij nog steeds niet duidelijk.
Ja, wat is de uitslag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef Morendo het volgende:
Oeh, fittie tussen de wrakingsrechter en de voorzitter van de rechtbank in het proces Wilders.
I dont know, kan net zo goed een rus zijn.quote:
Het is me vreemd dat je die mafkees nog steeds beschermt.quote:
Nog niet bekend, het gaat in ieder geval niet uitgesteld worden zoals de voorzitter van de rechtbank wilde.quote:
Dat kan je weer zien aan het rekeningnummer denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I dont know, kan net zo goed een rus zijn.
Dat is geen goed teken voor die rechters.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nog niet bekend, het gaat in ieder geval niet uitgesteld worden zoals de voorzitter van de rechtbank wilde.
Mwoah, ik kan me echt niet voorstellen dat ze gewraakt worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is geen goed teken voor die rechters.
Hoe dan ook, ik heb uiteindelijk na veel prusten alles weer terug gekregen, maar je zit wel 2 uur in de ellende als ruim 300 GB aan school foto´s films muziek en andere zooi weg is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat kan je weer zien aan het rekeningnummer denk ik.
Van mij hoeft het niet. Ik kijk toch ook niet naar vrouwenvoetbal?quote:
Ik wel, als iemand tegenstrijdige verklaringen binnen en buiten de raadszaal aflegt en men niet indringend daarop ingaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan me echt niet voorstellen dat ze gewraakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |