Juist.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Ik kijk toch ook niet naar vrouwenvoetbal?
Hoewel ik daar misschien wel iets te kritisch was over de acteerprestaties van mensen met Down.quote:
Hee ouwequote:
Nou succes dan maar, misschien kom je daar nog een paar leuke meiden dames tegen van jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben een forum voor me geopend: 40+
Dan ben je ook oud.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben een forum voor me geopend: 40+
Het is een beetje dood idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Het is wel erg rustig in POL. Hoogtijd dat ik eens een steen in die vijver gooi.
Ik ga vanavond aan de slag. Eerst maar eens drank inslaan.quote:
Pas je wel een beetje op. Anders heb je zo weer een ban.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan de slag. Eerst maar eens drank inslaan.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
Ze hebben ook een film over je gemaakt:
[ afbeelding ]
Doe dat nou niet, daar ging het de vorige keer ook mis mee, toch? Wat was het ook alweer: Smirnoff Ice?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan de slag. Eerst maar eens drank inslaan.
Ontzettend grappig. Nee, ik ga echt niet zingen na 2 heineken 3 grolsch en 1 breezer hoor. Vanavond staat er redbull met vodka op het programma, vodka die nog afkomstig is van de sovjet union. Iets van 30 jaar oud ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, daar ging het de vorige keer ook mis mee, toch? Wat was het ook alweer: Smirnoff Ice?
Nee, zo erg is het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
Ze hebben ook een film over je gemaakt:
[ afbeelding ]
Guttegut opa, heb je ook een wijntje op ja?quote:
Grolsch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ontzettend grappig. Nee, ik ga echt niet zingen na 2 heineken 3 grolsch en 1 breezer hoor. Vanavond staat er redbull met vodka op het programma, vodka die nog afkomstig is van de sovjet union. Iets van 30 jaar oud ofzo.
Uiteraard. Al zal het wel weer het nodige stof op doen waaien. Ik ga eens flink de bezuinigingsopgave van dit kabinet bijpunten. Het gaat gewoon te traag/te weinig/en verkeerd. Vreselijk wat voor een kaalslag er nu op defensie plaatsvindt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op. Anders heb je zo weer een ban.
Wijn, champagne en molenbier. Mijn god, wat ben ik soms dol op mijn werk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Guttegut opa, heb je ook een wijntje op ja?
Nouja, fris en fruitig aan het bier nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |