Ik raad je aan om die steen met een touw aan je nek te verbinden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Het is wel erg rustig in POL. Hoogtijd dat ik eens een steen in die vijver gooi.
Ik ging hier wat drinken met wat Polen die hier werken, ze hadden een of ander soort sterke drank dat smaakte naar drop(?) en wodka. Geen idee wat het was, maar verdomme dat tikt aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wijn, champagne en molenbier. Mijn god, wat ben ik soms dol op mijn werk.
Oei, dat is hot and sweet. Echt proletendrank (ik drink het regelmatig).quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging hier wat drinken met wat Polen die hier werken, ze hadden een of ander soort sterke drank dat smaakte naar drop(?) en wodka. Geen idee wat het was, maar verdomme dat tikt aan.
Nee zat in een blanke fles, leek op vodka maar dan met een drop smaak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, dat is hot and sweet. Echt proletendrank (ik drink het regelmatig).
[ afbeelding ]
Ach, die Polen hebben dat spul natuurlijk overgegoten, dat tuig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee zat in een blanke fles, leek op vodka maar dan met een drop smaak.
Geen idee wat het was, is me wel verteld maar ben de naam kwijt.
Geen ouzo overigens.
Slechts gedronken door viriele scribenten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ahh.. gevonden.. lang leve Google.
Raki ofzo.
Neu, dat waren de Turken denk ik, de Polen zaten aan de vodka.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, die Polen hebben dat spul natuurlijk overgegoten, dat tuig.
Zal wel, bemoei me nooit met fabriekswerkers, maar ik dacht ik laat m'n kop keer zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Slechts gedronken door viriele scribenten.
Ja, die ook natuurlijk. Zei php trouwens net Gooische Vrouwen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, dat waren de Turken denk ik, de Polen zaten aan de vodka.
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die ook natuurlijk. Zei php trouwens net Gooische Vrouwen?
Haha, ja die weten wel raad met zo'n mannetje als jijquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, bemoei me nooit met fabriekswerkers, maar ik dacht ik laat m'n kop keer zien.
Toen was ik de lul.
Stiekem vond ik het wel leuk, zuipen met Polen en Turken met gebrekkig Engels en hun proberen hun manager dronken te voeren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, ja die weten wel raad met zo'n mannetje als jij
Mwoah, een maat van mij kijkt die onzin ook altijd. En neen, hij is niet gay (althans, voor zover ik weet)quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar dat is zelfs voor mij te gay.
Voor mij een stapje te ver, komt in de categorie "Sex and the City" terecht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, een maat van mij kijkt die onzin ook altijd. En neen, hij is niet gay (althans, voor zover ik weet)
Reya is er dol op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel, bemoei me nooit met fabriekswerkers, maar ik dacht ik laat m'n kop keer zien.
Toen was ik de lul.
Had je je pak nog aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het wel leuk, zuipen met Polen en Turken met gebrekkig Engels en hun proberen hun manager dronken te voeren.
Uiteraard, ik was het kantoor uitgelopen en naar hun toe gelopen toen ik hoorde dat er een feestje was.quote:
Het is niet smerig ofzo, maar ik verkies liever Ouzo. Weet het, same-old same-old maar toch.quote:
Goedzo. Ik had potdomme een koffievlek op mn blousje zitten toen ik bij die opening was. Werd ik haarfijn op gewezen door de wethouder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, ik was het kantoor uitgelopen en naar hun toe gereden toen ik hoorde dat er een feestje was.
Haha, overkomt mij ook zovaak, of dat je eten van je bordje rolt tijdens het staan bij een functie en dat 't op je das flikkert. Godver.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goedzo. Ik had potdomme een koffievlek op mn blousje zitten toen ik bij die opening was. Werd ik haarfijn op gewezen door de wethouder.
Vind dat altijd zo zuur. Verdwijnt gelijk je 'cool'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, overkomt mij ook zovaak, of dat je eten van je bordje rolt tijdens het staan bij een functie en dat 't op je das flikkert. Godver.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |