Zijn dat BTW tarieven? Wat vaag...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef borisz het volgende:
Konijnenvoer 6% BTW
Hamstervoer 19%
Parkietenvoer (minimaal 95% granen) 6%
Parkietenvoer (minder dan 95% granen) 19%
Vlooiengif voor op de poes 6%
Vlooiengif voor de poezenmand 19%
en zo kan ik nog wel even doorgaanLijstje --> http://blogs.z24.nl/boumans_blog/
quote:Gedroogde bloemen 6%
Geverfde bloemen 19%
Bloemboeketten 6%
Bloemstukken 19%
(Dit is eigenlijk nog veel ingewikkelder, in één bloemstuk kan de ene tak onder 6%-tarief vallen, de andere onder het 19%-tarief. De belastingdienst heeft zelfs een convenant gesloten met de bloemistenvereniging over deze uiterst belangrijke zaak, inclusief een Kafkaësk rekenvoorbeeld (lees en huiver)
quote:Ongemeubileerde schepen voor de opvang van asielzoekers 19%
Ongemeubileerde zeeschepen voor de opvang van asielzoekers 0%
(Nee, dit snap ik ook niet, maar het staat er echt)
P, ik geef hooguit een range af waar ze aan moeten denken en dan mogen ze de rest zelf invullenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Als ze niet weten wat je nu verdiend kunnen ze alle kanten op met hun bod. Als ze dat wel weten, weten ze iig dat ze gelijk of erboven meoten gaan zitten. Plus dat je met dit soort dingen moet doen wat goed voelt.
Ik vind salaris leuk en meer salaris alleen maar beter uiteraard. Maar ik weiger zo'n echte verkoper / onderhandelaar te worden. Ik zie daar de lol niet van in.
En die range loopt van wat je nu verdient tot + x%?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
P, ik geef hooguit een range af waar ze aan moeten denken en dan mogen ze de rest zelf invullen
Wat is eigenlijk het verhaal van dude?
[CUL SC] Met Pee Derksenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
P, ik geef hooguit een range af waar ze aan moeten denken en dan mogen ze de rest zelf invullen
Wat is eigenlijk het verhaal van dude?
Ach...zo heeft ieder zijn eigen manier van werkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Dat hopen we maar hequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Heel herkenbaar, PMaar dit is dan eventjes een zure appel waar je voor jezelf op een zakelijke manier moet opkomen. Daarna hoeft het niet meer en heb je een toffe baan!
quote:
Wat ik nu verdien + 20% en dat is de bottomrangequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die range loopt van wat je nu verdient tot + x%?
Mwjah...je kan ook teveel vragen denk ik danquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat ik nu verdien + 20% en dat is de bottomrange
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er rinkelde een belletje net.. en ja hoor t gaat over kerst
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn idee ook jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef LieLie het volgende:
Ook weer thuiszit lekker even buiten in het zonnetje. Vanavond komt mrLie de iPad thuis!
Ik ga er vanuit dat je wel een beetje een stap maakt. Dan is 15 a 20% erbij helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...je kan ook teveel vragen denk ik danIk ben niet zo kapitalistisch ingesteld.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:56 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga er vanuit dat je wel een beetje een stap maakt. Dan is 15 a 20% erbij helemaal niet raar.
Klopt, maar wat extra's erbij is nooit verkeerd dacht ik zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.
Klopt ook. Maar genieten van je werk en er plezier in hebben is meer waard dan geld of een grote(re) auto.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
Klopt, maar wat extra's erbij is nooit verkeerd dacht ik zo
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat DH een én-én mentaliteit nastreeft.
Het meest ideale geval zou overigens wel een EN-EN situatie zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.
Nope! Innerlijk en uiterlijk ben ik al een jonge godquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
In de categorie én innerlijk én uiterlijk etc.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH...nu wil ik wat horen ook
Ja, dat krijg ik ook vaak te horenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg overigens wederom te horen vandaag dat ik heel rustig overkom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat DH een én-én mentaliteit nastreeft.
The sky isn't the limitquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Opzich is een 'abundance' mindset niet verkeerd...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:17 schreef LieLie het volgende:
Damn, die creamy lemon crumb squares zijn echt goddelijk
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En waarom heb ik die hier nog niet?
Hoef ik niet mee aan te komen in mijn vakgebiedquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Jullie mogen best wel wat extra's.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoef ik niet mee aan te komen in mijn vakgebied
Wij hebben het er over gehad dat mijn uurtarief als ik voor vakantiewerk kom met 100% verhoogd kan wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je ze ff zou komen brengenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ik
Ze zijn echt heel simpel!
http://www.the-girl-who-a(...)n-crumb-squares.html
Absolute bullshit dat dat niet gedaan wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat kan niet helemaal uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je ze ff zou komen brengen
Jup. Deze zomer komen er wéér Polen meewerken. Maar ik hoorde net dat onze makelaar een laatste bod gedaan heeft op het huis, als de hypotheek geregeld is ga ik solliciterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Jullie mogen best wel wat extra's.
Niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat kan niet helemaal uit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. Deze zomer komen er wéér Polen meewerken. Maar ik hoorde net dat onze makelaar een laatste bod gedaan heeft op het huis, als de hypotheek geregeld is ga ik solliciteren
Maar de voldoening die ik uit mijn werk haal, is ook heel wat waard hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
Absolute bullshit dat dat niet gedaan wordt
Kan ook niet, helaas pindakaas creamy lemon squares.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet?Kom je ze morgen ff naar Geldermalsen brengen dan?
Lekker voor na de wandeling
Heb je een vertaalde versie van het recept toevallig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef LieLie het volgende:
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ik
Ze zijn echt heel simpel!
http://www.the-girl-who-a(...)n-crumb-squares.html
Nee, maar die ga ik nog maken voor collega's. Dus als ik hem omgerekend heb stuur ik hem wel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een vertaalde versie van het recept toevallig?Inclusief maten en gewichten?
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet?Kom je ze morgen ff naar Geldermalsen brengen dan?
Lekker voor na de wandeling
vanwege de maten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope! Innerlijk en uiterlijk ben ik al een jonge godAlleen moeten de vrouwen nog ff de oogkleppen afzetten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar de voldoening die ik uit mijn werk haal, is ook heel wat waard hoor!![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan ook niet, helaas pindakaas creamy lemon squares.
http://www.rodekruisbloesemtocht.nl, 15kmquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef z80 het volgende:
[..]
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?
Ik weet het!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef z80 het volgende:
[..]
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?
Ik ookquote:
Mijn buurvrouw heeft hem ook gelopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookSowieso ben ik er natuurlijk dus dat is al bijzonder genoeg
Jammer alleen dat ik het weer zonder die creamy lemon dingen moet doen
Coolquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft hem ook gelopen.
Ze wandelt bijna elk weekend. De hond is tegenwoordig te oud, dus die mag in een karretje.quote:
Hoe schattigquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze wandelt bijna elk weekend. De hond is tegenwoordig te oud, dus die mag in een karretje.
Nou! Ik zag een advertentie voor de zorgcarrierebeurs en er stond een stukje van twee dames die enthousiast over hun vak vertelden! Eén had een mbo zorgopleiding gedaan en verdiende zo'n 12950 per maand bruto en de ander had hbo-v gedaan en verdiende 2400 bruto! Ik dacht: waar is die mbo-opleiding en hoe snel kan ik beginnen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Jullie mogen best wel wat extra's.
Dat moet een typfout zijn:oquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Nou! Ik zag een advertentie voor de zorgcarrierebeurs en er stond een stukje van twee dames die enthousiast over hun vak vertelden! Eén had een mbo zorgopleiding gedaan en verdiende zo'n 12950 per maand bruto en de ander had hbo-v gedaan en verdiende 2400 bruto! Ik dacht: waar is die mbo-opleiding en hoe snel kan ik beginnen?
Tuurlijk niet. Ze verdient het, de vraag is of ze het krijgt.quote:
johquote:
Je kijkt er al naar uit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Vanavond eten we vegatarische, zoutvrije pastasaus. Leuk joh, bezoek dat mee komt eten
Bezitter meldt zich. Fijne tassen, die heb ik tijdens wandelingen altijd bij me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:29 schreef z80 het volgende:
net even gekeken voor een Slingshot 200AW. niet al te groot, en kan alles in wat ik mee wil nemen.
nu zag ik net op internet dat er een nieuw model is ( de Slingshot 202 AW) die weer net iets kleiner is.
dus weer terug de stad in en opzoek naar dit model om te kijken of hier de spullen ook in kunnen.
Nou! Weet je, zout arm dat snap ik nog, maar dan ook nog vegetarisch erbij? Plus het is niet mijn favoriete bezoek.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou! Weet je, zout arm dat snap ik nog, maar dan ook nog vegetarisch erbij? Plus het is niet mijn favoriete bezoek.
Niet slecht voor een man die voor zichzelf moet koken (maar dat wisten we natuurlijk al)quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
B. vanavond uit eten met collegadinnen, dus ik scharrel mijn eigen kostje bij elkaar.
Aardappeltjes met rozemarijn, knoflook, tijm en salie uit de oven, jonge bladsalade erbij en een gebraden lamsbiefstukje.
75 tot 100 gram per persoon volgens dit topicquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ff gauw vraagje; hoeveel rijst moet je koken voor 3 pers? Heb een pak van 400 gram en water staat nu op. Thanks.
Van Twitter:quote:
thanks heb dat ongeveer nu erin gegooidquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
75 tot 100 gram per persoon volgens dit topic
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Twitter:
Naambordje aan de deur van de praktijk van Moszkowicz: "Adwrakaten en Zeuristen".
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Twitter:
Naambordje aan de deur van de praktijk van Moszkowicz: "Adwrakaten en Zeuristen".
19%quote:
Zometeen kun je elke dag zo lekker etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
net terug van stad, boodschappen gedaan, dvdtjes en makeup gekocht, ijsje gegetennu voorbereidend koken dus. Chinese salade met oa tauge, knoflook, sojasaus en komkommer is klaar. Rijst mag nu afkoelen voor gebakken rijst en maak biefstukreepjes met ui, sojasaus, sesamolie etc
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg overigens wederom te horen vandaag dat ik heel rustig overkom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ookMaar ze zien niet dat je je van binnen zit op te vroten
Have funquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Nieuw kleedje, armbandjes, donkere spijkerbroek maatje 44![]()
cowboylaarssies
![]()
Op naar de meiden
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
net terug van stad, boodschappen gedaan, dvdtjes en makeup gekocht, ijsje gegetennu voorbereidend koken dus. Chinese salade met oa tauge, knoflook, sojasaus en komkommer is klaar. Rijst mag nu afkoelen voor gebakken rijst en maak biefstukreepjes met ui, sojasaus, sesamolie etc
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
cowboylaarssies
![]()
Op naar de meiden
ben juist bang van niet want hou dan heel veel over. Btw; 3 ons biefstuk voor 9 euro, is dat normaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zometeen kun je elke dag zo lekker eten
stoer hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
cowboylaarssies
![]()
Op naar de meiden
oei ben bang dat ik niet genoeg heb! Kom maar n keer aanschuiven als ik in Alphen zitquote:
wat ga je maken? Zit de allerhande te lezen en mag zo de was opvouwen. Kan ik alvast eraan wennenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Nu eerst ff eten maken voor ik ga shoppen. Hoooooooooonger
Doe ik zeker een keertje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
oei ben bang dat ik niet genoeg heb! Kom maar n keer aanschuiven als ik in Alphen zit![]()
Oeps. Dat was tijdens het boodschappen doen met de portemonnee geklemd tegen de telefoon.quote:oh en..je had me rond half 2 gebeld.. Vanuit je broekzak
Voor de juiste houding?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, terug van de oefentherapeut. Was leuk en nuttig. Volgende week weer!
Jepquote:
Ben benieuwd hoe het ver bevaltquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JepKost een uurtje per week, praktijk is 3 minuten fietsen van het ziekenhuis.
Wij zijn een tweeling gescheiden bij geboortequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het ver bevalt
Mijn houding is ook echt dramatisch
Hier ook Lie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar die ga ik nog maken voor collega's. Dus als ik hem omgerekend heb stuur ik hem wel!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij zijn een tweeling gescheiden bij geboorte
We moeten er mee leren levenquote:
Ondersteuning van het midden van mijn rug bij het zitten, voeten afrollen bij het lopen.quote:
voeten afrollenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We moeten er mee leren leven
[..]
Ondersteuning van het midden van mijn rug bij het zitten, voeten afrollen bij het lopen.
Oh en dat ik er eigenlijk (bijna) naakt er best goed uit begin te zien. Al die spiegels.![]()
![]()
Vriezerquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben juist bang van niet want hou dan heel veel over. Btw; 3 ons biefstuk voor 9 euro, is dat normaal?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ga je maken? Zit de allerhande te lezen en mag zo de was opvouwen. Kan ik alvast eraan wennenhehe
Jep.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voeten afrollenoftewel op de hak beginne en dan zo de hele voet ofzo>
En sinds ik niet meer thuis woon vind ik dat toch nog steeds erg duurquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg FFT, wat voor biefstuk heb gehaald dan? EUR 9 voor 3 onsAppie heeft 3 ons kogelbiefstuk voor EUR 5,76 en Premium biefstuk voor 7.49
quote:
Is opgeslagen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj! Heb je dan al Lemon Merengue Pie gemaakt? Is makkelijk én lekker.
Mwjah....dan moet je goedkoper gaan zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En sinds ik niet meer thuis woon vind ik dat toch nog steeds erg duur
Ja dat laatste is de oplossing maar dat zal nog even wennen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah....dan moet je goedkoper gaan zoekenMaar ga je niet vinden
Aan de andere kant kun je ook met minder vlees leven hoor
Ik maak vanavond ook nog een lemon scroppino met limoncelloquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef AnneX het volgende:
Hier ook Lie.
* is dol op lemon gerelateerde recepten.
Da's goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
had vandaag weer een gespreksbeoordeling, score 98.6%(1 keer te weinig klantnaam genoemd)
die ga ik vanavond maken voor zondagquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj! Heb je dan al Lemon Merengue Pie gemaakt? Is makkelijk én lekker.
Mijn zusquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
die ga ik vanavond maken voor zondag
Geen idee, zal wel na het weekend worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:47 schreef golfer het volgende:
Lein en Kaas, wanneer horen jullie of de verkopende partij jullie bod heeft geaccepteerd?
nee, toen jij me belde was ik jarigquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn zusis zondag jarig. Maar wat heb jij zondag? Ook je verjaardag, toch?
spannendquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel na het weekend worden.
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
nee, toen jij me belde was ik jarigik vier het zondag voor familie en vrienden, béétje laat
Spannend. Ik duim voor jullie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen idee, zal wel na het weekend worden.
oh, ik heb er verder ook niet echt iets aan gedaan ofzo, genoeg andere mensen die ik die dag heb gesproken die 't niet wisten/doorhaddenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeft
Nog gefeliciteerd dus
Limoncello in de cheesecake is overigens ook erg lekker
Ik hou ook van jou hoorquote:
Limoncello is toch altijd lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeft
Nog gefeliciteerd dus
Limoncello in de cheesecake is overigens ook erg lekker
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
G*dv*rd*mm*. Pastasaus is (zo goed als) klaar, belt kaas. De gast gaat het niet redden dus ik heb voor de kat z'n kont geprobeerd smaak te geven aan m'n pastasaus zonder zout te gebruiken. Maargoed, de zoutpot gaat nu openEn uit pure venijn gooi ik er denk ik een mespuntje ve-tsin in
Wat hij zegt dus!quote:
26 aprilquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
We moeten nog een datum prikken, tot wanneer was jij nou vrij?
Er moest citroen in en ik dacht: hmmmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Limoncello is toch altijd lekker
Zo de afwas is bijna klaar.....
Ik ga over een week toch eens aan oma vragen of ze nog iets met haar afwasmachine doet
wat is dat eigenlijk? ik zou iets minder n00berig over kunnen komen door het op te zoeken, maar dit lijkt simpelerequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...volIk heb net het laatste restje semifreddo opgegeten
Had ik beter niet kunnen doen
Omdat 25 april Tweede Paasdag isquote:
Je bent dus heerlijk aan het kokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er moest citroen in en ik dacht: hmmmm
Nu de soep maken, dan de amuses, de aardappelpuree...ik denkd at we tegen 8 uur wel aan tafel kunnen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk? ik zou iets minder n00berig over kunnen komen door het op te zoeken, maar dit lijkt simpelere![]()
Beetje koken, beetje fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Je bent dus heerlijk aan het koken
@Sun je bent ook stoer, volgens mij zie ik je de laatste tijd ook weer vaker over sporten posten
Ikke snapquote:
Klinkt idd heavyquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Een mengsel van suiker, eieren en slagroom wat je in de vriezer mikt
Wordt een soort van ijs, maar dan niet al te hard.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent dus heerlijk aan het koken
@Sun je bent ook stoer, volgens mij zie ik je de laatste tijd ook weer vaker over sporten posten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ikke snap
Alleen mijn 1e vrije dagen zijn net die 2 dagen daarnaheb mezelf een deadline gegeven voor goede vrijdag dus dat is niet zo handig
Kan ook zijn dat ik het nu toevallig steeds lees en eerst net nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
terwijl ik niet minder heb gesport tussendoor hoor.. nou ja, de vrijdag doe ik er nog niet zo lang bij, dat is waar..
Ja maar dan is het weekend en daarna moet jij weer werken toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar het is a.s. vrijdag goede vrijdag
En dan ben je al klaar met je deadline
Ah jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar dan is het weekend en daarna moet jij weer werken toch?
In dat weekend heb ik 3 verjaardagen
NJa en ik meld het natuurlijk ook niet iedere keer hequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik het nu toevallig steeds lees en eerst net niet
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah jaDaarna moet ik weer ploeteren ja
Ik heb genoeg gaatjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Maar vanaf dan heb ik wel echt meer tijd, dus mocht je ooit een gaatje hebben
Heb nu 6 weken lang tentamenweken gehadniet echt leuk
Wat is sneller?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef Vork het volgende:
Wat zal ik eens make, curry of toch maar wraps?
curryquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef Vork het volgende:
Wat zal ik eens make, curry of toch maar wraps?
Het is voorbestemd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
WhaaaaaaaDe tram die hier voor de deur stopt is een rechtstreekse tram naar het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb
![]()
Hoe cool
Als dat geen teken is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
WhaaaaaaaDe tram die hier voor de deur stopt is een rechtstreekse tram naar het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb
![]()
Hoe cool
Het bedrijf zit vast ook op een verhogingquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat geen teken is, dan weet ik het ook niet meer.
En er zitten ook nog twee letters van jouw naam in de bedrijfsnaam. Het must be...
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Het bedrijf zit vast ook op een verhoging.
quote:Peter says
The Peters have left the building ...
Dat klinkt wel goed. Ik heb overigens geen kikkererwten in huis en het zijn gewone wraps geworden, nouja gewoon, ze zijn volgens mij wat pittig uitgevallen. Nu de oven in om lekker krokant te wordenquote:
Zwemtime.quote:
bij de keurslager; kogelbiefstuk. en het lompe was; ik zag toen de man het voor me in reepjes sneed een verpakking met 3 kogelbiefstukken en een kuipje kruidenboter voor EUR 6,98. ik durfde alleen niet te vragen waarom een gesneden stuk 9 euro was... moet ik toch lerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg FFT, wat voor biefstuk heb gehaald dan? EUR 9 voor 3 onsAppie heeft 3 ons kogelbiefstuk voor EUR 5,76 en Premium biefstuk voor 7.49
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
G*dv*rd*mm*. Pastasaus is (zo goed als) klaar, belt kaas. De gast gaat het niet redden dus ik heb voor de kat z'n kont geprobeerd smaak te geven aan m'n pastasaus zonder zout te gebruiken. Maargoed, de zoutpot gaat nu openEn uit pure venijn gooi ik er denk ik een mespuntje ve-tsin in
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat geen teken is, dan weet ik het ook niet meer.
En er zitten ook nog twee letters van jouw naam in de bedrijfsnaam. Het must be...
Ok. Nieuw leerpuntje: ongesneden vlees is goedkoper dan gesnedenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij de keurslager; kogelbiefstuk. en het lompe was; ik zag toen de man het voor me in reepjes sneed een verpakking met 3 kogelbiefstukken en een kuipje kruidenboter voor EUR 6,98. ik durfde alleen niet te vragen waarom een gesneden stuk 9 euro was... moet ik toch leren
ze woog het gewoon, zei de prijs en daarna werd het pas gesneden. In mijn dorp is dat gewoon een servicequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Nieuw leerpuntje: ongesneden vlees is goedkoper dan gesnedenKortom: koop een goed mes en snij je eigen vlees
En voor jezelf heb je maar 1 zo'n biefstukje nodig he
Moet je voor de grap eens in de supermarkt kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze woog het gewoon, zei de prijs en daarna werd het pas gesneden. In mijn dorp is dat gewoon een service
Haalt niet weg dat biefstukreepjes waarschijnlijk een eigen code hebben op de weegschaal. Biefstuk is goedkoper dan biefstukreepjes. Altijd. Gesneden kip voor in de nasi of bami is ook duurder per kilo dan kipfilet. Kijk maar in de supermarkt. Dat is geen service hoor, daar betaal je gewoon voor. Service is een plakje worst voor je kind krijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ze woog het gewoon, zei de prijs en daarna werd het pas gesneden. In mijn dorp is dat gewoon een service
ja tis een fantastische keurslager maar de prijzen zijn idd ook fantastisch...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens in de supermarkt kijkenDan zie je echt wel prijsverschil.
in 'mijn' dorp niet, daarom had ik het in Alphen ook niet verwacht. ik haal voortaan mijn vlees gewoon hier en dan snijden ze het gratis voor me, weet ik dit ook weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Haalt niet weg dat biefstukreepjes waarschijnlijk een eigen code hebben op de weegschaal. Biefstuk is goedkoper dan biefstukreepjes. Altijd. Gesneden kip voor in de nasi of bami is ook duurder per kilo dan kipfilet. Kijk maar in de supermarkt. Dat is geen service hoor, daar betaal je gewoon voor. Service is een plakje worst voor je kind krijgen.
Kijk, da's goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
maar het eten was wel heel goed! kreeg wel 6 complimenten van zowel vader als moeder dat ze zo heerlijk gegeten haddenik ga zeker vaker wat uit dit boekje maken
(is van een Chinese vrouw met vader die Chinees restaurant runt en moeder die meehelpt maar in Frankrijk opgegroeid is en zowel graag Frans als Chinees kookt. Er staan haar lievelingsrecepten in, recepten die op het menu van het restaurant staan, recepten waarbij ze herinneringen heeft aan China en recepten van haar moeder die ze zo lekker vind)
Jij moet naar de orthopeed voor je heup, toch? 6 weken is ook best lang, de enige reden dat ik zo snel bij de PC terecht kon is omdat de hele ingreep 10 minuten duurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef AnneX het volgende:
Nou Lein, na lang aarzelen heb ik een afspraak willen maken met een specialist : 6 weken
en ook niet op een reservelijst als iemand uitvalt !
Viel mij een beetje tegen.
Kan je het nog even uithouden tot 21 uur ?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me echt niet meer voor de geest halen dat je een moedervlek op je kin had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 jaar geleden alMaar die op m'n neus is gereduceerd tot een hele bleke sproet
![]()
B. is uit eten met collegadinnen, maar we hebben verder geen updates te melden van (schoon)moeders of aussie-kindfront.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, heb je nog nieuws op het moeder-vlak? Zowel van je Aussie-kind en van je moeder?
Neuh.. zwaar en moe eerderquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
sportief Sun! nu voel je je licht en fit zeker?
hehe dat helpt goed tegen spierpijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh.. zwaar en moe eerderga zo maar ff lekker warm douchen
bij mij gaat dat nu aardig krimpen. 5 dagen in mei opnemen vanwege vakantie en dan heb ik nog een aantal dagen over om evt op te nemen vanwege verhuizing.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eens even kijken hoeveel vakantie-uren ik dit jaar nog heb
Bij mij lijkt het negatief uit te komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij gaat dat nu aardig krimpen. 5 dagen in mei opnemen vanwege vakantie en dan heb ik nog een aantal dagen over om evt op te nemen vanwege verhuizing.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Het eten was héérlijkmaar het dessert past even niet meer
![]()
Nu zo de thuisbioscoop, maar de films zijn nog onderweg
Foto natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Dessert ziet er al wel fantastisch uitHad minispringvormpjes en in beiden een minicheesecake gemaakt met 1 laag witte cheesecake met limoncello en 1 laag chocoladecheesecake. Heb het net uit de vormpjes gehaald om er de bessen en aardbeien op te doen en zag er super goed gelukt uit.
Ik eet ook alles opquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee.. door je overmatiggebruik zie ik je steeds voor me terwijl je alles op eet
![]()
Kom maar...ik kan het hebbenquote:
Iets met kabeltje zoekquote:
Zo jammer ditquote:
Oh, het hele dorp en alle kroegen weer vol met van die hockey-sletjes?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef borisz het volgende:
Wordt trouwens druk in Bloesdaal met Pasen. De Euro Hockey League is dat weekend in Bloemendaal.
Wel een mooi duel trouwens Bloemendaal - UHC Hamburg.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, het hele dorp en alle kroegen weer vol met van die hockey-sletjes?
Hangt eraf welke fans meekomen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, het hele dorp en alle kroegen weer vol met van die hockey-sletjes?
Oooh, zo mee eens, Anne!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef AnneX het volgende:
Met filmpjes van flash mobs kan ik mij zó ( = hockeysletje uithaal) vermaken !
Blijkbaar heeft T-mobile er een aantal als reclamecampagne opgenomen in Engeland.
Connecting people.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooh, zo mee eens, Anne!Ik ben er ook dol op
Zo geweldig als mensen massaal ook mee gaan doen!
quote:
Oh yeah babyquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zegt meneer![]()
die alles verslind op zijn weg
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef golfer het volgende:
Deze is ook wel grappig, bij onze zuiderburen:
wat dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
ff mededeling aan de Weekend/Story brigade hier in de SC (jij golfer)
m'n Facebook de komende 24 uur niet serieus nemen svp
Vertel!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
ff mededeling aan de Weekend/Story brigade hier in de SC (jij golfer)
m'n Facebook de komende 24 uur niet serieus nemen svp
Heb de grap met een vriendin om 24 uur lang verkering te nemen op Facebook en meteen duikt golfer eropquote:
Ja geniaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:
En kennen jullie deze flashmob al? Was bij Oprah en die wist er (denk ik hoor) niks van, geweldig hoe ze kijkt!
jij was toch bijna 30, geen dertien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de grap met een vriendin om 24 uur lang verkering te nemen op Facebook en meteen duikt golfer erop
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de grap met een vriendin om 24 uur lang verkering te nemen op Facebook en meteen duikt golfer erop
Toneelvereniging he, maakt het kind in je losquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij was toch bijna 30, geen dertien?
Puberale verkeringsgrappen zijn altijd zo grappig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
ja, die is zo tof!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:
En kennen jullie deze flashmob al? Was bij Oprah en die wist er (denk ik hoor) niks van, geweldig hoe ze kijkt!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, maar wat zorgt er dan voor dat ik daar van volschiet? Ik vind het wel fascinerend dat ik dat doe nl.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die is zo tof!flashmobs en alle dingen die inhouden dat er heel veel mensen dansen/zingen
geen idee, ik heb 't ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar wat zorgt er dan voor dat ik daar van volschiet? Ik vind het wel fascinerend dat ik dat doe nl.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar wat zorgt er dan voor dat ik daar van volschiet? Ik vind het wel fascinerend dat ik dat doe nl.
Hormonen.quote:
Ik heb het idee dat het gevoel van saamhorigheid tegenwoordig wat zeldzaam is en dan ineens even tastbaar wordt of zo.. dat het bij mij daar van komt.. of zo iets.. ik zou het anders ook echt niet wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij was toch bijna 30, geen dertien?
Ik schiet ook vol als ik een heel veel blije mensen bij een goed concert zie. Misschien dat het zo puur vrolijk en leuk en saamhorig overkomt? Zonder cynisme gewoon even blij zijn. Zoiets?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zoiets ja, ik weet het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het gevoel van saamhorigheid tegenwoordig wat zeldzaam is en dan ineens even tastbaar wordt of zo.. dat het bij mij daar van komt.. of zo iets.. ik zou het anders ook echt niet weten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zoiets ja, ik weet het niet
En deze is ook lief
Het is helaas een erg slechte clip die ik heb geplaatst, ik had eerst een andere gezien, maar die kon ik niet meer vindenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef Aure het volgende:
Die oprah flashmob is vet trouwensdie had ik nog nooit gezien
Die is echt zooo gaaf, want echt het hele publiek, en dat zijn er nogal wat, doet meequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef Aure het volgende:
Die oprah flashmob is vet trouwensdie had ik nog nooit gezien
Hahaha die is ook leuk jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Isabeau het volgende:
En van de niet zingende/dansende flashmobs vind ik dit de allerleukstezo veel win!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |