Mijn zusquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
die ga ik vanavond maken voor zondag
Geen idee, zal wel na het weekend worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:47 schreef golfer het volgende:
Lein en Kaas, wanneer horen jullie of de verkopende partij jullie bod heeft geaccepteerd?
nee, toen jij me belde was ik jarigquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn zusis zondag jarig. Maar wat heb jij zondag? Ook je verjaardag, toch?
spannendquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel na het weekend worden.
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
nee, toen jij me belde was ik jarigik vier het zondag voor familie en vrienden, béétje laat
Spannend. Ik duim voor jullie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen idee, zal wel na het weekend worden.
oh, ik heb er verder ook niet echt iets aan gedaan ofzo, genoeg andere mensen die ik die dag heb gesproken die 't niet wisten/doorhaddenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeft
Nog gefeliciteerd dus
Limoncello in de cheesecake is overigens ook erg lekker
Ik hou ook van jou hoorquote:
Limoncello is toch altijd lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeft
Nog gefeliciteerd dus
Limoncello in de cheesecake is overigens ook erg lekker
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
G*dv*rd*mm*. Pastasaus is (zo goed als) klaar, belt kaas. De gast gaat het niet redden dus ik heb voor de kat z'n kont geprobeerd smaak te geven aan m'n pastasaus zonder zout te gebruiken. Maargoed, de zoutpot gaat nu openEn uit pure venijn gooi ik er denk ik een mespuntje ve-tsin in
Wat hij zegt dus!quote:
26 aprilquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
We moeten nog een datum prikken, tot wanneer was jij nou vrij?
Er moest citroen in en ik dacht: hmmmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Limoncello is toch altijd lekker
Zo de afwas is bijna klaar.....
Ik ga over een week toch eens aan oma vragen of ze nog iets met haar afwasmachine doet
wat is dat eigenlijk? ik zou iets minder n00berig over kunnen komen door het op te zoeken, maar dit lijkt simpelerequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...volIk heb net het laatste restje semifreddo opgegeten
Had ik beter niet kunnen doen
Omdat 25 april Tweede Paasdag isquote:
Je bent dus heerlijk aan het kokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er moest citroen in en ik dacht: hmmmm
Nu de soep maken, dan de amuses, de aardappelpuree...ik denkd at we tegen 8 uur wel aan tafel kunnen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk? ik zou iets minder n00berig over kunnen komen door het op te zoeken, maar dit lijkt simpelere![]()
Beetje koken, beetje fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Je bent dus heerlijk aan het koken
@Sun je bent ook stoer, volgens mij zie ik je de laatste tijd ook weer vaker over sporten posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |