quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Twitter:
Naambordje aan de deur van de praktijk van Moszkowicz: "Adwrakaten en Zeuristen".
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Twitter:
Naambordje aan de deur van de praktijk van Moszkowicz: "Adwrakaten en Zeuristen".
19%quote:
Zometeen kun je elke dag zo lekker etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
net terug van stad, boodschappen gedaan, dvdtjes en makeup gekocht, ijsje gegetennu voorbereidend koken dus. Chinese salade met oa tauge, knoflook, sojasaus en komkommer is klaar. Rijst mag nu afkoelen voor gebakken rijst en maak biefstukreepjes met ui, sojasaus, sesamolie etc
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg overigens wederom te horen vandaag dat ik heel rustig overkom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ookMaar ze zien niet dat je je van binnen zit op te vroten
Have funquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Nieuw kleedje, armbandjes, donkere spijkerbroek maatje 44![]()
cowboylaarssies
![]()
Op naar de meiden
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
net terug van stad, boodschappen gedaan, dvdtjes en makeup gekocht, ijsje gegetennu voorbereidend koken dus. Chinese salade met oa tauge, knoflook, sojasaus en komkommer is klaar. Rijst mag nu afkoelen voor gebakken rijst en maak biefstukreepjes met ui, sojasaus, sesamolie etc
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
cowboylaarssies
![]()
Op naar de meiden
ben juist bang van niet want hou dan heel veel over. Btw; 3 ons biefstuk voor 9 euro, is dat normaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zometeen kun je elke dag zo lekker eten
stoer hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
cowboylaarssies
![]()
Op naar de meiden
oei ben bang dat ik niet genoeg heb! Kom maar n keer aanschuiven als ik in Alphen zitquote:
wat ga je maken? Zit de allerhande te lezen en mag zo de was opvouwen. Kan ik alvast eraan wennenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Nu eerst ff eten maken voor ik ga shoppen. Hoooooooooonger
Doe ik zeker een keertje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
oei ben bang dat ik niet genoeg heb! Kom maar n keer aanschuiven als ik in Alphen zit![]()
Oeps. Dat was tijdens het boodschappen doen met de portemonnee geklemd tegen de telefoon.quote:oh en..je had me rond half 2 gebeld.. Vanuit je broekzak
Voor de juiste houding?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, terug van de oefentherapeut. Was leuk en nuttig. Volgende week weer!
Jepquote:
Ben benieuwd hoe het ver bevaltquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JepKost een uurtje per week, praktijk is 3 minuten fietsen van het ziekenhuis.
Wij zijn een tweeling gescheiden bij geboortequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het ver bevalt
Mijn houding is ook echt dramatisch
Hier ook Lie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar die ga ik nog maken voor collega's. Dus als ik hem omgerekend heb stuur ik hem wel!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij zijn een tweeling gescheiden bij geboorte
We moeten er mee leren levenquote:
Ondersteuning van het midden van mijn rug bij het zitten, voeten afrollen bij het lopen.quote:
voeten afrollenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We moeten er mee leren leven
[..]
Ondersteuning van het midden van mijn rug bij het zitten, voeten afrollen bij het lopen.
Oh en dat ik er eigenlijk (bijna) naakt er best goed uit begin te zien. Al die spiegels.![]()
![]()
Vriezerquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben juist bang van niet want hou dan heel veel over. Btw; 3 ons biefstuk voor 9 euro, is dat normaal?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ga je maken? Zit de allerhande te lezen en mag zo de was opvouwen. Kan ik alvast eraan wennenhehe
Jep.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voeten afrollenoftewel op de hak beginne en dan zo de hele voet ofzo>
En sinds ik niet meer thuis woon vind ik dat toch nog steeds erg duurquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg FFT, wat voor biefstuk heb gehaald dan? EUR 9 voor 3 onsAppie heeft 3 ons kogelbiefstuk voor EUR 5,76 en Premium biefstuk voor 7.49
quote:
Is opgeslagen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj! Heb je dan al Lemon Merengue Pie gemaakt? Is makkelijk én lekker.
Mwjah....dan moet je goedkoper gaan zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En sinds ik niet meer thuis woon vind ik dat toch nog steeds erg duur
Ja dat laatste is de oplossing maar dat zal nog even wennen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah....dan moet je goedkoper gaan zoekenMaar ga je niet vinden
Aan de andere kant kun je ook met minder vlees leven hoor
Ik maak vanavond ook nog een lemon scroppino met limoncelloquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef AnneX het volgende:
Hier ook Lie.
* is dol op lemon gerelateerde recepten.
Da's goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
had vandaag weer een gespreksbeoordeling, score 98.6%(1 keer te weinig klantnaam genoemd)
die ga ik vanavond maken voor zondagquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj! Heb je dan al Lemon Merengue Pie gemaakt? Is makkelijk én lekker.
Mijn zusquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
die ga ik vanavond maken voor zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |