Mijn zusquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
die ga ik vanavond maken voor zondag
Geen idee, zal wel na het weekend worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:47 schreef golfer het volgende:
Lein en Kaas, wanneer horen jullie of de verkopende partij jullie bod heeft geaccepteerd?
nee, toen jij me belde was ik jarigquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn zusis zondag jarig. Maar wat heb jij zondag? Ook je verjaardag, toch?
spannendquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel na het weekend worden.
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
nee, toen jij me belde was ik jarigik vier het zondag voor familie en vrienden, béétje laat
Spannend. Ik duim voor jullie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen idee, zal wel na het weekend worden.
oh, ik heb er verder ook niet echt iets aan gedaan ofzo, genoeg andere mensen die ik die dag heb gesproken die 't niet wisten/doorhaddenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeft
Nog gefeliciteerd dus
Limoncello in de cheesecake is overigens ook erg lekker
Ik hou ook van jou hoorquote:
Limoncello is toch altijd lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk : Gebeld worden op je verjaardag door iemand die geen idee heeft
Nog gefeliciteerd dus
Limoncello in de cheesecake is overigens ook erg lekker
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
G*dv*rd*mm*. Pastasaus is (zo goed als) klaar, belt kaas. De gast gaat het niet redden dus ik heb voor de kat z'n kont geprobeerd smaak te geven aan m'n pastasaus zonder zout te gebruiken. Maargoed, de zoutpot gaat nu openEn uit pure venijn gooi ik er denk ik een mespuntje ve-tsin in
Wat hij zegt dus!quote:
26 aprilquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
We moeten nog een datum prikken, tot wanneer was jij nou vrij?
Er moest citroen in en ik dacht: hmmmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Limoncello is toch altijd lekker
Zo de afwas is bijna klaar.....
Ik ga over een week toch eens aan oma vragen of ze nog iets met haar afwasmachine doet
wat is dat eigenlijk? ik zou iets minder n00berig over kunnen komen door het op te zoeken, maar dit lijkt simpelerequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...volIk heb net het laatste restje semifreddo opgegeten
Had ik beter niet kunnen doen
Omdat 25 april Tweede Paasdag isquote:
Je bent dus heerlijk aan het kokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er moest citroen in en ik dacht: hmmmm
Nu de soep maken, dan de amuses, de aardappelpuree...ik denkd at we tegen 8 uur wel aan tafel kunnen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk? ik zou iets minder n00berig over kunnen komen door het op te zoeken, maar dit lijkt simpelere![]()
Beetje koken, beetje fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Je bent dus heerlijk aan het koken
@Sun je bent ook stoer, volgens mij zie ik je de laatste tijd ook weer vaker over sporten posten
Ikke snapquote:
Klinkt idd heavyquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Een mengsel van suiker, eieren en slagroom wat je in de vriezer mikt
Wordt een soort van ijs, maar dan niet al te hard.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent dus heerlijk aan het koken
@Sun je bent ook stoer, volgens mij zie ik je de laatste tijd ook weer vaker over sporten posten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ikke snap
Alleen mijn 1e vrije dagen zijn net die 2 dagen daarnaheb mezelf een deadline gegeven voor goede vrijdag dus dat is niet zo handig
Kan ook zijn dat ik het nu toevallig steeds lees en eerst net nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
terwijl ik niet minder heb gesport tussendoor hoor.. nou ja, de vrijdag doe ik er nog niet zo lang bij, dat is waar..
Ja maar dan is het weekend en daarna moet jij weer werken toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar het is a.s. vrijdag goede vrijdag
En dan ben je al klaar met je deadline
Ah jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar dan is het weekend en daarna moet jij weer werken toch?
In dat weekend heb ik 3 verjaardagen
NJa en ik meld het natuurlijk ook niet iedere keer hequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik het nu toevallig steeds lees en eerst net niet
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah jaDaarna moet ik weer ploeteren ja
Ik heb genoeg gaatjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Maar vanaf dan heb ik wel echt meer tijd, dus mocht je ooit een gaatje hebben
Heb nu 6 weken lang tentamenweken gehadniet echt leuk
Wat is sneller?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef Vork het volgende:
Wat zal ik eens make, curry of toch maar wraps?
curryquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef Vork het volgende:
Wat zal ik eens make, curry of toch maar wraps?
Het is voorbestemd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
WhaaaaaaaDe tram die hier voor de deur stopt is een rechtstreekse tram naar het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb
![]()
Hoe cool
Als dat geen teken is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
WhaaaaaaaDe tram die hier voor de deur stopt is een rechtstreekse tram naar het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb
![]()
Hoe cool
Het bedrijf zit vast ook op een verhogingquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat geen teken is, dan weet ik het ook niet meer.
En er zitten ook nog twee letters van jouw naam in de bedrijfsnaam. Het must be...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |