SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk, maar wel leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
Paspoort, nieuwe riem () , Breakfast Roll én Hema ontbijt gehad. Nu ff werken thuis en dan op naar zkh!
Vanmiddag oefentherapeut, dan weer zkh en dan vanavond Salsa
Ja, wel een beetje druk eigenlijk... naja. Dan maar geen slaap.quote:
Ik slaap wel voor twee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje druk eigenlijk... naja. Dan maar geen slaap.
Vind het leuk dat er 'Burgemeester van Maastricht' in m'n paspoort staat voor de komende vijf jaar.
Oh da's wel een goeie ja. Of zouden ze aan het uitslapen zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk Borisz! Net als Krak was ik vannacht ieder uur wakker helaas. Zouden B&G vannacht gebeld zijn?
Waarom heb jij dit overhemd aan???quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug
Goed gesprek gehad
Kritische vragen van zowel de directeur als HR en ik kon overal een goed antwoord op geven
Heeequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit overhemd aan???
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug
Goed gesprek gehad
Kritische vragen van zowel de directeur als HR en ik kon overal een goed antwoord op geven
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeeeIk had een mooi overhemd van McGregor aan
Met RODE streepjes
En ZONDER PEN in het borstvakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja. Nu ben ik echt zenuwachtig aan het wordenquote:
Ik denk dat Golfer dat gister al aardig omschreven heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
Even goed nadenken hoe ze je moeten gaan belonen als ze je zo graag willen hebben
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug
Goed gesprek gehad
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
Krijg net een telefoontje
Nog beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
P!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van harte! hoe tof!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nu even beetje rondneuzen wat je normaal in zo'n functie vangt. en nooit zeggen wat je nu verdiendquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
JajaEErst maar eens zien wat de uitkomst gaat worden voor we gaan feliciteren, ok?
elke keer als ik hier meelukr/meepost en ik zie dat jij post, dan hoop ik heel hard voor je dat het over is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Pee wat een vooruitgang
En dude, wat een verdrietig nieuws en je hebt helemaal gelijkEn die sollie, wat een lastig dilemma!
Zelf hebben we nog niets gehoord, ik heb de afspraak gemaakt met mijn zus dat als het een kwestie van uren wordt ik meteen gebeld wil worden.
Liefquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
elke keer als ik hier meelukr/meepost en ik zie dat jij post, dan hoop ik heel hard voor je dat het over is!
Mijn huidige salaris weten ze al want de recruiter heeft een salarisindicatie. Geen idee of dat al doorgebriefd is. De diverse salarisvergelijkingssites geven allemaal een salaris aan wat ongeveer 300 EUR lager ligt dan wat ik nu verdienquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nu even beetje rondneuzen wat je normaal in zo'n functie vangt. en nooit zeggen wat je nu verdiend
Nee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nu even beetje rondneuzen wat je normaal in zo'n functie vangt. en nooit zeggen wat je nu verdiend
De zon schijnt en ik heb een tshirt aan, dus best goed. Plus, de Duutser is hier.quote:
Onzin! Als ze niet weten wat je nu verdiend kunnen ze alle kanten op met hun bod. Als ze dat wel weten, weten ze iig dat ze gelijk of erboven meoten gaan zitten. Plus dat je met dit soort dingen moet doen wat goed voelt.quote:
Nee heb ik ook niet gedaan toen ik in Beverwijk bij PZ van het zkh zat. Toen ze begonnen over de 'tredes' (aan de schalen wordt niet gemorreld in onze CAO op mijn niveau) zei ik met een geoefend stalen gezicht dat ik een trede hoger wilde.quote:
Alleen een tshirtquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De zon schijnt en ik heb een tshirt aan, dus best goed. Plus, de Duutser is hier.
Eet smakelijkquote:Maar, ik heb het concentratievermogen van een groene erwt vandaag, dat is wat frustrerend. Maar ja. Nu tijd voor lunch!
Wat betekent oversteken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee heb ik ook niet gedaan toen ik in Beverwijk bij PZ van het zkh zat. Toen ze begonnen over de 'tredes' (aan de schalen wordt niet gemorreld in onze CAO op mijn niveau) zei ik met een geoefend stalen gezicht dat ik een trede hoger wilde.
Hadden ze overleg over, ik moest op de gang wachten![]()
Nee, dat kon niet, echt niet.. nou dat wil ik oversteken zei ik en dat was ok.
Vond het heel lastig, maar ik zat op mijn werk in Utrecht 2 tredes lager![]()
en hoorde later dat ik als nieuwe binnenkomer het hoogst zat van alle dames die er al 100 jaar werken
Gelijke trede behouden, betekent dat.quote:
Oh ja, gelijk oversteken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelijke trede behouden, betekent dat.
Boriszquote:Lahm en Schweinsteiger dolblij met interim Jonker
14/04/2011 13:46
Andries Jonker maakt als interim-coach bij Bayern München, na het ontslag van Louis van Gaal, grote indruk op zowel het bestuur als op zijn spelers. De sfeer is verbeterd en er wordt zeer doelgericht getraind, laten Philipp Lahm en Bastian Schweinsteiger weten.
'Ja, we communiceren nu veel beter', meldt Lahm weten aan Der Kicker, na vier dagen werken onder de voormalige assistent van Van Gaal. 'Daar heeft Andries hard aan gewerkt. We praten nu veel meer tegen elkaar op het veld. Dat verrast me niet. Het contact met Jonker was altijd al erg goed.'
Jonker maakte bij zijn aantreden al grote indruk op het bestuur met zijn eerste toespraak als technisch eindverantwoordelijke aan de selectie. 'Ik ga niet van de ene op de andere dag alles anders doen', liet de interim-coach weten aan zijn spelers. 'Maar ik wil de onderlinge communicatie verbeteren. Als iemand een probleem of een vraag heeft, kan hij altijd bij mij terecht.'
'Het is zeer aangenaam bij Jonker', bevestigt Schweinsteiger de berichten, dat de kou uit de lucht lijkt verdwenen bij Bayern en een warme gloed over de club is getrokken. 'Hij stond altijd al in hoog aanzien binnen de selectie. We vonden hem een assistent-trainer, die met zijn expertise eigenlijk hoofdcoach had moeten zijn.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |