SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk, maar wel leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
Paspoort, nieuwe riem () , Breakfast Roll én Hema ontbijt gehad. Nu ff werken thuis en dan op naar zkh!
Vanmiddag oefentherapeut, dan weer zkh en dan vanavond Salsa
Ja, wel een beetje druk eigenlijk... naja. Dan maar geen slaap.quote:
Ik slaap wel voor twee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje druk eigenlijk... naja. Dan maar geen slaap.
Vind het leuk dat er 'Burgemeester van Maastricht' in m'n paspoort staat voor de komende vijf jaar.
Oh da's wel een goeie ja. Of zouden ze aan het uitslapen zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk Borisz! Net als Krak was ik vannacht ieder uur wakker helaas. Zouden B&G vannacht gebeld zijn?
Waarom heb jij dit overhemd aan???quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug
Goed gesprek gehad
Kritische vragen van zowel de directeur als HR en ik kon overal een goed antwoord op geven
Heeequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit overhemd aan???
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug
Goed gesprek gehad
Kritische vragen van zowel de directeur als HR en ik kon overal een goed antwoord op geven
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeeeIk had een mooi overhemd van McGregor aan
Met RODE streepjes
En ZONDER PEN in het borstvakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja. Nu ben ik echt zenuwachtig aan het wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |