Neuh.. zwaar en moe eerderquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
sportief Sun! nu voel je je licht en fit zeker?
hehe dat helpt goed tegen spierpijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh.. zwaar en moe eerderga zo maar ff lekker warm douchen
bij mij gaat dat nu aardig krimpen. 5 dagen in mei opnemen vanwege vakantie en dan heb ik nog een aantal dagen over om evt op te nemen vanwege verhuizing.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eens even kijken hoeveel vakantie-uren ik dit jaar nog heb
Bij mij lijkt het negatief uit te komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij gaat dat nu aardig krimpen. 5 dagen in mei opnemen vanwege vakantie en dan heb ik nog een aantal dagen over om evt op te nemen vanwege verhuizing.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Het eten was héérlijkmaar het dessert past even niet meer
![]()
Nu zo de thuisbioscoop, maar de films zijn nog onderweg
Foto natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Dessert ziet er al wel fantastisch uitHad minispringvormpjes en in beiden een minicheesecake gemaakt met 1 laag witte cheesecake met limoncello en 1 laag chocoladecheesecake. Heb het net uit de vormpjes gehaald om er de bessen en aardbeien op te doen en zag er super goed gelukt uit.
Ik eet ook alles opquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee.. door je overmatiggebruik zie ik je steeds voor me terwijl je alles op eet
![]()
Kom maar...ik kan het hebbenquote:
Iets met kabeltje zoekquote:
Zo jammer ditquote:
Oh, het hele dorp en alle kroegen weer vol met van die hockey-sletjes?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef borisz het volgende:
Wordt trouwens druk in Bloesdaal met Pasen. De Euro Hockey League is dat weekend in Bloemendaal.
Wel een mooi duel trouwens Bloemendaal - UHC Hamburg.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, het hele dorp en alle kroegen weer vol met van die hockey-sletjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |