Nope! Innerlijk en uiterlijk ben ik al een jonge godquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
In de categorie én innerlijk én uiterlijk etc.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH...nu wil ik wat horen ook
Ja, dat krijg ik ook vaak te horenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg overigens wederom te horen vandaag dat ik heel rustig overkom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat DH een én-én mentaliteit nastreeft.
The sky isn't the limitquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Opzich is een 'abundance' mindset niet verkeerd...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:17 schreef LieLie het volgende:
Damn, die creamy lemon crumb squares zijn echt goddelijk
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En waarom heb ik die hier nog niet?
Hoef ik niet mee aan te komen in mijn vakgebiedquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Wat ik nu verdien + 20% en dat is de bottomrange
Jammer genoeg niet nee. Jullie mogen best wel wat extra's.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoef ik niet mee aan te komen in mijn vakgebied
Wij hebben het er over gehad dat mijn uurtarief als ik voor vakantiewerk kom met 100% verhoogd kan wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je ze ff zou komen brengenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ik
Ze zijn echt heel simpel!
http://www.the-girl-who-a(...)n-crumb-squares.html
Absolute bullshit dat dat niet gedaan wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat kan niet helemaal uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je ze ff zou komen brengen
Jup. Deze zomer komen er wéér Polen meewerken. Maar ik hoorde net dat onze makelaar een laatste bod gedaan heeft op het huis, als de hypotheek geregeld is ga ik solliciterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Jullie mogen best wel wat extra's.
Niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat kan niet helemaal uit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. Deze zomer komen er wéér Polen meewerken. Maar ik hoorde net dat onze makelaar een laatste bod gedaan heeft op het huis, als de hypotheek geregeld is ga ik solliciteren
Maar de voldoening die ik uit mijn werk haal, is ook heel wat waard hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
Absolute bullshit dat dat niet gedaan wordt
Kan ook niet, helaas pindakaas creamy lemon squares.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet?Kom je ze morgen ff naar Geldermalsen brengen dan?
Lekker voor na de wandeling
Heb je een vertaalde versie van het recept toevallig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef LieLie het volgende:
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ik
Ze zijn echt heel simpel!
http://www.the-girl-who-a(...)n-crumb-squares.html
Nee, maar die ga ik nog maken voor collega's. Dus als ik hem omgerekend heb stuur ik hem wel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een vertaalde versie van het recept toevallig?Inclusief maten en gewichten?
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet?Kom je ze morgen ff naar Geldermalsen brengen dan?
Lekker voor na de wandeling
vanwege de maten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope! Innerlijk en uiterlijk ben ik al een jonge godAlleen moeten de vrouwen nog ff de oogkleppen afzetten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar de voldoening die ik uit mijn werk haal, is ook heel wat waard hoor!![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan ook niet, helaas pindakaas creamy lemon squares.
http://www.rodekruisbloesemtocht.nl, 15kmquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef z80 het volgende:
[..]
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?
Ik weet het!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef z80 het volgende:
[..]
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |