Zijn dat BTW tarieven? Wat vaag...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef borisz het volgende:
Konijnenvoer 6% BTW
Hamstervoer 19%
Parkietenvoer (minimaal 95% granen) 6%
Parkietenvoer (minder dan 95% granen) 19%
Vlooiengif voor op de poes 6%
Vlooiengif voor de poezenmand 19%
en zo kan ik nog wel even doorgaanLijstje --> http://blogs.z24.nl/boumans_blog/
quote:Gedroogde bloemen 6%
Geverfde bloemen 19%
Bloemboeketten 6%
Bloemstukken 19%
(Dit is eigenlijk nog veel ingewikkelder, in één bloemstuk kan de ene tak onder 6%-tarief vallen, de andere onder het 19%-tarief. De belastingdienst heeft zelfs een convenant gesloten met de bloemistenvereniging over deze uiterst belangrijke zaak, inclusief een Kafkaësk rekenvoorbeeld (lees en huiver)
quote:Ongemeubileerde schepen voor de opvang van asielzoekers 19%
Ongemeubileerde zeeschepen voor de opvang van asielzoekers 0%
(Nee, dit snap ik ook niet, maar het staat er echt)
P, ik geef hooguit een range af waar ze aan moeten denken en dan mogen ze de rest zelf invullenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Als ze niet weten wat je nu verdiend kunnen ze alle kanten op met hun bod. Als ze dat wel weten, weten ze iig dat ze gelijk of erboven meoten gaan zitten. Plus dat je met dit soort dingen moet doen wat goed voelt.
Ik vind salaris leuk en meer salaris alleen maar beter uiteraard. Maar ik weiger zo'n echte verkoper / onderhandelaar te worden. Ik zie daar de lol niet van in.
En die range loopt van wat je nu verdient tot + x%?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
P, ik geef hooguit een range af waar ze aan moeten denken en dan mogen ze de rest zelf invullen
Wat is eigenlijk het verhaal van dude?
[CUL SC] Met Pee Derksenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
P, ik geef hooguit een range af waar ze aan moeten denken en dan mogen ze de rest zelf invullen
Wat is eigenlijk het verhaal van dude?
Ach...zo heeft ieder zijn eigen manier van werkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Dat hopen we maar hequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Heel herkenbaar, PMaar dit is dan eventjes een zure appel waar je voor jezelf op een zakelijke manier moet opkomen. Daarna hoeft het niet meer en heb je een toffe baan!
quote:
Wat ik nu verdien + 20% en dat is de bottomrangequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die range loopt van wat je nu verdient tot + x%?
Mwjah...je kan ook teveel vragen denk ik danquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat ik nu verdien + 20% en dat is de bottomrange
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er rinkelde een belletje net.. en ja hoor t gaat over kerst
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn idee ook jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef LieLie het volgende:
Ook weer thuiszit lekker even buiten in het zonnetje. Vanavond komt mrLie de iPad thuis!
Ik ga er vanuit dat je wel een beetje een stap maakt. Dan is 15 a 20% erbij helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...je kan ook teveel vragen denk ik danIk ben niet zo kapitalistisch ingesteld.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:56 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga er vanuit dat je wel een beetje een stap maakt. Dan is 15 a 20% erbij helemaal niet raar.
Klopt, maar wat extra's erbij is nooit verkeerd dacht ik zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.
Klopt ook. Maar genieten van je werk en er plezier in hebben is meer waard dan geld of een grote(re) auto.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
Klopt, maar wat extra's erbij is nooit verkeerd dacht ik zo
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat DH een én-én mentaliteit nastreeft.
Het meest ideale geval zou overigens wel een EN-EN situatie zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.
Nope! Innerlijk en uiterlijk ben ik al een jonge godquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
In de categorie én innerlijk én uiterlijk etc.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH...nu wil ik wat horen ook
Ja, dat krijg ik ook vaak te horenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg overigens wederom te horen vandaag dat ik heel rustig overkom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat DH een én-én mentaliteit nastreeft.
The sky isn't the limitquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Opzich is een 'abundance' mindset niet verkeerd...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:17 schreef LieLie het volgende:
Damn, die creamy lemon crumb squares zijn echt goddelijk
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En waarom heb ik die hier nog niet?
Hoef ik niet mee aan te komen in mijn vakgebiedquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Jullie mogen best wel wat extra's.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoef ik niet mee aan te komen in mijn vakgebied
Wij hebben het er over gehad dat mijn uurtarief als ik voor vakantiewerk kom met 100% verhoogd kan wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je ze ff zou komen brengenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ik
Ze zijn echt heel simpel!
http://www.the-girl-who-a(...)n-crumb-squares.html
Absolute bullshit dat dat niet gedaan wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat kan niet helemaal uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je ze ff zou komen brengen
Jup. Deze zomer komen er wéér Polen meewerken. Maar ik hoorde net dat onze makelaar een laatste bod gedaan heeft op het huis, als de hypotheek geregeld is ga ik solliciterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Jullie mogen best wel wat extra's.
Niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat kan niet helemaal uit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. Deze zomer komen er wéér Polen meewerken. Maar ik hoorde net dat onze makelaar een laatste bod gedaan heeft op het huis, als de hypotheek geregeld is ga ik solliciteren
Maar de voldoening die ik uit mijn werk haal, is ook heel wat waard hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
Absolute bullshit dat dat niet gedaan wordt
Kan ook niet, helaas pindakaas creamy lemon squares.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet?Kom je ze morgen ff naar Geldermalsen brengen dan?
Lekker voor na de wandeling
Heb je een vertaalde versie van het recept toevallig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:18 schreef LieLie het volgende:
Je hebt ze nog niet gemaakt denk ik
Ze zijn echt heel simpel!
http://www.the-girl-who-a(...)n-crumb-squares.html
Nee, maar die ga ik nog maken voor collega's. Dus als ik hem omgerekend heb stuur ik hem wel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een vertaalde versie van het recept toevallig?Inclusief maten en gewichten?
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet?Kom je ze morgen ff naar Geldermalsen brengen dan?
Lekker voor na de wandeling
vanwege de maten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope! Innerlijk en uiterlijk ben ik al een jonge godAlleen moeten de vrouwen nog ff de oogkleppen afzetten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar de voldoening die ik uit mijn werk haal, is ook heel wat waard hoor!![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan ook niet, helaas pindakaas creamy lemon squares.
http://www.rodekruisbloesemtocht.nl, 15kmquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef z80 het volgende:
[..]
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?
Ik weet het!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef z80 het volgende:
[..]
waar/wat ga je lopen? of is er daar in de buurt iets speciaals te zien?
Ik ookquote:
Mijn buurvrouw heeft hem ook gelopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookSowieso ben ik er natuurlijk dus dat is al bijzonder genoeg
Jammer alleen dat ik het weer zonder die creamy lemon dingen moet doen
Coolquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft hem ook gelopen.
Ze wandelt bijna elk weekend. De hond is tegenwoordig te oud, dus die mag in een karretje.quote:
Hoe schattigquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze wandelt bijna elk weekend. De hond is tegenwoordig te oud, dus die mag in een karretje.
Nou! Ik zag een advertentie voor de zorgcarrierebeurs en er stond een stukje van twee dames die enthousiast over hun vak vertelden! Eén had een mbo zorgopleiding gedaan en verdiende zo'n 12950 per maand bruto en de ander had hbo-v gedaan en verdiende 2400 bruto! Ik dacht: waar is die mbo-opleiding en hoe snel kan ik beginnen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Jullie mogen best wel wat extra's.
Dat moet een typfout zijn:oquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Nou! Ik zag een advertentie voor de zorgcarrierebeurs en er stond een stukje van twee dames die enthousiast over hun vak vertelden! Eén had een mbo zorgopleiding gedaan en verdiende zo'n 12950 per maand bruto en de ander had hbo-v gedaan en verdiende 2400 bruto! Ik dacht: waar is die mbo-opleiding en hoe snel kan ik beginnen?
Tuurlijk niet. Ze verdient het, de vraag is of ze het krijgt.quote:
johquote:
Je kijkt er al naar uit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Vanavond eten we vegatarische, zoutvrije pastasaus. Leuk joh, bezoek dat mee komt eten
Bezitter meldt zich. Fijne tassen, die heb ik tijdens wandelingen altijd bij me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:29 schreef z80 het volgende:
net even gekeken voor een Slingshot 200AW. niet al te groot, en kan alles in wat ik mee wil nemen.
nu zag ik net op internet dat er een nieuw model is ( de Slingshot 202 AW) die weer net iets kleiner is.
dus weer terug de stad in en opzoek naar dit model om te kijken of hier de spullen ook in kunnen.
Nou! Weet je, zout arm dat snap ik nog, maar dan ook nog vegetarisch erbij? Plus het is niet mijn favoriete bezoek.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou! Weet je, zout arm dat snap ik nog, maar dan ook nog vegetarisch erbij? Plus het is niet mijn favoriete bezoek.
Niet slecht voor een man die voor zichzelf moet koken (maar dat wisten we natuurlijk al)quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
B. vanavond uit eten met collegadinnen, dus ik scharrel mijn eigen kostje bij elkaar.
Aardappeltjes met rozemarijn, knoflook, tijm en salie uit de oven, jonge bladsalade erbij en een gebraden lamsbiefstukje.
75 tot 100 gram per persoon volgens dit topicquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ff gauw vraagje; hoeveel rijst moet je koken voor 3 pers? Heb een pak van 400 gram en water staat nu op. Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |