Wat ik nu verdien + 20% en dat is de bottomrangequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die range loopt van wat je nu verdient tot + x%?
Mwjah...je kan ook teveel vragen denk ik danquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat ik nu verdien + 20% en dat is de bottomrange
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er rinkelde een belletje net.. en ja hoor t gaat over kerst
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Wat ik nu verdien + 20% en dat is de bottomrange
Mijn idee ook jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef LieLie het volgende:
Ook weer thuiszit lekker even buiten in het zonnetje. Vanavond komt mrLie de iPad thuis!
Ik ga er vanuit dat je wel een beetje een stap maakt. Dan is 15 a 20% erbij helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...je kan ook teveel vragen denk ik danIk ben niet zo kapitalistisch ingesteld.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je nu echt zwaar onderbetaald wordt zal dat, als dat je minimumeis is nog wel eens kunnen tegenvallen voordat je een nieuwe baan hebt. Werkgevers zijn niet achterlijk en weten precies wat iemand in de huidige arbeidsmarkt waard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:56 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga er vanuit dat je wel een beetje een stap maakt. Dan is 15 a 20% erbij helemaal niet raar.
Klopt, maar wat extra's erbij is nooit verkeerd dacht ik zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.
Klopt ook. Maar genieten van je werk en er plezier in hebben is meer waard dan geld of een grote(re) auto.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
Klopt, maar wat extra's erbij is nooit verkeerd dacht ik zo
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat DH een én-én mentaliteit nastreeft.
Het meest ideale geval zou overigens wel een EN-EN situatie zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P wil vooral weg van zijn huidige baan, niet per se heel veel meer verdienen. Dat is een heel andere insteek natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |