Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
want je hebt geen bankquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij is heel breed hoor... past niet eens op mijn bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja, ik eet nu okonomiyaki. It's a beast!quote:
maar de zon is er ook nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon straalt toch ook nog steeds??
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef Pheno het volgende:
TVPGemma Atkinson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het ging over als iets was, en de zon is nog. Pas als de zon was is, is iets wat was aan het stralen. En bovendien droogt, als de zon was is, de was ook niet meer zo goed buitenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon straalt toch ook nog steeds??
zullen de sterren ooit op raken?quote:
Maar ze stralen niet meer echtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar wel iets dat was dat wij nog zien stralen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, eentje waar ik makkelijk op kan liggen hoor... maar MPG is er te breed voor.
Dus waar lag het in de buurt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik eet nu okonomiyaki. It's a beast!
als alles in een zwart gat verdwijnt welquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zullen de sterren ooit op raken?
Is goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik liegdeNeem maar mee voor vanavond
Ja. Ooit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* pgrferrari eet sterren opquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als alles in een zwart gat verdwijnt wel
Hij paste niet in je Senseo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, eentje waar ik makkelijk op kan liggen hoor... maar MPG is er te breed voor.
Dan komen ze weer terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Amerikaanse astronomen hebben twee unieke sterren ontdekt. De twee hemellichamen zijn al overleden, maar staan zo dicht bij elkaar dat ze ooit samengaan en worden herboren als één nieuwe ster. Die reīncarnatie was nog nooit eerder ontdekt, heeft de universiteit Harvard bekendgemaakt.
De vondst verschijnt binnenkort in het wetenschapsblad Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. Beide ontdekte sterren hebben het materiaal in hun kern al opgebrand. Zulke gestorven sterren worden witte dwergen genoemd. Over ongeveer 37 miljoen jaar, voor ruimtebegrippen vrij snel, zal het duo fuseren. Daardoor zullen de reacties in de kern weer op gang komen en zal de nieuwgeboren ster als vanouds gaan schijnen, aldus de astronomen.
Sterrenbeeld Walvis
Het sterrenduo is SDSS J010657.39-100003.3 genoemd. Het koppel staat op een afstand van ongeveer 7800 lichtjaren in het sterrenbeeld Walvis. De afstand tussen de twee dode sterren is slechts 225.000 kilometer. Dat is minder dan de afstand van de aarde tot de maan. De twee draaien om elkaar heen met een snelheid van 1,6 miljoen kilometer per uur. Een omloop duurt daardoor maar 39 minuten. (ANP/Redactie)
ik heb bij dat woord echt n onwijze aars associatiequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als alles in een zwart gat verdwijnt wel
Neem je ook jezelf mee?quote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb bij dat woord echt n onwijze aars associatiecant help myself
zo gaat dat eenmaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
uurtje weg, jassen jullie er meteen een topic doorheen
Wees blij dat het er geen twee zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
De kernreactor in Tsjernobyl is ook niet meer, maar straalt nog wel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ze stralen niet meer echt
ehm... die is nog steeds hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kernreactor in Tsjernobyl is ook niet meer, maar straalt nog wel!
Sop zequote:
GMTAquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
Dat is heel anders stralenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee, het is een jaar geleden dat ik het daar heb gehaald. Een beetje toko moet het wel hebben, dus gewoon even vragen.
blijkbaarquote:
Dat is ook anders was dan dat was wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar... hij WAS actief... dus WAS hij toch.
Die heeft zelfs nog jaren voor energie gezorgdquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even klem geluld, geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook anders was dan dat was was
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even klem geluld, geloof ik.
Leuter tussen de wcdeur? Auw.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
mooi, ik was er namelijk ook wel klaar meequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter klem geluld dan je lul beklemdquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
15 december 2000 werd de energiecentrale in Tsjernobyl voorgoed geslotenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft zelfs nog jaren voor energie gezorgd
Yup.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
15 december 2000 werd de energiecentrale in Tsjernobyl voorgoed gesloten
Nou ja, kijk... ik probeerde een voorbeeld te bedenken om de houdbaarheid van de stelling van ST te bevestigen, en doordat er dus geen goed voorbeeld te bedenken is, heb ik die ene universele waarheid wederom bevestigd: ST heeft altijd gelijkquote:
Ze moeten hem trouwens binnenkort weer volstorten trouwens, het hele gebouw stond op instorten, omdat dat toen nogal overhaast in elkaar was gezetquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
15 december 2000 werd de energiecentrale in Tsjernobyl voorgoed gesloten
Dat wist je toch al lang?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, kijk... ik probeerde een voorbeeld te bedenken om de houdbaarheid van de stelling van ST te bevestigen, en doordat er dus geen goed voorbeeld te bedenken is, heb ik die ene universele waarheid wederom bevestigd: ST heeft altijd gelijk.
Troetelbeertjes STRAAL!quote:
quote:
Ja, maar soms moet je even wetenschappelijk bewijs leveren voor de mensen die nog wel twijfelen!quote:
Ja, goed dat je ook in de fase bent belandquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, kijk... ik probeerde een voorbeeld te bedenken om de houdbaarheid van de stelling van ST te bevestigen, en doordat er dus geen goed voorbeeld te bedenken is, heb ik die ene universele waarheid wederom bevestigd: ST heeft altijd gelijk.
volgens planning 2012 een nieuwe sacrofaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moeten hem trouwens binnenkort weer volstorten trouwens, het hele gebouw stond op instorten, omdat dat toen nogal overhaast in elkaar was gezet
Tonijnschaafsel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Troetelbeertjes STRAAL!
[..]Het gaat zo hard...
Hoe heette het ook alweer?
Welk interview?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Poep. Ik denk dat ik mijzelf een beetje in de vingers heb gesneden bij het interview.
Sollicitatie voor een derdejaars stageplek bij de stadsbank.quote:
En volgens mij begon het met een B...quote:
Daar zat ik al lang in hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, goed dat je ook in de fase bent beland
Mijn genotsknots? Die koosnaam krijg je nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het gaat zo hard...
in gesprek met jezelf ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En volgens mij begon het met een B...
Pinguquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn genotsknots? Die koosnaam krijg je niet
Troetelbeertjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Troetelbeertjes STRAAL!
[..]Het gaat zo hard...
Jouw phenisquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn genotsknots? Die koosnaam krijg je niet
Dus dat gaat m niet worden? Moet je nu opzoek naar een nieuwe plek en wanneer moet je beginnen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sollicitatie voor een derdejaars stageplek bij de stadsbank.
Blijkbaar nog niet helemaal... aangezien je toch even de discussie aangingquote:
Niet dat ik weet, wat jij?quote:
Zie je wel... met een B!quote:
Die discussie was alleen om twijfelaars over de streep te trekkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dat gaat m niet worden? Moet je nu opzoek naar een nieuwe plek en wanneer moet je beginnen?
[..]
Blijkbaar nog niet helemaal... aangezien je toch even de discussie aanging
Nah, ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar het is wel balen dat je even vergist tijdens een sollicitatie. Ik had het over begeleiding en budgettraining wat me wel leuk lijkt, terwijl dat vanuit de gemeente gedaan word. Maar het stond wel op hun website, dus ik denken dat het bij hen hoort.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dat gaat m niet worden? Moet je nu opzoek naar een nieuwe plek en wanneer moet je beginnen?
Ow... dat was even een fail moment... na ja, gelukkig heb je nog alternatievenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah, ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar het is wel balen dat je even vergist tijdens een sollicitatie. Ik had het over begeleiding en budgettraining wat me wel leuk lijkt, terwijl dat vanuit de gemeente gedaan word. Maar het stond wel op hun website, dus ik denken dat het bij hen hoort.
Ik heb troetelbeertjessokken gekocht gisterquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Troetelbeertjes STRAAL!
[..]Het gaat zo hard...
Blijkbaar zijn ze allemaal druk, ze hopen zsm response te geven. (we wachten pas 4 weken)quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, nog nagevraagd van sollicitatie games?
Zal ze even een bumper geven. Ik denk dat dit weekend wel wat besloten hoort te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, nog nagevraagd van sollicitatie games?
Dankjequote:
Dat wist ik, daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb troetelbeertjessokken gekocht gister
Naja, er zijn 8 plekken (op 42 sollicitanten) en de rest ging wel aardig. Ze wilden dat ik ging uitleggen wat budgetbeheer volgens mij inhield en ze zeiden dat dat keurig was samengevat. Verder wel gewenste eigenschappen genoemd zover.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... dat was even een fail moment... na ja, gelukkig heb je nog alternatieven
je wilt niet weten wat ik ondertussen allemaal doe voor de site. En dat meen ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze allemaal druk, ze hopen zsm response te geven. (we wachten pas 4 weken)
1 week maar hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze allemaal druk, ze hopen zsm response te geven. (we wachten pas 4 weken)
Ik hoop het voor je! Succes ermeequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, er zijn 8 plekken (op 42 sollicitanten) en de rest ging wel aardig. Ze wilden dat ik wou uitleggen wat budgetbeheer volgens mij inhield en zeiden ze dat dat keurig was samengevat. Verder wel gewenste eigenschappen genoemd zover.
Laten we hopen dat de rest ook wat steekjes liet vallen en misschien heb ik mazzel.
Oke, mooi. Thnx.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ze even een bumper geven. Ik denk dat dit weekend wel wat besloten hoort te worden
Merci! Laten we even duimen. Mei-vakantie krijg ik bericht.quote:
Weet ik, maar er zijn toch meerdere die moeten beslissenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik ondertussen allemaal doe voor de site. En dat meen ik.
oh, nou jah. Had al 4 weken geleden iets ingestuurd, en zou de week erna response krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
1 week maar hoor.
8 april was de uiterlijke inleverdatum.
Lastig op een vrijwilligerssite met mensen die tentamens e.d. hebben. Ik ben nu al drie dagen bezig met een prijsvraag los te krijgen, nu heb ik het vandaag voor elkaar. En dat zijn mensen die het voor hun werk doen en dat duurt al langquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik, maar er zijn toch meerdere die moeten beslissen
[..]
Oeh bdugetbeheer, nicequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, er zijn 8 plekken (op 42 sollicitanten) en de rest ging wel aardig. Ze wilden dat ik ging uitleggen wat budgetbeheer volgens mij inhield en ze zeiden dat dat keurig was samengevat. Verder wel gewenste eigenschappen genoemd zover.
Laten we hopen dat de rest ook wat steekjes liet vallen en misschien heb ik mazzel.
Waarom niet, nu lijk je heel erg op MDquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ST, ik heb mijn haar niet in een scheiding gedaan!
MaleDuck?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom niet, nu lijk je heel erg op MD
Marlies Dekkers, die bedoel je toch neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat het mij absoluut niet staat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik PM je even want dat is raarquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Solique het volgende:
oh, nou jah. Had al 4 weken geleden iets ingestuurd, en zou de week erna response krijgen
Echt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stiekem zijn MaleDuck en ik één en dezelfde persoon.
Weet je dat ik nooit iets anders gedacht heb!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stiekem zijn MaleDuck en ik één en dezelfde persoon.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig op een vrijwilligerssite met mensen die tentamens e.d. hebben. Ik ben nu al drie dagen bezig met een prijsvraag los te krijgen, nu heb ik het vandaag voor elkaar. En dat zijn mensen die het voor hun werk doen en dat duurt al lang
Ach, mij boeit het verder niet.quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Marlies Dekkers, die bedoel je toch neem ik aan?
Dat is een publiek geheim, dat ik jouw kloon ben.quote:
Het boeit me in zoverre dat er wel gereageerd moet worden en niet vooruitgeschovenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Ach, mij boeit het verder niet.
Ik hoor iets of hoor niets, wanneer het nodig is staat mijn PM altijd open.
Als ik mijn haar langer zou laten groeien zou ik misschien wel een marlies dekkers kapsel krijgen!quote:
Dat worden een aantal verrassingsstoofpotjes voor avondeten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs ziet mijn roze plantenprikkers, pakt ze uit de potten en zegt: even schoonmaken?
Veegt ie de namen van de kruiden er af
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs ziet mijn roze plantenprikkers, pakt ze uit de potten en zegt: even schoonmaken?
Veegt ie de namen van de kruiden er af
Gelukkig, ik dacht alquote:
1 van mijn klonen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is een publiek geheim, dat ik jouw kloon ben.
nee, gekkie, je ziet toch ook gewoon wat voor kruiden het zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat worden een aantal verrassingsstoofpotjes voor avondeten!
Vergadereend is toch op het kantoor en daarna door naar de vrijdagmiddagborrel...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al
[..]
1 van mijn klonen...
* MaleDuck vraagt zich af waar die vergadereend uithangt
Zeg dat nou niet, dan komt ie ook weer en dan gaat KloonSC weer van start.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al
[..]
1 van mijn klonen...
* MaleDuck vraagt zich af waar die vergadereend uithangt
Waarom dan die plantenprikkers erbij eah als je het toch al kan zien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, gekkie, je ziet toch ook gewoon wat voor kruiden het zijn
Ze zijn roze, daarom natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom dan die plantenprikkers erbij eah als je het toch al kan zien?
Voor de mensen die niet zo'n kruidenherkentalent hebben als ik, natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom dan die plantenprikkers erbij eah als je het toch al kan zien?
Metaal.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Van dat plastic had men bijvoorbeeld een emmertje kunnen maken en konden ze er in afrika water uit de put mee halen.
Ik heb roze, geen persequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Want die plantenprikkers hadden dan veel nuttiger gebruikt kunnen worden als iets anders.Onze consumptiemaatschappij ook weer die je aanpraat dat je perse plantenprikkers in je de tuin moet hebben.
Ja maar dan word het toch een verassingsstoofpotje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet zo'n kruidenherkentalent hebben als ik, natuurlijk
Nog erger!quote:
Persil is weer voor je verleden was.quote:
roze metaal is wel apart!quote:
Muckquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Muck het volgende:
Ik heb wasknijpers op mijn kruidenpotjes zitten
Nee, om je was verleden was te makenquote:
Je wilt zo'n ratelend geluid net als op je fietsband?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Muck het volgende:
Ik heb wasknijpers op mijn kruidenpotjes zitten
NEEHEEEEE!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja maar dan word het toch een verassingsstoofpotje?
[..]
Nog erger!
Martquote:
Nou nee, ik hoop dat de basilicum de was voor me op gaat hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt zo'n ratelend geluid net als op je fietsband?
JA MAAR HOE KAN JE ER DAN MEE KOKEN EN DE JUISTE INGREDIËNTEN UITKIEZEN ALS JE NIET WEET WAT HET IS?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NEEHEEEEE!
Ik kook het dan toch. Of meneer taart. Maar die weet nog meer van koken en kruiden dan ik
Je weet wat ze in het Swahili zeggen: Kahawa ni chafu, lakini haiwezi nikanawaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, om je was verleden was te maken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, gekkie, je ziet toch ook gewoon wat voor kruiden het zijn
Wij weten toch wat het isquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
JA MAAR HOE KAN JE ER DAN MEE KOKEN EN DE JUISTE INGREDIËNTEN UITKIEZEN ALS JE NIET WEET WAT HET IS?
Oh, dus jij neemt aan dat je bezoekers dom zijn! Aardig ben jij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij weten toch wat het is![]()
Die prikkers zijn voor als mensen dat niet zo goed weten en wel vet slim over willen komen, dan kijken ze daar eerst naar en zeggen ze: oh, lekker, salie en oregano
* MPG besnuffelt Muck.quote:
Ik zou het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
Je weet wat ze in het Swahili zeggen: Kahawa ni chafu, lakini haiwezi nikanawa
Nee, ik erken de mogelijkheid dat er mensen zouden kunnen zijn met minder kruidenherkentalent dan ik, en ik wil ze niet in verlegenheid brengenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dus jij neemt aan dat je bezoekers dom zijn! Aardig ben jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
"Suikerbeeeeeeeb, wat is dat voor een plantje?"quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik erken de mogelijkheid dat er mensen zouden kunnen zijn met minder kruidenherkentalent dan ik, en ik wil ze niet in verlegenheid brengen
Ik ook niet en ben blij met Google Vertalen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter kunnen zeggen
Oh, dat is dan toch wel ergens sociaal. Dan is het helemaal goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik erken de mogelijkheid dat er mensen zouden kunnen zijn met minder kruidenherkentalent dan ik, en ik wil ze niet in verlegenheid brengen
Ehm...*moffelt plantje wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
"Suikerbeeeeeeeb, wat is dat voor een plantje?"
*wijst naar plant*
quote:
slaat je vinger wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
*wijst naar plant*
Een vingerplant!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
*wijst naar plant*
het ruikt heel subtiel naar vanille, een beetje marshmallow-achtig, maar niet zo zoetquote:
O, dan hoef ik die ernaast niet te vragen. Dat is dan de komzeklariaquote:
Ik kijk altijd op de potjes, welke kruiden ik hebquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor welke game.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga er eens vandoor, even naar Hilversum op en neer om een game te zien. Of ie me boeit vraag ik me af, maar ach, het is gezellig.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef VergaderEend het volgende:
Ik haat deadlines, maar toch wat tijd gevonden om hier te reageren. Hallo
en welke groente je eigenlijk eetquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op de potjes, welke kruiden ik heb.
Heb ik al opquote:
Weet je nog die ladder?quote:
OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je nog die ladder?
De buurmannen lopen er echt overheen![]()
Daar is een ladder toch ook voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je nog die ladder?
De buurmannen lopen er echt overheen![]()
Freaks!quote:
Niet als ie op tweehoog van raam tot raam ligtquote:
quote:
Je woont naast acrobaten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaks!
[..]
Niet als ie op tweehoog van raam tot raam ligt
WTF?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaks!
[..]
Tegenover jaquote:
over een weg heen ofzo? Zie het niet helemaal voor mequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaks!
[..]
ik ga ook maar weer eens ergens wat wurmenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef VergaderEend het volgende:
De manager roept weer. Er is een fout in de berekening. De belastindienst maakt het inderdaad niet leuker. Tot ooit.
* MPG besnuffelt ldg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, fris, fruitig en on the road
Doe eens een fotoquote:
zal niet veel bijzonders zijnquote:
Wel frisquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal niet veel bijzonders zijnluchtje is op
BPM, SOA, Web 2.0???quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
wat een mooi vak heb ik toch....
onderwerpen komende maand:
BPM, SOA, Web 2.0 | BPM & Open Source | Solvency II Data Management | Gepersonaliseerde websites | Aansprakelijkheid & Testen
Ik hebquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
BPM, SOA, Web 2.0???
Is dat over ziektes die je krijgt van porno downloaden tijdens het autorijden?
Magik een klein stukjequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hebEn ben gewoon een hele reep aan het eten
![]()
Nee, we hebben hier een vier gebouwen die aan elkaar grenzen, waardoor er binnentuintjes zijn. de ladder loopt van het gebouw tegenover ons tot aan het gebouw rechts van onsquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
over een weg heen ofzo? Zie het niet helemaal voor me
Ik ben kei-sip. Dus misschien, heel misschien, kan Marijkje een piepklein stukje missenquote:
ik heb nog drie repen in de kast liggen denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben kei-sip. Dus misschien, heel misschien, kan Marijkje een piepklein stukje missen...
Hello darkness, my old friend,quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben kei-sip. Dus misschien, heel misschien, kan Marijkje een piepklein stukje missen...
moet ik ook weer dit jaar doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Muck het volgende:
pasfoto's laten maken en id-kaart aanvragen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hello darkness, my old friend,
I've come to talk with you again,
Because a vision softly creeping,
Left it's seeds while I was sleeping,
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence.
In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone,
Neath the halo of a street lamp,
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence.
welkom terugquote:
Thxquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welkom terug
net hier in het dorp nog een ijsje op met 2 bolletjes, bastogne en cookies![]()
Het is al opquote:
quote:
mja had nog een croisant en choco broodje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thx
Oehhh
Ik heb lekker 2 bruine pistoletjes gehaald voor mn lunch zo
Dat is voor Peter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit vast nog wel wat aan je kiezen![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel heel toepasselijke tekst momenteel
De SLET!quote:
oh, ja. Mijn ID is al verlopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Muck het volgende:
pasfoto's laten maken en id-kaart aanvragen
Oh jum!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn lunch is mooi in het stralende themasushi
Ik wil ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn lunch is mooi in het stralende themasushi
krijg je daar geen bericht over ?quote:
helaas van de appiequote:
Ehquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had nog een croisant en choco broodje.
nu nog mn zak met zaad leeg zuigen en dan is hij op
Hij gaat even zijn banaan pellenquote:
Nope, alleen APK enzo, dat soort dingen zijn voor je eigen verantwoordelijkheidquote:
een breaker, kersen zonnepitquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helaas van de appiemaar in de aanbieding dus wel enigzins goed vers haha
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een breaker, kersen zonnepit
de adfdelingschef noemt het altijd een zak zaad
o dacht hier altijd een brief kreegquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, alleen APK enzo, dat soort dingen zijn voor je eigen verantwoordelijkheid
tjah hier wel meer gekke synoniemen voor etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geweldig XD
Haha, mijn kat is hier door het huis aan het rennen niet normaalMet nagels over parket scheuren enzo, mauwen XD
ik heb een brief gekregen voor de verlenging van m'n rijbewijsquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, alleen APK enzo, dat soort dingen zijn voor je eigen verantwoordelijkheid
De meneer bij het stemhokje wees me er opquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o dacht hier altijd een brief kreeg
maar even in de gaten houden dan wanneer hij verloopt
Maar voor je IDkaart enzo niet dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb een brief gekregen voor de verlenging van m'n rijbewijs
gelukkig, anders was ik het natuurlijk vergeten
en nog n bijkomend voordeel, niemand komt naast me zitten in de treinquote:
Stemhokje ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De meneer bij het stemhokje wees me er opDus heb woensdag een nieuwe gehaald
Mauwquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geweldig XD
Haha, mijn kat is hier door het huis aan het rennen niet normaalMet nagels over parket scheuren enzo, mauwen XD
dat krijg je bij je instructie dat je dat moet zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De meneer bij het stemhokje wees me er opDus heb woensdag een nieuwe gehaald
* MPG ploft naast ldg op het bankjequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en nog n bijkomend voordeel, niemand komt naast me zitten in de trein
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weerquote:
moven! Ik wil in mn eentje stinkenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer
Obvious MPG is MPG..
tjah, hij gaat weer op jachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Obvious MPG is MPG..
terwijl ik helemaal niet huntable ben atmquote:
XDquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah hier wel meer gekke synoniemen voor eten
platgeslagen hamsters ....
en onze hond kan ook altijd zo lekker slippen over het parket
XDquote:
of MPG daar wat van merkt met jou in een treinquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
terwijl ik helemaal niet huntable ben atm
die mep ik gewoon van me af, trouw vriendinnetje als ik benquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of MPG daar wat van merkt met jou in een trein
Mag ik een aai over mijn hoofd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ja leuk he![]()
[..]
XD![]()
Marijkje, hoe is het met je?Humeur alweer wat beter?
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
terwijl ik helemaal niet huntable ben atm
-quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff
- Verjaardag vanavond.
- Geen XFA
- Net te horen gekregen, dat we voor 1 fucking maand naar een ander kantoor moeten
- wat dus betekend files en eerder me bed uit
- klussen met rob, geen goed combi
- niet sporten dus
- halve kilo aangekomen, maar wel cm's afgevallen, maar toch balen
- rotzooi in huis, kan ik niet tegen
- bad hairday
- willen gamen maar geen tijd
BarBabequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Obvious MPG is MPG..
zo ook jouw hersenpannetje als je het probeertquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo ook jouw hersenpannetje als je het probeert
hulp nodig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo ook jouw hersenpannetje als je het probeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
jajajaj..quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hulp nodig?
ik leid hem zo af hoor
en mij erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hulp nodig?
ik leid hem zo af hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een mooi plaatje, snap alleen de tekst niet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Neem eens een programmeercursusquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
normale codequote:
En wat voor meerwaarde heeft dat bij mijn vakgebied?quote:
Succes!quote:
Mwah een beetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ja leuk he![]()
[..]
XD![]()
Marijkje, hoe is het met je?Humeur alweer wat beter?
het trouwe vriendinnetje uithangenquote:
Das al een beginquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah een beetje
Hoe is het met jou dan?
* pgrferrari geeft Enfe een aai over haar bolquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das al een begin![]()
Goed hoor![]()
Ben helemaal klaar met mn werk (als in; heb genoeg van al het gezeik), magoed![]()
Verder alles oke
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari geeft Enfe een aai over haar bol![]()
ik hier de cdpresentatie van gezienquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het trouwe vriendinnetje uithangeni haz zhe skillz
Ja, gewoon omdat het kan zekerquote:
Vaselinequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:36 schreef pgrferrari het volgende:
Auw, mijn lippen.
De vellen komen er af en sommige moet ik er vanaf trekken
Oh noesquote:
Gratis zuipuhquote:
Boeiendquote:- Geen XFA
Afwisseling is goedquote:- Net te horen gekregen, dat we voor 1 fucking maand naar een ander kantoor moeten
Waar zouden we zijn zonder de treinquote:- wat dus betekend files en eerder me bed uit
Klus dan zonder je manquote:- klussen met me man, geen goed combi
Hoeft ook niet want je hebt je al kleurenblind moeten rennen voor de treinquote:- niet sporten dus
Een halve kiloquote:- halve kilo aangekomen, maar wel cm's afgevallen, maar toch balen
Gooi alles de tuin inquote:- rotzooi in huis, kan ik niet tegen
Heb je zelf het minste last vanquote:- bad hairday
Want je bent druk met klagen over niks. Ik snap hetquote:- willen gamen maar geen tijd
Ja, maar komt door mijn meds.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh noesEn nog steeds?
Eet je wel genoet pitamientjes enzo?
Oh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar komt door mijn meds.
Lippen echt kapot en uitgedroogt.
altijd leuk, dieren op een gladde ondervloerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |