Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
want je hebt geen bankquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij is heel breed hoor... past niet eens op mijn bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja, ik eet nu okonomiyaki. It's a beast!quote:
maar de zon is er ook nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon straalt toch ook nog steeds??
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef Pheno het volgende:
TVPGemma Atkinson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het ging over als iets was, en de zon is nog. Pas als de zon was is, is iets wat was aan het stralen. En bovendien droogt, als de zon was is, de was ook niet meer zo goed buitenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon straalt toch ook nog steeds??
zullen de sterren ooit op raken?quote:
Maar ze stralen niet meer echtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar wel iets dat was dat wij nog zien stralen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, eentje waar ik makkelijk op kan liggen hoor... maar MPG is er te breed voor.
Dus waar lag het in de buurt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik eet nu okonomiyaki. It's a beast!
als alles in een zwart gat verdwijnt welquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zullen de sterren ooit op raken?
Is goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik liegdeNeem maar mee voor vanavond
Ja. Ooit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* pgrferrari eet sterren opquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als alles in een zwart gat verdwijnt wel
Hij paste niet in je Senseo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, eentje waar ik makkelijk op kan liggen hoor... maar MPG is er te breed voor.
Dan komen ze weer terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Amerikaanse astronomen hebben twee unieke sterren ontdekt. De twee hemellichamen zijn al overleden, maar staan zo dicht bij elkaar dat ze ooit samengaan en worden herboren als één nieuwe ster. Die reïncarnatie was nog nooit eerder ontdekt, heeft de universiteit Harvard bekendgemaakt.
De vondst verschijnt binnenkort in het wetenschapsblad Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. Beide ontdekte sterren hebben het materiaal in hun kern al opgebrand. Zulke gestorven sterren worden witte dwergen genoemd. Over ongeveer 37 miljoen jaar, voor ruimtebegrippen vrij snel, zal het duo fuseren. Daardoor zullen de reacties in de kern weer op gang komen en zal de nieuwgeboren ster als vanouds gaan schijnen, aldus de astronomen.
Sterrenbeeld Walvis
Het sterrenduo is SDSS J010657.39-100003.3 genoemd. Het koppel staat op een afstand van ongeveer 7800 lichtjaren in het sterrenbeeld Walvis. De afstand tussen de twee dode sterren is slechts 225.000 kilometer. Dat is minder dan de afstand van de aarde tot de maan. De twee draaien om elkaar heen met een snelheid van 1,6 miljoen kilometer per uur. Een omloop duurt daardoor maar 39 minuten. (ANP/Redactie)
ik heb bij dat woord echt n onwijze aars associatiequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als alles in een zwart gat verdwijnt wel
Neem je ook jezelf mee?quote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb bij dat woord echt n onwijze aars associatiecant help myself
zo gaat dat eenmaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
uurtje weg, jassen jullie er meteen een topic doorheen
Wees blij dat het er geen twee zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
De kernreactor in Tsjernobyl is ook niet meer, maar straalt nog wel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ze stralen niet meer echt
ehm... die is nog steeds hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kernreactor in Tsjernobyl is ook niet meer, maar straalt nog wel!
Sop zequote:
GMTAquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
Dat is heel anders stralenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee, het is een jaar geleden dat ik het daar heb gehaald. Een beetje toko moet het wel hebben, dus gewoon even vragen.
blijkbaarquote:
Dat is ook anders was dan dat was wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar... hij WAS actief... dus WAS hij toch.
Die heeft zelfs nog jaren voor energie gezorgdquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even klem geluld, geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook anders was dan dat was was
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even klem geluld, geloof ik.
Leuter tussen de wcdeur? Auw.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
mooi, ik was er namelijk ook wel klaar meequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter klem geluld dan je lul beklemdquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
15 december 2000 werd de energiecentrale in Tsjernobyl voorgoed geslotenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft zelfs nog jaren voor energie gezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |