Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan ben ik wel de knappe prins op het stalen rosquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
witte prins op het knappe paard meld zich
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn er nog prinsen over
goeiemorgen
Liebchenquote:
Echt, ik heb tegen Symph gezegd dat als ie me OOIT ten huwelijk zou vragen dat minstens op z'n semi-witte paard moest doenquote:
Laat mij toch is lekker drama-queenen man!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet veel gemist
alleen een meningsverschil over eigen meningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hermanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
witte prins op het knappe paard meld zich
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, hoiquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn er nog prinsen over
goeiemorgen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Pien85 het volgende:
Als jullie die prins nemen, geef mij dat paard dan maar.
ik wil niet genomen wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Pien85 het volgende:
He!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Pien85 het volgende:
Als je het paard wil, zul je eerst de prins moeten nemen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Pien85 het volgende:
heyaquote:
quote:
Wil jij een knappe baardquote:
Weer wat beter in je vel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heya
prima hoorben zelfs pas net wakker
Friemel, kom er maar inquote:
[TK] Prinsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He!Je mag een gegevens prins niet in de bek kijken ja!
Heul nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het paard wil, zul je eerst de prins moeten nemen hoor![]()
.
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:55 schreef missyB het volgende:
Nog even ter verduidelijking:
het woorden en spelling en leesteken gedoe is iets wat om de haverklap gebeurd, ik kom van een forum waar woorden juist werden afgekort omdat dat sneller typt en men je toch begrijpt.
En een stukje gezinstaal zoals bijv de sessen.
verder is het moeilijk je zo opeens in een groep te begeven en actief mee te doen.
en sinds vanochtend heb ik het idee dat als ik iets post daar bewust kortaf op gereageerd word door bepaalde personen.
Word ik getest ofzo?
daar heb ik gewoon allemaal geen trek meer in mag toch?
Zoek gewoon iets waar je lekker mee mee kunt kletsen zonder dat elk woord zo word afgewogen.
Is allemaal mijn idee en gevoel hierbij, t zal ongewtijfeld weer anders zijn , prima
Ik heb idee dat ik hier niet echt tussen pas en dan kan ik beter verder zoeken lijkt mij
jupquote:
* pgrferrari trekt aan ldg haar wangetjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupwas n eenmalige baggerbui gelukkig
thnx for asking
Nee, je mag een gevoel hebben en het is altijd wennen in een groepquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:55 schreef missyB het volgende:
Nog even ter verduidelijking:
het woorden en spelling en leesteken gedoe is iets wat om de haverklap gebeurd, ik kom van een forum waar woorden juist werden afgekort omdat dat sneller typt en men je toch begrijpt.
En een stukje gezinstaal zoals bijv de sessen.
verder is het moeilijk je zo opeens in een groep te begeven en actief mee te doen.
en sinds vanochtend heb ik het idee dat als ik iets post daar bewust kortaf op gereageerd word door bepaalde personen.
Word ik getest ofzo?
daar heb ik gewoon allemaal geen trek meer in mag toch?
Zoek gewoon iets waar je lekker mee mee kunt kletsen zonder dat elk woord zo word afgewogen.
Is allemaal mijn idee en gevoel hierbij, t zal ongewtijfeld weer anders zijn , prima
Ik heb idee dat ik hier niet echt tussen pas en dan kan ik beter verder zoeken lijkt mij
* MPG stuurt friemelaar naar Joysaquote:
WAT HAD IK DAAROVER GEZEGD GODNONDEJUquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari trekt aan ldg haar wangetjes![]()
Fijn en ywquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupwas n eenmalige baggerbui gelukkig
thnx for asking
*pof*quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Joysa het volgende:
Shirtjes met pofmouwtjes.. het staat me gewoon echt niet, elke keer als ik voorbij de spiegel loop moet ik lachen
WHY, for fuck's sake, KOOP je ze danquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Joysa het volgende:
Shirtjes met pofmouwtjes.. het staat me gewoon echt niet, elke keer als ik voorbij de spiegel loop moet ik lachen
Actionquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
WHY, for fuck's sake, KOOP je ze dan?
Shopverslaafde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef Pheno het volgende:
TVPTettenpost Van PhenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
TVPIk zie dr ribbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn en yw
Nog leuke plannen dit weekend?
*testtestquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Is er een test dan?![]()
ben ik al geslaagd? jawel toch? zeg alsjeblieft ja, anders ga ik huilen![]()
nee, jij bent gewoon vet cutequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:02 schreef Solique het volgende:
Ik zal nooit op een paard te zien zijn, en heb onderhand de zon al gezien dus wit ben ik ook niet meer.
Pandabeerquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
godver waarom vergeet ik altijd mn mascara eraf te halen voordat ik ga slapenlijk wel n fokking pandabeer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Is er een test dan?![]()
Jij bent summa cum laude geslaagdquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Is er een test dan?![]()
quote:
ik proef een meningsverschilquote:
opscheppersquote:
grrrrrrrquote:
ZIe!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ik proef een meningsverschil
* suikertaartje schiet in de paniek
OHNOES. Wie moet nu uit de SC wegblijvenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ik proef een meningsverschil
* suikertaartje schiet in de paniek
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grrrrrrrniet kroeliewoelen nog
wel n panda met n klein ochtendhumeurtje
Jij wilt een test? een test kan je krijgen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook een testIk ben nooit getest
Ik hoor hier niet
Jullie zijn mij vergeten
Daar mag jij heul niet over beslissen, newbiequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ZIe!
een meningsverschil en je raakt in de stress..
ergo : Niet geslaagd!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jij wilt een test? een test kan je krijgen..
Ik wil jou wel testen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook een testIk ben nooit getest
Ik hoor hier niet
Jullie zijn mij vergeten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaag en morgen werken
en morgenavond komt dan eeeeeindelijk mn
weer na n hele lange week
dus de zondag zal wel bed-dag worden
jij?
Nopequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Is er een test dan?![]()
Ontbijtje dan maar?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grrrrrrrniet kroeliewoelen nog
wel n panda met n klein ochtendhumeurtje
Ik offer me wel op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES. Wie moet nu uit de SC wegblijven?
Nee, 'zij' hebben je te pakken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Is er een test dan?![]()
quote:
ohjaaa..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar mag jij heul niet over beslissen, newbie
Tot over 5 minutenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik offer me wel op.
Ik beloof dat ik NOOIT meer zal komen, het is wel klaar nu gewoon.
Tabee.
Vaarwel.
Tot nooit meer ziens.
Boehoehoehoe![]()
![]()
* pgrferrari gaat met je meequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik offer me wel op.
Tabee.
Vaarwel.
Tot nooit meer ziens.
Boehoehoehoe![]()
![]()
Oh noes, not again!quote:
Tot over drie dagenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik offer me wel op.
Tabee.
Vaarwel.
Tot nooit meer ziens.
Boehoehoehoe![]()
![]()
wel graag definietief voorgoed he!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik offer me wel op.
Tabee.
Vaarwel.
Tot nooit meer ziens.
Boehoehoehoe![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
Tegen agressie en voor Trev:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu sla nodig want we eten vanmiddag okonomiyaki. En dat ga ik nu maken voor 'hen'. Tot wederziens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ja, ik zeg toch nooit, jezus, heb jij te vaak sex ofzo, dat je me niet begrijpt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel graag definietief voorgoed he!
zolang er niet tegen me gepraat word of aan me geplukt word is alles goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ontbijtje dan maar?
Koffie? Thee?
Versgeperste jus?
Croissantje?
Eitje?
JA GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kom er aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu sla nodig want we eten vanmiddag okonomiyaki. En dat ga ik nu maken voor 'hen'. Tot wederziens.
Ooow, dat halfuurtje. Dat had ik om een uur of acht jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zolang er niet tegen me gepraat word of aan me geplukt word is alles goed![]()
is over n half uurtje ook weer over hoordan ben ik weer helemaal leuk en lief en vriendelijk
TE VAAK..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik zeg toch nooit, jezus, heb jij te vaak sex ofzo, dat je me niet begrijpt?
Akemikkewaasiquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu sla nodig want we eten vanmiddag okonomiyaki. En dat ga ik nu maken voor 'hen'. Tot wederziens.
[..]
ja, ik zeg toch nooit, jezus, heb jij te vaak sex ofzo, dat je me niet begrijpt?
[..]
Wat was 'r gister dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo mooi dat dat garpje gisteren totaal niet aankwam haha
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ohh heb ik ook weer wat gemistquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dan heb jij dat dus nooit meegemaaktquote:
quote:
Nou...quote:
het was vannacht nog lang onrustig in de KSCquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh heb ik ook weer wat gemist
*iets met veel sex en iq toch?? *
Rukken telt ook als min punten hoorquote:
Ow, ja, na een keer of 8 op een dag begint 't wel te stuivenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou...
als je volkomen utgebaggerd ben is er misschien wel een punt waarop je zegt : " nu even niet "
Was het weer raak?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was vannacht nog lang onrustig in de KSC
Dan nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Rukken telt ook als min punten hoor
ik lag te slapenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was vannacht nog lang onrustig in de KSC
Volgeyoghurt tot het je neus weer uitloopt, overal beurs en helemaal uitgedroogd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou...
als je volkomen utgebaggerd ben is er misschien wel een punt waarop je zegt : " nu even niet "
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgeyoghurt tot het je neus weer uitloopt, overal beurs en helemaal uitgedroogd.
Dan houdt het toch wel heel eventjes op
Yeah right..quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgeyoghurt tot het je neus weer uitloopt, overal beurs en helemaal uitgedroogd.
alleen dat beurs is een excuus..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
op een gegeven moment wordt het zo'n constante stroom dat er niet meer tegen te vegen valt hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
alleen dat beurs is een excuus..
die yoghurt kan je weg spoelen/vegen en uitgedrioogd valt op te lossen met speciale ... smeerseltjes
jullie vrouwen met jullie meerdere meervoudige orgasmen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat was echt niet zo bedoeld !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg een knuffel, en toen ik zei dat ze niet wilde weten wat er aan de hand was, zei ze: klopt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
veel joghurt gaat ook schuren en irriterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
alleen dat beurs is een excuus..
die yoghurt kan je weg spoelen/vegen en uitgedrioogd valt op te lossen met speciale ... smeerseltjes
Hoi. Ik vraag me af wanneer het herhaald wordt. Is er een KSC Gemist?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik lag te slapen
ik mis ookaltijd de leuke dinegn!!
Oh, dat ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg een knuffel, en toen ik zei dat ze niet wilde weten wat er aan de hand was, zei ze: klopt.
![]()
ja maar hee, dan moet je nog wel iemand treffen die dat voor elkaar krijgt hequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie vrouwen met jullie meerdere meervoudige orgasmen....
daar kunnen wij mannen niet tegen op
Enfequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Nou, heb nog aardig geslapen na dat debacle van gister.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Ik vraag me af wanneer het herhaald wordt. Is er een KSC Gemist?
gewoon overheen smeren joh, brokkelt vanzelf wel weer afquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel joghurt gaat ook schuren en irriterenyuk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar hee, dan moet je nog wel iemand treffen die dat voor elkaar krijgt he![]()
is ook niet altijd makkelijk, blijkbaar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar hee, dan moet je nog wel iemand treffen die dat voor elkaar krijgt he![]()
is ook niet altijd makkelijk, blijkbaar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon overheen smeren joh, brokkelt vanzelf wel weer af
kan je dat ook als een masker gebruiken ??quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon overheen smeren joh, brokkelt vanzelf wel weer af
Welnee. De aanvoer wordt normaliter wel minder hoor. Iets met stuiven, na een keer of 8quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op een gegeven moment wordt het zo'n constante stroom dat er niet meer tegen te vegen valt hoor
zit vol proteïnequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je dat ook als een masker gebruiken ??
of opbakken voor de exta eiwittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee, jij kunt zeker gewoon ECHT alles he?quote:
Ja, avonddienst.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe is het nou?![]()
Moet je vandaag werken?
dat kan, maar is dat niet een beetje saaiig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]das toch gewoon hetzelfde trucje nog een keer? en nog n keer en nog n keer
![]()
bestaat zeker niet echtquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij kunt zeker gewoon ECHT alles he?
Jawel! Staat in mijn koelkastquote:
mijn huid wordt er altijd heerlijk zacht vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach t einde blijft leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan, maar is dat niet een beetje saaiig?
Bah, hou opquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn huid wordt er altijd heerlijk zacht van
Ja, bij gebruik van één aanvoerleiding wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. De aanvoer wordt normaliter wel minder hoor. Iets met stuiven, na een keer of 8...
en het smaakt naar roomkaasquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel! Staat in mijn koelkast
Gekocht in Duitsland, dat dan wel.
Mogen ze helemaal alles doen wat ze willen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Pien85 het volgende:
Omg ik ben helemaal nerveusStraks verneuken ze mn mooie haartjes
is ook wel lekker goedkoopquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, naar Milkaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het smaakt naar roomkaas
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het smaakt echt naar Milka chocolade, heul romigquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hmmm. Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, bij gebruik van één aanvoerleiding wel ja
dus het is chocopastaquote:
en meerdere paaltjesquote:
miss is het wel het wondermiddeltje voor je gezicht pgrquote:
Als je een week hebt moeten wachten niet, neequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach t einde blijft leuk![]()
je kunt natuurlijk ook eindeloos varieren met standjes en hoekjes en attributen, maar meestal komt het daar niet eens van
en als die samen komenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss is het wel het wondermiddeltje voor je gezicht pgr
Ik denk niet eens 24 uur..of ze moet nu meelezen en tot morgenochtend huilen in een hoekjequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss is het wel het wondermiddeltje voor je gezicht pgr
nou, meestal toch wel een klein beetje andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kamilletheequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, meestal toch wel een klein beetje anders
Dat niet, wil 't wel lang houden, maar kappersopleiding he, dus laat ze wel een beetje hun gang gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mogen ze helemaal alles doen wat ze willen dan?
het ging over de milka philedelphia..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, meestal toch wel een klein beetje anders
Goedemorgen lieverdquote:
spannendquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat niet, wil 't wel lang houden, maar kappersopleiding he, dus laat ze wel een beetje hun gang gaan
dat weet ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het ging over de milka philedelphia..
you dirty mind you!
Hai Lieverdquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd![]()
Ok, heeft iemand wat zin en goed humeur voor me over?![]()
ik ben blij dat ik zelf een beetje heb gevondenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd![]()
breaker zonder stukjesquote:
prinsessen zitten in een bed koetsquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
zo weer even snel bijgelezen, jullie gaan snel
nog prinsessen op een witte paard gemist ?
ik welquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd![]()
Jaquote:
was niet gemeen bedoeld hoor boefiequote:
Zin heb ik wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd![]()
aah dus dat gaat er elke keer misquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
prinsessen zitten in een bed koets
Is een bruin paard ook goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
zo weer even snel bijgelezen, jullie gaan snel
nog prinsessen op een witte paard gemist ?
wel met een heel handig zuigtuitjequote:
Als maar niet standaard wit isquote:
allebeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat weet je?
de eerste zin of de 2de?
en na gebruik kun je gewoon weer n nieuwe nemenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel met een heel handig zuigtuitje
In een koets? Is dat net zoiets als in een auto, maar dan zonder stuur en versnellingspook die in de weg zittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
prinsessen zitten in een bed koets
vet handig, en altijd op lichaamstemperatuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en na gebruik kun je gewoon weer n nieuwe nemen
Nee, maar je weet dat ik er mee zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was niet gemeen bedoeld hoor boefie![]()
nooit last van geirriteerd tandvlees wat pijn doetquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vet handig, en altijd op lichaamstemperatuur
dit gaat niet meer over philidelphiaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nooit last van geirriteerd tandvlees wat pijn doet
ijskoude philadelphia op je tanden... brrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit gaat niet meer over philidelphia
Ik heb nog wel een stukjequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd![]()
quote:
quote:
Dit gaat over breakers zonder stukjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ikke ben niet liefquote:
hey enfquote:
Soms wel isquote:
Ben je nu weer over je eiwitshake bezig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit gaat over breakers zonder stukjes.
Heb ik ook nog in de aanbieding voor de dames![]()
.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
het is: EENSquote:
* littledrummergirl verzamelt een hele hoop stof en kruipt er doorheenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat ik er mee zit.
Maak er dan ook geen grap over.
quote:
quote:
Zie je! Soms liefquote:
Sexyquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl verzamelt een hele hoop stof en kruipt er doorheen
sorry
en dat is nog eens echt waar ookquote:
de verleden tijd is "was" maaaar.. wat was was voordat was was wasquote:
Als je dan toch stof verzameld... Kom dan hier ook even langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl verzamelt een hele hoop stof en kruipt er doorheen
sorry
heb al n astma-aanval van mn eigen huisquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je dan toch stof verzameld... Kom dan hier ook even langs
ik snap hemquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de verleden tijd is "was" maaaar.. wat was was voordat was was was
Gewoon de deur opendoen, dan heeft ie weer adem. Of de wolf een pufje laten doen tegen het huis!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb al n astma-aanval van mn eigen huis
schoonquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt door alle mensen van onder de rivieren die hier zittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet douchen maar vind het hier zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Okequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie je! Soms lief![]()
Mijn humeur is helemaal opgefleurd
Zullen we samen gaan douchen, danquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet douchen maar vind het hier zo gezellig
toen was was isquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de deur opendoen, dan heeft ie weer adem. Of de wolf een pufje laten doen tegen het huis!
Ik liegdequote:
als het mij uitkomtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie je! Soms lief![]()
Mijn humeur is helemaal opgefleurd
eeh LOOGquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik liegdeNeem maar mee voor vanavond
dan zijn het toch gewoon weer klerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
waarom heet schone was eigenlijk schone was?
het is dan toch eigenlijk niet meer en nog niet was?
het heet ook schoon goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
Nee manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Flauwquote:
ja, maar reclames hebben het altijd over een stralend schone wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan zijn het toch gewoon weer klerenof dekbedden of jassen of of of...
bij mij is het vaak schoon genoegquote:
reclames zijn dan ook stomquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar reclames hebben het altijd over een stralend schone was
tja maar iets lenen is meestal gratis, behalve met geld...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manDa's dialect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Weet ik niet
ach zit zelf ook te kutten nu
maar kon nu eindelijk terug pakken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Dan hebben ze het over fukishima, dat straalt en was! En is schoongespoeld!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WHUUUTquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
Waar haal je dat eigenlijk vandaan?quote:
Ik deed het expresquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach zit zelf ook te kutten nu
maar kon nu eindelijk terug pakken
Uit japanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar haal je dat eigenlijk vandaan?
Tokoquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar haal je dat eigenlijk vandaan?
hoe kan iets dat was stralen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hebben ze het over fukishima, dat straalt en was! En is schoongespoeld!
Deze wel overigens. Winkels zat daarquote:
misschien geeft het licht in het donkerquote:
waarom gaat de klok altijd rond?quote:
* MPG stampt huisgenoot uit douche, en sleept LDG mee de douche inquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
godver, wilde ik eindelijk douchen, heeft mn huisgenoot de douche gekaapt![]()
wat doet die gozer sowieso in mijn huis, opbokken![]()
!
sorry
Waarom hebben mannen maar een piemel en een vrouw twee gaten?quote:
doe ik ook vaakquote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:
Ja, maar dat is gewoon vertraagde waarnemingquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel eens naar de sterrenhemel gekeken?
jij hebt duidelijk mijn huisgenoot nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stampt huisgenoot uit douche, en sleept LDG mee de douche in..
*ssssstttttt, tegen niemand zeggen dit*
Bij de gestampte cavia's.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezienWaar ligt het in jouw toko bij in de buurt?
terug in de tijd kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon vertraagde waarneming
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk mijn huisgenoot nog nooit gezien
mooi idee eigenlijk welquote:
Ja, maar wel iets dat was dat wij nog zien stralenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon vertraagde waarneming
quote:
Weet je wel hoe breed MPG is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk mijn huisgenoot nog nooit gezien
je lijkt me niet groot gevaarlijk en angstaanjagend, sorryquote:
nope, ik blufquote:
3 cmquote:
maar eigenlijk straalt het dus niet meer....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar wel iets dat was dat wij nog zien stralen.
Voor ons wel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar eigenlijk straalt het dus niet meer....
de zon straalt toch ook nog steeds??quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar eigenlijk straalt het dus niet meer....
Whahahaahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je lijkt me niet groot gevaarlijk en angstaanjagend, sorry
Ik heb zo geen idee, het is een jaar geleden dat ik het daar heb gehaald. Een beetje toko moet het wel hebben, dus gewoon even vragen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het was een serieuze vraag ja
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |