dat kan, maar is dat niet een beetje saaiig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]das toch gewoon hetzelfde trucje nog een keer? en nog n keer en nog n keer
![]()
bestaat zeker niet echtquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij kunt zeker gewoon ECHT alles he?
Jawel! Staat in mijn koelkastquote:
mijn huid wordt er altijd heerlijk zacht vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je dat ook als een masker gebruiken ??
ach t einde blijft leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan, maar is dat niet een beetje saaiig?
Bah, hou opquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn huid wordt er altijd heerlijk zacht van
Ja, bij gebruik van één aanvoerleiding wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. De aanvoer wordt normaliter wel minder hoor. Iets met stuiven, na een keer of 8...
en het smaakt naar roomkaasquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel! Staat in mijn koelkast
Gekocht in Duitsland, dat dan wel.
Mogen ze helemaal alles doen wat ze willen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Pien85 het volgende:
Omg ik ben helemaal nerveusStraks verneuken ze mn mooie haartjes
is ook wel lekker goedkoopquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, naar Milkaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het smaakt naar roomkaas
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het smaakt echt naar Milka chocolade, heul romigquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het smaakt naar roomkaas
Hmmm. Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, bij gebruik van één aanvoerleiding wel ja
dus het is chocopastaquote:
en meerdere paaltjesquote:
miss is het wel het wondermiddeltje voor je gezicht pgrquote:
Als je een week hebt moeten wachten niet, neequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach t einde blijft leuk![]()
je kunt natuurlijk ook eindeloos varieren met standjes en hoekjes en attributen, maar meestal komt het daar niet eens van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |