Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo mooi dat dat garpje gisteren totaal niet aankwam haha
ohh heb ik ook weer wat gemistquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo mooi dat dat garpje gisteren totaal niet aankwam haha
Dan heb jij dat dus nooit meegemaaktquote:
quote:
Nou...quote:
het was vannacht nog lang onrustig in de KSCquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh heb ik ook weer wat gemist
*iets met veel sex en iq toch?? *
Rukken telt ook als min punten hoorquote:
Ow, ja, na een keer of 8 op een dag begint 't wel te stuivenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou...
als je volkomen utgebaggerd ben is er misschien wel een punt waarop je zegt : " nu even niet "
Was het weer raak?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was vannacht nog lang onrustig in de KSC
Dan nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Rukken telt ook als min punten hoor
ik lag te slapenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was vannacht nog lang onrustig in de KSC
Volgeyoghurt tot het je neus weer uitloopt, overal beurs en helemaal uitgedroogd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou...
als je volkomen utgebaggerd ben is er misschien wel een punt waarop je zegt : " nu even niet "
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgeyoghurt tot het je neus weer uitloopt, overal beurs en helemaal uitgedroogd.
Dan houdt het toch wel heel eventjes op
Yeah right..quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgeyoghurt tot het je neus weer uitloopt, overal beurs en helemaal uitgedroogd.
alleen dat beurs is een excuus..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
op een gegeven moment wordt het zo'n constante stroom dat er niet meer tegen te vegen valt hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
alleen dat beurs is een excuus..
die yoghurt kan je weg spoelen/vegen en uitgedrioogd valt op te lossen met speciale ... smeerseltjes
jullie vrouwen met jullie meerdere meervoudige orgasmen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat was echt niet zo bedoeld !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg een knuffel, en toen ik zei dat ze niet wilde weten wat er aan de hand was, zei ze: klopt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
veel joghurt gaat ook schuren en irriterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
alleen dat beurs is een excuus..
die yoghurt kan je weg spoelen/vegen en uitgedrioogd valt op te lossen met speciale ... smeerseltjes
Hoi. Ik vraag me af wanneer het herhaald wordt. Is er een KSC Gemist?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik lag te slapen
ik mis ookaltijd de leuke dinegn!!
Oh, dat ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg een knuffel, en toen ik zei dat ze niet wilde weten wat er aan de hand was, zei ze: klopt.
![]()
ja maar hee, dan moet je nog wel iemand treffen die dat voor elkaar krijgt hequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie vrouwen met jullie meerdere meervoudige orgasmen....
daar kunnen wij mannen niet tegen op
Enfequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Nou, heb nog aardig geslapen na dat debacle van gister.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Ik vraag me af wanneer het herhaald wordt. Is er een KSC Gemist?
gewoon overheen smeren joh, brokkelt vanzelf wel weer afquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel joghurt gaat ook schuren en irriterenyuk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar hee, dan moet je nog wel iemand treffen die dat voor elkaar krijgt he![]()
is ook niet altijd makkelijk, blijkbaar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar hee, dan moet je nog wel iemand treffen die dat voor elkaar krijgt he![]()
is ook niet altijd makkelijk, blijkbaar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon overheen smeren joh, brokkelt vanzelf wel weer af
kan je dat ook als een masker gebruiken ??quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon overheen smeren joh, brokkelt vanzelf wel weer af
Welnee. De aanvoer wordt normaliter wel minder hoor. Iets met stuiven, na een keer of 8quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op een gegeven moment wordt het zo'n constante stroom dat er niet meer tegen te vegen valt hoor
zit vol proteïnequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je dat ook als een masker gebruiken ??
of opbakken voor de exta eiwittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je dat ook als een masker gebruiken ??
nee, jij kunt zeker gewoon ECHT alles he?quote:
Ja, avonddienst.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe is het nou?![]()
Moet je vandaag werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |