[TK] Prinsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He!Je mag een gegevens prins niet in de bek kijken ja!
Heul nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het paard wil, zul je eerst de prins moeten nemen hoor![]()
.
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:55 schreef missyB het volgende:
Nog even ter verduidelijking:
het woorden en spelling en leesteken gedoe is iets wat om de haverklap gebeurd, ik kom van een forum waar woorden juist werden afgekort omdat dat sneller typt en men je toch begrijpt.
En een stukje gezinstaal zoals bijv de sessen.
verder is het moeilijk je zo opeens in een groep te begeven en actief mee te doen.
en sinds vanochtend heb ik het idee dat als ik iets post daar bewust kortaf op gereageerd word door bepaalde personen.
Word ik getest ofzo?
daar heb ik gewoon allemaal geen trek meer in mag toch?
Zoek gewoon iets waar je lekker mee mee kunt kletsen zonder dat elk woord zo word afgewogen.
Is allemaal mijn idee en gevoel hierbij, t zal ongewtijfeld weer anders zijn , prima
Ik heb idee dat ik hier niet echt tussen pas en dan kan ik beter verder zoeken lijkt mij
jupquote:
* pgrferrari trekt aan ldg haar wangetjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupwas n eenmalige baggerbui gelukkig
thnx for asking
Nee, je mag een gevoel hebben en het is altijd wennen in een groepquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:55 schreef missyB het volgende:
Nog even ter verduidelijking:
het woorden en spelling en leesteken gedoe is iets wat om de haverklap gebeurd, ik kom van een forum waar woorden juist werden afgekort omdat dat sneller typt en men je toch begrijpt.
En een stukje gezinstaal zoals bijv de sessen.
verder is het moeilijk je zo opeens in een groep te begeven en actief mee te doen.
en sinds vanochtend heb ik het idee dat als ik iets post daar bewust kortaf op gereageerd word door bepaalde personen.
Word ik getest ofzo?
daar heb ik gewoon allemaal geen trek meer in mag toch?
Zoek gewoon iets waar je lekker mee mee kunt kletsen zonder dat elk woord zo word afgewogen.
Is allemaal mijn idee en gevoel hierbij, t zal ongewtijfeld weer anders zijn , prima
Ik heb idee dat ik hier niet echt tussen pas en dan kan ik beter verder zoeken lijkt mij
* MPG stuurt friemelaar naar Joysaquote:
WAT HAD IK DAAROVER GEZEGD GODNONDEJUquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari trekt aan ldg haar wangetjes![]()
Fijn en ywquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupwas n eenmalige baggerbui gelukkig
thnx for asking
*pof*quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Joysa het volgende:
Shirtjes met pofmouwtjes.. het staat me gewoon echt niet, elke keer als ik voorbij de spiegel loop moet ik lachen
WHY, for fuck's sake, KOOP je ze danquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Joysa het volgende:
Shirtjes met pofmouwtjes.. het staat me gewoon echt niet, elke keer als ik voorbij de spiegel loop moet ik lachen
Actionquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
WHY, for fuck's sake, KOOP je ze dan?
Shopverslaafde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef Pheno het volgende:
TVPTettenpost Van PhenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
TVPIk zie dr ribbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |